طراحی سایت اینورتر پمپ خورشیدی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت اینورتر پمپ خورشیدی کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پمپ آب تماماً خورشیدی شرکت سانان به سفارش این شرکت در کارخانه پمپ سازی گوانجو براشلس دی سی کشور چین ساخته شده است.

برای ثبت ادعای بالا بودن کیفیت این محصول ، سانان ، گارانتی تعویض 6 ماهه و 2 سال خدمات پس از فروش را برای این محصول در نظر گرفته است.

این محصول بدون نیاز به شارژ کنترلر و اینورتر پمپ ، فقط با حداقل 600 وات پنل خورشیدی (در عمق 10-15 متر) می تواند عملیات پمپاژ آب چاه را برای کشاورزان عزیز فراهم نماید.

این پمپ در رده شناور پمپ های پره ای قرار می گیرد و دارای بدنه استیل و کفی چدنی به همراه 15 متر کابل با کیفیت می باشد.

حداکثر عمق تست شده این محصول 60 متر و دارای دبی حداکثر 3 متر مکعب بر ساعت می باشد.

این شناور با قیمت 2.

000.

000 تومانی در بازار ایران عرضه می گردد.

این قیمت با احتساب خرید پنل و متعلقات حدودا 20 میلیون تومان تمام می شود که این قیمت نسبت به راه اندازی پمپ های آب AC برای حداقل 7 ساعت آبکشی در روز بی نظیر است.

برای مشاهده نمونه کارکرد این پمپ ها کلیک کنید: نمونه کارکرد پمپ آب خورشیدی سانان نمونه کارکرد پمپ خورشیدی               انرژی خورشیدی فروش پمپ آب خورشیدی نصب و را اندازی پمپ آب خورشیدی فروش پنل خورشیدی فروش تجهیزات خورشیدی در قم فروش انرژی خورشیدی در استان مرکزی اعطای نمایندگی فروش تجهیزات انرژی خورشیدی شناور خورشیدی سانان بیلبورد تبلیغاتی خورشیدی نصب و راه اندازی بیلبورد خورشیدی ویلای خورشیدی روشنایی خورشیدی شارژ کنترلر خورشیدی صفحات خورشیدی نیروگاه خورشیدی ساتبا سانا شرکت توزیع برق خریدار انرژی خورشیدی باتری ژل خورشیدی باتری دیپ سایکل باتری سیلد اسید باتری مخصوص انرژی خورشیدی قم انرژی خورشیدی اصفهان بیلبورد خورشیدی اداره راه و ترابری تهران انرژی خورشیدی تهران شرکت فروشنده انرژی خورشیدی منصف بهترین شرکت پخش تجهیزات خورشیدی واردات تجهیزات انرژی خورشیدی انرژی خورشیدی سولار باتری سولار پنل سولار پنل صفحات سولار

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map