طراحی سایت سه پایه نجات

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت سه پایه نجات شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سه پایه نجات ساخت شرکت هارو و محصول کشور تایوان می باشد، این شرکت با به کارگیری نیرو متخصص اقدام به تولید تجهیزات حفاظت کار در ارتفاع نموده است، تمامی محصولات این شرکت مطابق با استاندارد بین المللی CE و EN تولید شده است.

سه پایه ایمنی که مخصوص عملیات نجات افراد مصدوم طراحی شده است از جنس آلومینیوم با وزن سبک و وینچ نجات با کابل فولادی 5 میلی متری به طول های 30 و 50 متری به همراه کیف مخصوص قابل حمل که توسط شرکت HARU تایوان تحت ضابطه استاندارد بین المللی CE و EN عرضه می شود.

قابل ذکر است که طبق استانداردهای ایمنی مربوط به سه پایه فوق برای بالا کشیدن یک نفر توصیه شده است.

سه پایه نجات HD-240 و وینچ سه پایه نجات HC-551 , HC-552 تحمل سه پایه نجات : 100 کیلوگرم وزن سه پایه نجات 30 متری : 32 کیلوگرم وزن سه پایه 50 متری : 45 کیلوگرم مدل HC-551 تحمل کشش وینچ به صورت افقی : 1800LBS مدل HC-552 تحمل کشش وینچ به صورت افقی : 2600LBS دارای ساک آبی رنگ و دو دسته برای جابجایی می باشد، اندازه جمع شده سه پایه 135 سانتی متر و اندازه باز شده آن 240 سانت می باشد.

قابل تنظیم بر دهانه چاهایی به اندازه 114 الی 210 سانتی متر در قسمت بالا سه پایه که قسمت آن را کارگاه می گویند دارای  دو قلاب کارگاهی می باشد، این دو قلاب برای نصب قرقره های مرکب و ابزار فرود و صعود است، که اگر چاه فوق الذکر بیشتر از 50 متر باشد و عمق بیشتری داشته باشد با سیستم نصب رسکیو (RESCUE) کردن با قرقره و ابزار های فرود و صعود  بهمراه طناب استاتیک بتوان عملیات خود را انجام داد.

قابلیت سه پایه هارو می توان به سه پایه دو وینچ متصل نمود، یعنی سه پایه با دو وینچ، خود شرکت جای قرقره را تهویه نموده است که اگر وینچ شماره یک به مشکل برخود نمود، بتوان از وینچ شماره دوم استفاده کرد.

لازم به ذکر است که تاکید نمود هر وینچ وزن یک انسان را تحمل می نماید.

در صورتی که تمایل داشتید از دو وینچ استفاده نمایید باید هرکدام تک تک جداگانه باز و بسته شود.

به طور مثال اول امدادگر به پایین چاه برود و وینچ دوم برای مصدوم ارسال شود، بعد از بالا آمدن امدادگر، سپس اقدام به بالا آوردن مصدوم گردد.

کاربرد سه پایه نجات سه پایه نجات هارو تایوان دارای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

بروزرسانی در 99/04/04 سه پایه نجات به افراد کمک خواهد کرد که در مکان های گوناگون اقدام به جابجایی نمایند.

سه پایه نجات همانطور که از نامش پیداست دارای سه عدد پایه است که می توان کارگاه را نصب کرد.

سه پایه ها دارای وینچ می باشند که به بالا و پایین رفتن تسمه کمک خواهند نمود.

ممکن است تا به حال در خیابان دیده باشید که چاه هایی برای لوله های گاز در حال کندن می باشند.

در خصوص انتقال خاک یا ابزار از وسایل گوناگون استفاده میشود.

سه پایه نجات برای مواردی همچون نجات افراد از درون چاه یا فعالیت های دیگر اقدام به نصب این ابزار خواهیم نمود.

سه پایه نجات ها بر اساس میزان ارتفاع قابل اندازه ، تقسیم بندی میشوند که محصول هارو تایوان در دو مدل وارد کشور می شود.

از این محصول به دلیل استفاده آن در چان ، به سه پایه نجات چاه نیز معروف می باشند.

جنس استفاده شده در ساخت سه پایه نجات آلومینیوم می باشد که ویژگی سبک شدن محصول را در بر گرفته است.

سبک بودن محصول باعث شده است که هر شخصی بعد از اتمام پروژه اقدام به جمع کردن نمایند و با استفاده از کیف مخصوص سه پایه اقدام به جابجایی نمایند.

برای جابجایی افراد مصدوم ، محصول سه پایه نجات اقدام به استفاده از کابل فولادی 5 میلیمتری نموده است.

این محصولات در ارتفاع بلند به دلیل استفاده از کابل قوی ، اطمینان بالایی برخوردار می باشد.

جهت خرید محصولات ایمنی و کار در ارتفاع به ویژه یک محصول مورد نیاز از جمله سه پایه نجات می توانید با مجموعه امداد و نجات ایران تماس حاصل فرمایید.

قیمت مناسب جهت خرید سه پایه نجات هارو تایوان را از ما بخواهید.

در خصوص این محصول باید مطلع باشید که دارای استاندارد های مورد نیاز می باشد.

از دیگر محصولاتی که می توان در زمینه کار در ارتفاع به شما پیشنهاد کنیم ، طناب ابریشمی است که به صورت حلقه بوده و بر اساس نیاز مشتری ارائه می گردد.

شرکت هارو در کشور تایوان قرار دارد و در زمینه حفاظت فردی کار در ارتفاع و ابزارهای صنعتی مشغول به کار می باشد، این شرکت با بکارگیری نیروی متخصص اقدام به تولید محصولات فوق نموده است.

مجموعه ایمنی هارو توانسته است محصولات کشور تایوان با برند haru در زمینه کار در ارتفاع و امداد و نجات اقدام به فروش نماید، فروشندگان این مجموعه از اساتید در زمینه کار در ارتفاع را داشته و دارای لوح های تقدیر و دریافت مجوزهای این زمینه را کسب نموده اند.

محصولات هارو دارای تاییدیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین استاندارد های CE , EN , ANSI می باشد.

ما قادر خواهیم بود تا با بهترین روش ها و انتخاب درست محصولات اقدام به تکمیل و تجهیز پروژه های شما نماییم و در مراحل بعدی جهت نصب، راه اندازی و آموزش نحوه ی استفاده صحیح از محصولات این مجموعه را ارائه دهیم.

هرگونه سوء استفاده از سایت ایمنی هارو پیگرد قانونی دارد.

© Copyrights - 2018 طراحی سایت ایمنی و سئو سایت توسط نمای من

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map