طراحی سایت املاک در دهکده المپیک در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت املاک در دهکده المپیک در تهران شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت املاک در دهکده المپیک در تهران شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مطالب خواندنی دهکده المپیک یکی از محله‌های تهران است.

این منطقه در شمال غربی تهران قرار دارد.

در گذشته بخشی از کن و بخشی از منطقه ۵ شهرداری تهران بود.

اما با تقسیم زمین‌های منطقه ۵ و تأسیس منطقه ۲۲ شهرداری تهران، بخشی از این منطقه تازه شد.

بافت این محله قدیمی است.

زیرا این شهرک در دهه ۱۳۴۰ (خورشیدی) ساخته شده‌است.

دهکده المپیک به خاطر کاربری اولیه، معماری خاصی دارد.

بلوک‌های چهار یا پنج طبقه با فضای سبز از یکدیگر جدا شده‌اند و محله‌ای نسبتا دنج و خاصی را پدید آورده‌اند.

ساخت دهکده المپیک در تهران به سال ۱۳۴۸ بر می گردد که قرار شد بازی های آسیایی در دهم شهریور سال ۱۳۵۳، در تهران برگزار شود ، این محله بعد از بازی های آسیایی خالی ماند و بعد ها ساختمان های همسانی که در آن ساخته شده بود در اختیار مردم قرار گرفت.

دهکده المپیک از غرب به بزرگراه آزادگان از شمال به جاده آبشار، از شرق به محله اندیشه و و از جنوب به بلوار علامه جعفری محدود می شود.

در این محله شهرکی با همین نام، شهرک دهکده المپیک وجود دارد که بیش از ۷۰۰ خانوار در آن زندگی می‌کنند و بیشتر آن‌ها از کارکنان سازمان تربیت بدنی هستند.

دانشگاه علامه، سینمای خانوادگی دهکده المپیک و باشگاه ورزشی توحید در این شهرک هستند.

سینما دهکده در سال‌های اخیر بازسازی شده و دارای دو سالن زیبا و مدرن است.

این سینما در گوشه خاوری این شهرک، رودخانه و باغ‌های کن در گوشه خاوری، و در گوشه شمالی آن رشته کوه‌های البرز قرار دارند.

همچنین این شهرک از گوشه جنوبی به بزرگراه همت می‌رسد.

بافت این محله قدیمی محسوب می شود چرا که این شهرک در دهه 40 قبل از انقلاب ساخته شده است.

دهکده المپیک به خاطر کاربری اولیه، معماری خاصی دارد، بلوک های چهار یا پنج طبقه با فضای سبز از یکدیگر جدا شده اند و محله ای نسبتا دنج و خاصی را تشکیل داده اند.

  در جنوب غربی دهکده، سه ساختمان آموزشی قرار دارند که مدتی ساختمان آموزشی و بعدها به خوابگاه دانشجویان دانشکده تربیت بدنی تبدیل شده‌است.

در اوایل جنگ ایران و عراق نیز مهاجرین جنگ ‌زده در این ساختمان‌ها اسکان داده شده و در نهایت در سال ۱۳۸۲ (خورشیدی) دانشگاه علامه طباطبایی در این محله مستقر می‌شود.

در محله دهکده المپیک مدرسه دولتی شهید مطهری در ابتدای شهرک و دانشگاه دولتی علامه طباطبایی در باختر شهرک قرار دارد.

این منطقه دارای سرای محله است که خود گونه‌ای مرکز آموزشی و فرهنگی است.

در مرکز دهکده المپیک مجموعه ای جهت خرید و رفاه حال ساکنین تعبیه شده است که شامل مغازه های کوچک و فروشگاه تعاونی مصرف کنندگان تربیت بدنی است، همچنین در این محله بازار تره بار محلی و فروشگاه زنجیره ای شهروند موجود است که برای تهیه مایحتاج روزانه از آن استفاده می شود می توانید .

دهکده المپیک به دلیل همجواری با بزرگترین قطب های گردشگری منطقه 22 یعنی دریاچه چیتگر و آبشار تهران توانسته است توجه خانواده های بسیاری را به خود جلب کند.

از جمله امکان تفریحی نزدیک به این محله می توان به بوستان بزرگ جوانمردان، آبشار تهران و پارک جنگی چیتگر و دریاچه خلیج فارس تهران در همسایه غربی این محله اشاره کرد.

مرکز بهداشت دهکده، مرکز جراحی ارم از مراکز درمانی این شهرک به شمار می رود.

همچنین ساکنین این محله برای انجام فعالیت های درمانی می توانند به بیمارستان ایرانیان که در قسمت پشت بازار میوه و تره بار قرار دارد مراجعه کنند و یا از مراکز درمانی واقع در محله مجاور شهرک راه آهن (گلستان) استفاده کنند.

از مراكز مهم دولتي در اين محله مي توانيم به بانک هایی چون بانک ملی، بانک تجارت، بانک پاسارگارد، بانک صادرات و.

.

، ایستگاه آتشنشانی اشاره كنيم.

هچنین از مراکز مهم دولتی – فرهنگی هم می توان به دانشگاه علامه طباطبایی داخل محله اشاره کرد.

    مطالب مفید اخبار اخبار اخبار گروه مشاورین مسکن بامی نو با افتخار قادرند وکالت حرفه ای خرید و فروش و اجاره هر نوع ملکی برای مشتریان خود ارائه کنند در صورتی که وکیل شما بشوند خود را ملزم و موظف خواهند دانست که حافظ و حامی تمام منافع شما در هر گام این راه پر خطر باشند اطلاعات تماس تلفن تماس : 44433585 _ 44433685 همراه : 09108527612 (مدیریت مهندس مرتضی حسینی) ارتباط با ما آدرس : جنت آّباد جنوبی چهار باغ شرقی نبش 16متری دوم جنوبی پلاک78/1 مسکن با می نو پست الکترونیک : Info@bamino.

net عضویت در خبرنامه طراحی و توسعه : بامی نو

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map