طراحی اپلیکیشن در تهران ویلا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در تهران ویلا شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغات ی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به احتمال خیلی زیاد شما که الآن اینجا و در این صفحه هستید با گوشی موبایلتان مشغول وب‌گردی هستید، به احتمال ۹۹ درصد گوشی‌تان یک گوشی هوشمند است البته می‌تواند تبلت یا فبلت هم باشد که اگر اندرویدی یا iOS باشند چندان تفاوتی با گوشی هوشمند ندارند.

غیر از گوشی هوشمند و اینترنت یک چیز دیگر هم باعث شده که شما بتوانید این‌جا باشید و آن هم اپلیکیشن مرورگر موبایلتان است، همان واسطی که ما را به شما رسانده است.

اگر اپلیکیشن مرورگر موبایل این قدر عادی شده که آن را جزیی از اینترنت می‌بینیم به خاطر آن است که گوشی هوشمندمان، اینترنت و اپلیکیشن‌هایمان ابزار‌هایی هستند که با زندگی ما چنان پیوند مستحکمی پیدا کرده‌اند که آن‌ها را نمی‌بینیم اما آن‌چه که ما امروز در دست داریم عصاره سال‌ها تکنولوژی است که البته خیلی سریع هم پیشرفت کرده، این قدر سریع که تصور ۲۰ سال گذشته زندگی‌مان بدون این معجون‌های سحرآمیز تکنولوژی برایمان غیرقابل تصور است از میان همه اما اپلیکیشن‌ها سرعت رشد و توسعه بالایی داشته‌اند و هنوز هم دارند.

ساخت و طراحی اپلیکیشن موبایل با سرعتی باور نکردنی در حال تحول است.

اگر دغدغه‌تان طراحی اپلیکیشن موبایل است باید بدانید که ساخت اپ موبایل، امروز مسئله‌ای بسیار جدی است که به همان اندازه که مهم است خطرناک هم هست برخلاف وب‌سایت که اعتقاد ما این است که هر کسب‌و‌کاری می‌تواند از آن بهره‌مند شود و یک الزام برای هر کسب‌و‌کار است واقعیت این است که ساخت اپلیکیشن موبایل برای هر کسب‌و‌کاری مناسب نیست.

در طراحی اپلیکیشن موبایل برخلاف سایت‌های شخصی، شرکتی و فروشگاهی این‌که ما چه خواسته‌ای داریم چندان مهم نیست و از همان ابتدا باید به فکر مشتری یا مخاطبمان باشیم.

اپلیکیشن‌ها مثل هندوانه دربسته هستند یعنی باید ابتدا نصب شوند تا کاربر بتواند به آن‌چه که در درون آن‌هاست دست پیدا کند و البته غول اولین مرحله همین نصب کردن است، نصب کردنی که به این راحتی‌ها نیست! یکی از امکاناتی که می‌تواند برای اپلیکیشن شما، نصب به ارمغان بیاورد اپ استور‌ها هستند، گوگل پلی استور، اپ استور اپل، کافه بازار، مایکت و … تعدادی از این فروشگاه‌های اپ هستند که شما می‌توانید اپلیکیشنتان را در آن‌ها منتشر کنید اما نکته اساسی این است که این اپ استور‌ها برای این که اپلیکیشن شما را در معرض نصب کاربرانشان قرار دهند شرایط سفت و سختی دارند از این رو یک سری اپلیکیشن‌ها به دلیل تخلف از قوانین و مقررات این اپ استور‌ها یا کیفیت پایین کدنویسی و …، نمی‌توانند به این اپ استور‌ها راه یابند و اگر طراحی اپلیکیشن شما نیز با ایراد به آن‌ها ارائه شود آن‌را هم منتشر نمی‌کنند.

نباید با انتنشار اپلیکیشن در اپ استور‌ها تصور کنیم که همه چیز آماده است و الآن انبوهی از کاربران برای نصب اپلیکیشن ما هجوم می‌آورند و اپلیکیشنمان را روی چشمشان می‌گذارند! اگر در وب‌سایت‌ها ما یک سئو داشتیم که با آن می‌توانستیم کاربران را به سایتمان هدایت کنیم و با محتوا یا محصولاتمان دلشان را به دست بیاوریم، در اپ استور‌ها امکانات و روش‌هایی وجود دارد که می‌توان با آن‌ها برای اپلیکیشن‌ها نصب گرفت اما حقیقت آن است که گرفتن نصب هنوز کار بسیارمشکل و پرهزینه‌ای است.

غول مرحله دوم که با آن روبه‌رو می‌شوید بعد از نصب اتفاق می‌افتد و آن نگه‌داشتن یک اپلیکیشن نصب شده روی گوشی کاربر است، بخش عمده‌ای از اپلیکیشن‌ها در ۲۴ ساعت اول از گوشی کاربران حذف می‌شود از این رو اگر می‌خواهید که اپلیکیشن شما روی گوشی کاربر بماند باید محتوا و محصولاتی ارائه کنید که کاربر مدام نیاز داشته باشد برای رسیدن به آن‌ها به اپلیکیشن شما مراجعه کند.

راه‌ها و روش‌های مختلفی برای این‌که کاربران را ترغیب کنید تا اپلیکیشن شما را نصب کنند وجود دارد اما باید توجه کرد که در همه این روش‌ها حدی از ریزش کاربرانی که اپلیکیشن را نصب کرده‌اند وجود دارد، اگر اپلیکیشن شما همان طور که بیان شد محتوا یا محصولاتی که مد نظر کاربرانش است ارائه نکند یا در میان کاربرانی به‌عنوان گروه هدف تبلیغ شده باشد که گروه هدف اپلیکیشن شما نیستند ممکن است کل کاربرانی که اپلیکیشن شما را نصب کرده‌اند پس از مدتی آن را پاک کنند.

۱۹۶ بیلیون تعداد اپلیکیشن های دانلود شده در سال ۲۰۱۸ ۲۱ % درصد اپلیکیشن هایی که در سال ۲۰۱۸ تنها یکبار استفاده شده اند.

۵۰ % میزان ترافیک اینترنتی اپلیکیشن های موبایل در سال ۲۰۱۸ ۰.

۰۱ % میزان اپلیکیشن هایی که در سال ۲۰۱۸ به موفقیت مالی رسیدند ۳.

۱ ساعت میانگین زمانی استفاده از اپلیکیشن کاربران موبایل در سال ۲۰۱۸ پس با توجه به آن‌چه که بیان شد اگر اپلیکیشنی ندارید که کاربر نیاز به مراجعه منظم به آن داشته باشد به هیچ وجه به سراغ طراحی اپلیکیشن موبایل نروید.

بگذارید این توصیه را با مثال روشن‌تر کنیم، فرض کنید که فروشگاهی اینترنتی دارید که ۹۰ درصد مشتریانش از طریق سئو و موتور‌های جست‌و‌جوگر به وب‌سایت شما راه می‌یابند و آن ده درصد هم که بیش از یک بار مراجعه می‌کنند به طور متوسط سالی یک یا دو بار از شما خرید می‌کنند اگر چنین فروشگاهی داشته باشید با این آمار باید بدانید که ساخت اپ موبایل برای شما به هیچ وجه به صرفه نیست و اگر اپلیکیشن هم داشته باشید آن اپلیکیشن، ماندگاری زیادی روی گوشی کاربران ندارد.

ما همواره این موضوع را به همه کسانی که برای طراحی اپلیکیشن موبایل به سراغ ما آمده‌اند گفته‌ایم این‌که اپلیکیشن موبایل شما با چه زبانی، در چه فریم ورکی با چه امکاناتی طراحی شده باشد مهم است اما یک وجه مهم هر اپلیکیشینی که بقا یا فنای آن‌را مشخص می‌کند وجه کسب‌و‌کاری است که اگر هدف، راهبرد و برنامه‌ریزی مناسب برای رسیدن به آن نداشته باشید به مشکل برمی‌خورید.

طراحی یک اپلیکیشن بخشی از پروسه طراحی یک محصول است که این محصول باید با شناخت و چشم باز به بازار ارائه شود وگرنه امکان ندارد که بتواند موفق عمل کند.

نصب و ماندگاری اپلیکیشن شما بر روی گوشی هوشمند، فبلت یا تبلت کسانی که آن را نصب می‌کنند مقیاس خوبی برای شماست تا بدانید که چه قدر در بازاری که در آن فعالیت می‌کنید محبوبید و آیا مشتریانتان علاقه‌مندند کسب‌و‌کار شما را در نزدیک‌ترین و پرکاربرد‌ترین وسیله‌شان، همراه داشته باشند یا خیر؟ اگر دغدغه طراحی اپلیکیشن دارید ما این‌جاییم که در مورد دغدغه‌های شما صحبت کنیم، با هم برنامه‌ریزی کرده و به اهداف تعیین شده برسیم.

تیم طراحی اپلیکیشن موبایل آژانس تبلیغات و ارتباطات خلاق پالادیوم منتظر این است که شما شماره تماستان را بگذارید، با شما تماس بگیرند و صحبت کنیم، هرچند که قطعا صحبت به درازا می‌کشد اما اگر به دنبال نتیجه‌ای هستید که متناسب شما و کسب‌و‌کارتان باشد بدون شک این درزای صحبت در کنار صرف یک چای و آشنایی بیش‌تر اثربخش می‌شود! ما یعنی آژانس تبلیغاتی پالادیوم ارائه دهنده راهکارهای نوین در بازاریابی و تبلیغات هستیم.

راهکارهایی که منجر به نمایش بهتر محصولات و خدمات در بازار هدف شما و در نتیجه پیشبرد فروش می‌گردد.

ما تلاش می‌کنیم تا مفهوم طراحی و یکپارچگی در ساختار سازمانی شما به شکل اجرایی فعال شود: با ایده‌های خلاقانه، ابزارهای پیشرفته و مدیریت نوین! آدرس: تهران، خیابان نجات‌الهی (ویلا)، سپند شرقی، پلاک ۲۶ ایمیل: [email protected] واحد فروش: 09121442355 همراه: 09121442355 تلفکس: 09121442355 | 09121442355 کلیه حقوق برای آژانس تبلیغات و ارتباطات خلاق پالادیوم محفوظ است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map