طراحی سایت استارتر ها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت استارت شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در شرایط فعلی، یک کسب و کار برای اینکه بتواند به حیات خود ادامه دهد و پیشرفت کند نیاز است که رویه های سنتی بازاریابی خود را تغییر دهد، آژانس دیجیتال وبیما آمادست شما را در مسیر بازاریابی دیجیتال .

.

.

وب سایت صرفا یک بنر تبلیغات ی یا کارت ویزیت استارت آپ شما نیست.

ابزارهایی که یک وبسایت می‌تواند باعث ارتقاء کسب و کار شما بشوند بسیار قدرتمند، متنوع و گسترده هستند.

اینترنت فضایی نامحدود دارد و بی نهایت قابلیت وجود دارد که می‌توانید با آن در سریعترین زمان ممکن به مقاصد خود برسید و برای ساختن یک تجارت بزرگ نیاز به یک وبسایت دارید که البته به این سادگی‌ها هم نیست و چگونگی عملی کردن آن نیز مهم است.

باید طراحی وبسایت مناسبی داشته باشید.

می‌توان مدت‌ها درباره فواید فضای مجازی و دنیای اینترنت صحبت کرد و گفت وبسایت چه مزایای پر شماری دارد اما مهمترین مسئله نوع طراحی سایت است که باید مانند کسب و کار خودتان منحصر به فرد باشد.

در طراحی سایت شما قادر به کنترل اجزای مختلف آن متناسب با نیازهایتان خواهید بود که بایستی به تکنیک‌های طراحی سایت مسلط باشید.

منحصر به فرد بودن و حرفه‌ای بودن طراحی سایت باید برایتان اولویت داشته باشد.

اگر به منظور صرفه جویی در هزینه‌ها طراحی سایت خود را به طراحان آماتور بسپارید می‌تواند به راحتی باعث شکست شما بشود.

در دنیای اینترنت سریعا قضاوت می‌شوید و شاید اگر وبسایت نداشته باشید بهتر باشد تا طراحی سایت ضعیفی داشته باشید چون به سرعت می‌توانید به عنوان کسب و کاری بدسلیقه و بدنام شناخته شوید و رقیبانتان به راحتی از روی شما بگذرند.

برای استارت آپ‌ها راحت ترین، ارزان ترین و پربازده ترین ابزار برای نمایش نوآوری‌های خود وبسایت است.

اگر برای کسب و کار نوپای خود سایت داشته باشید از این طریق می‌توانید با کاربران و مخاطبان بالقوه خود تعامل مناسبی داشته باشید و سریعا نسبت به بازخوردها واکنش نشان دهید.

طراحی سایت با عکس‌های جذاب، رابط کاربری جذاب و محتوای مفید و ارزشمند میتواند مشتریان زیادی را به سمت شما جلب کند.

رعایت اصول طراحی سایت استارت‌آپی می‌تواند به شما کمک کند در راه خود سریعتر به پیش برانید و عدم رعایت آنها می‌تواند به شکست شما منجحر شوند اما نکات مهم در طراحی سایت برای استارت آپ کدام‌ها هستند؟ خیلی از کسب و کارها صرفا دنبال درست کردن ویترین جذابی هستند که ظاهر گیرایی داشته باشد و تمام تلاش خود را در زمینه گرافیکی انجام می‌دهند و محتوا را جدی نمی‌گیرند.

اما اصل باطن کار است و محتوا نمایش دهنده‌ی باطن و فلسفه وجودی یک کسب و کار است و میزان پختگی آن را نشان می‌دهد.

در کنار یک محتوای مفید و ارزشمند حال باید به گرافیک اهمیت داد و با ظاهر جذاب کاربر را به خواندن آن مجاب کرد.

بدون گرافیک جذاب هم ممکن است کاربر کمتری محتوا را مشاهده کند اما در کل باید به کیفیت محتوا اهمیت بیشتری داد.

محتوا که می‌تواند هم به صورت متنی یا صوتی و یا تصویری باشد لازم است به صورت خلاصه و با ایجاز فراهم شود.

زمانی که دست به طراحی سایت برای استارت آپ می‌زنید باید توجه داشته باشید محتوای شما باید به مستقیم ترین شیوه ممکن و به صورت کاملا واضح استارت آپ شما را معرفی کند و به درستی به سوالات متداول کاربران پاسخ دهد.

محتوای وبسایت شما میتواند مشتریان بالقوه شما را بیشتر کند پس هیچوقت آن را دست کم نگیرید.

یکی از ابتدایی ترین نیازهای یک کاربر وقتی وارد سایت شما می‌شود این است که احساس سردرگمی نکند.

در طراحی سایت بایستی توجه داشته باشید که رابط کاربری خوبی ایجاد کنید و کاربر وقتی وارد سایت شما می‌شود به خوبی هدایت شود.

به عنوان مثال برای راحتی ثبت نام در سایت می‌توانید باکس خبرنامه‌ی ایمیلی بگذارید تا کاربران بلافاصله بتوانند با وارد کردن ایمیل خود عضو سایت شوند.

مطالب مرتبط را در میان محتوایی که کاربر مطالع می‌کند بیاورید.

کادر دور محتوا نیز بهتر است سفید باشد و کاربر هنگام مطالعه احساس شلوغی نکند.

طراحی سایت باید به گونه‌ای باشد که با صفحات نمایش مختلف بتوانند به خوبی اجزای مختلف سایت را نشان دهند یا به عبارتی «طراحی سایت واکنشگرا» داشته باشید.

کاربر اگر در گردش در وبسایت شما احساس راحتی داشته باشد و لینک‌ها را راحت پیدا کند برای بازگشت به سایت شما و یا تبدیل شدن به مشتری انگیزه بیشتری پیدا خواهد کرد.

محتوای ویدئویی هرروز محبوب تر از دیروز می‌شود.

این روزها خیلی‌ها به صورت کاملا شخصی برای خود صفحه‌ای در یوتیوب می‌سازند و دست به تولید محتوای ویدئویی آموزشی، سرگرمی و … می‌زنند که می‌توانند از هزاران تا میلیون‌ها بازدید کننده داشته باشند.

محتوای ویدئویی اثرگذاری منحصر به فردی دارد و احساسات بیشتری را بر می‌انگیزد در کنار اینها دست تولید کننده محتوا بازتر نیز هست و خیلی از مسائل را به کمک انیمیشن یا ساختن کلیپ‌های کوتاه می‌توان به صورت واضح تری نشان داد.

دیدن ویدئو و فهم و درک آن برای کاربران بسیار آسان تر از خواندن متن‌های تخصصی یا طولانی است.

بهتر است در صفحه‌ی اول وبسایت خود یک کلیپ ساده معرفی خود آپلود کنید و از کاربران خود قدردانی کنید.

تنها مسئله مشکل ساز در زمینه‌ی محتوای ویدئویی به ترافیک حجمی آن بر‌می‌گردد که حجم زیاد هم کاربران را فراری می‌دهد هم در سرعت لود شدن تاثیر می‌گذارد که سرعت بارگذاری سایت هم یکی از فاکتورهای مهم طراحی سایت حساب می‌شود.

کسانی که به سراغ استارت آپ شما می‌آیند برای اعتماد بیشتر به شما می‌خواهند سابقه کار شما را بدانند و برای رسیدن به دیدگاه روشن تری از استارت آپ شما علاقه دارند همکارهای شما را بشناسند.

در طراحی سایت برای استارت آپ خود بهتر است اطلاعات لازم درباره‌ی اینکه با کدام کسب و کارها همکاری داشته اید به همراه لوگوی آن‌ها بیاورید.

اگر شخص معتبر یا کسب و کار معروفی از شما تعریف کرده است آن را در به صورت یک باکس در سایت نشان دهید.

امکاناتی فراهم آورید که مشتریان بتوانند در نظردهی شرکت کنند و کامنت‌هایشان به خوبی منتشر شود.

این کارها باعث اعتماد بیشتر کاربران شما می‌شود تا برای همکاری با شما در تصمیم گیری خود شکی به دل راه ندهند.

نوآوری نیروی محرکه پیشبرنده‌ی هر کسب و کاری حساب می‌شود.

خلق ایده‌های نوین و تلاش برای متفاوت بودن می‌تواند به جذابیت‌های استارت آپ شما اضافه کند اما در این نوآوری‌ها نیز مانند هر مسئله دیگری بایستی تعادل رعایت شود.

اگر بخواهید محتوای خود را بسیار متفاوت بنویسید و لحن روایی غیر معمولی انتخاب کنید شاید برای مخاطبی که به آن عادت ندارد ابهام برانگیز شود یا در طراحی سایت اگر از آیکون‌های زیادی استفاده کنید و با استفاده از طرح‌های پیچیده سعی در میخکوب کردن نگاه مخاطبان داشته باشید ممکن است جواب عکس دهد و مخاطب احساس شلوغی کند.

سادگی باید در هر مسئله‌ای رعایت شود و در خیلی مسائل باید سادگی را به نوآوری ترجیح دهید؛ ظرافت مهمترین فاکتور در طراحی سایت است.

امروزه اگر در هیچ شبکه‌ی اجتماعی عضو نباشید تقریبا به مثابه این است که اصلا وجود خارجی ندارید.

فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به عنوان بخشی از ابزارهای آن جزء لاینفک زندگی شده است و شخصیت مجازی در خیلی از مسائل حتی از شخصیت واقعی هم جلوتر است.

کار با شبکه‌های اجتماعی بسیار راحت است و خیلی از مردم این روزها بیشتر وقت خود را سرگرم شبکه‌های اجتماعی هستند پس شما هم باید در جایی که کاربرانتان راحت ترند حضور داشته باشید و در کنار آن از مزیت اشتراک گذاری سریع مطالب در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

در طراحی سایت خود لینک‌های صفحات اجتماعی خود را به اشتراک بگذارید.

این لینک‌ها باید جلوی چشمان کاربر باشند و بهترین جا بالا یا پایین صفحه‌ی وب سایت است.

طراحی سایت جذاب، ساده و ظریف می‌تواند نرخ تبدیل کاربران سایت شما را بالا ببرد.

سایت جذاب با گرافیک گیرا زمانی تاثیر گذار است که دیده شود.

اگر سایت به دلیل گرافیک سنگین دیر لود شود، حوصله‌ای برای کاربر باقی نمی‌ماند و بلافاصله سایت را می‌بندد و هر چه تلاش برای جذب او شده بود به باد می‌رود.

در مبحث سرعت سایت ثانیه‌ها اهمیت پیدا می‌کنند و حتی یک ثانیه تاخیر در سرعت سایت می‌تواند هفت درصد نرخ تبدیل سایت شما را کاهش دهد.

در طراحی سایت دقت کنید تلاش برای جذاب شدن شما را گمراه نکند.

هر چقدر جذاب و گیرا باشید ابتدا باید دیده شوید وقتی سایت دیر لود شود هیچ چیز هم دیده نخواهد شد و کاربران بالقوه شما به سرعت به سایت‌های رقیب شما می‌پیوندند.

این نکته همیشه پابرجاست در دنیای مجازی به سرعت قضاوت می‌شوید و ضعف در طراحی سایت و از دست دادن مشتری به اعتبار و شهرت استارت آپ شما لطمه می‌زند.

این مطلب در وبلاگ مجموعه وبیما منتشر شده است.

وبیما | راهکارهای بازاریابی دیجیتال در شرایط فعلی، یک کسب و کار برای اینکه بتواند به حیات خود ادامه دهد و پیشرفت کند نیاز است که رویه های سنتی بازاریابی خود را تغییر دهد، آژانس دیجیتال وبیما آمادست شما را در مسیر بازاریابی دیجیتال .

.

.

با ثبت نام در سیماگر به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map