طراحی اپلیکیشن در جنگل فرانسوی ها استرالیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی اپلیکیشن در جنگل فرانسوی ها استرالیا در کافه بازار و تمام پلتفرم هایی که اپلیکیشن در آنها برای دانلو قرار میگیرد حضور پیدا کنید. طراحی وب اپلیکیشن طراحی اپلیکیشن اندروید و iOS کسب وکار اینترنتی شما را دگرگون میکند و باعث افزایش مشتریان شما و بالطبع افزایش فروش شما خواهد شد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی اپلیکیشن iOS و اندروید میباشد که قابلیت تولید و توسعه نرم افزار های توزیع شده مانند اسنپ، علی بابا، اکالا را دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

استادیار دانشگاه موناش استرالیا خواستار گسترش فعالیت های مشترک تحقیقاتی در زمینه های علوم شناختی میان محققان استرالیایی و ایرانی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، دکتر آنتونیو وردجو گارسیا، استادیار مطالعات اعتیاد در دانشگاه «موناش» استرالیا، توسعه و گسترش فعالیت های مشترک پژوهشی در زمینه های علوم شناختی  بویژه در امر مداخلات شناختی و بازتوانی شناختی میان کشورش و ایران را حائز اهمیت دانست و بر همکاری دوجانبه میان محققان دو کشور تاکید کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه موناش استرالیا سطح دانش و توسعه علوم در فضاهای آموزشی و تحقیقاتی در ایران را مطابق با استانداردهای جهانی دانست و گفت: شرکت گسترده دانشجویان، اساتید ، محققان و پژوهشگران چندین کشور در این کنگره بین المللی، بیانگر ترویج و ارتقای دانش به خصوص علاقه مندی به توسعه علوم شناختی در ایران است.

وی انجام طرح های تحقیقاتی در زمینه مداخلات شناختی ، بازتوانی شناختی و تصمیم گیری در زمینه اعتیاد را حاصل تجربیات خود دانست و افزود:  ارائه مقالات گسترده از سوی محققان و اساتید در ارتباط با راه های پیشگیری از اعتیاد، بررسی مداخلات شناختی و بازتوانی شناختی به کنگره بین المللی دانش اعتیاد، نشانه ترویج و توسعه علوم شناختی در ایران است.

استادیار دانشگاه موناش استرالیا تصریح کرد: با توجه به وجود ظرفیت و پتانسیل های فراوان علمی، آموزشی و پژوهشی، در ایران، محققان اساتید و متخصصان ایران و استرالیا می توانند در بخش های مختلف تحقیقاتی بویژه در حوزه های علوم شناختی با یکدیگر همکاری مشترک داشته باشند.

وی افزایش سطح آگاهی و اطلاعات در زمینه اعتیاد بویژه در میان جوانان را از راه های اصلی پیشگیری از این پدیده اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: توجه به توانبخشی و بازتوانی شناختی معتادان نیز امری ضروری است و به همکاری و تلاش های گسترده نیاز دارد.

محقق حوزه علوم شناختی، نحوه ارایه و انتقال اطلاعات در خصوص یافته های تحقیقاتی در بخش های علوم شناختی بویژه دانش اعتیاد را یک راهکار موثر و مفید برای پیشگیری از اعتیاد، بازتوانی و توانبخشی معتادان و بررسی مداخلات شناختی در میان افراد مبتلا  یاد کرد و گفت: پژوهشگران  و متخصصان وظیفه مهمی برای مقابله با اعتیاد در میان افراد بویژه جوانان بر عهده دارند.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map