طراحی سایت پمپ کف کش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت پمپ کف کش کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

پمپ‌های کف‌کش از نوع پمپ‌های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) مستغرق هستند و اساس کار آن‌ها بدین‌صورت است که یک موتور الکتریکی، پمپ را به حرکت درآورده و در نتیجه انرژی جنبشی سیال افزایش‌ یافته و سیال پمپاژ می‌شود.

فشار سیال خروجی به میزان چرخش پروانه‌ها بستگی دارد.

به گزارش سیماگر، بنابر اعلام فامکو، از پمپ کف کش اصولاً برای پمپاژ آب‌های تمیز و بدون آلودگی یا لجن استفاده کرد.

انواع پمپ کف کش پمپ‌های کف کش دارای انواع گوناگونی می‌باشند و از جهات مختلف می‌توان آن‌ها را دسته‌بندی کرد که از جمله آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: · پمپ کف کش ساده · پمپ کف کش فلوتر دار (دارای قطع کن برقی) · کف کش آب از بغل · کف کش آب از رو · آب خنک (موتور به وسیله آب خنک می‌شود) · روغن خنک (موتور به وسیله روغن خنک می‌شود) · خازن داخل · خازن بیرون (تک فاز) · پمپ کف کش تک فاز · پمپ کف کش سه فاز کف کش‌های تکفاز با دهانه خروجی درسایز های ۱ و ۱/۱.

۴ و ۲ و ۳ اینچ و کفکش‌های سه فاز با دهانه خروجی در سایزهای ۲ و ۳ و ۴ و ۶ اینچ تولید و توزیع می‌شوند.

با توجه به گستردگی انواع ذکر شده، انتخاب این نوع محصولات با دشواری‌های خاص خود روبرو است، لذا همواره پیشنهاد می‌شود جهت انتخاب صحیح پمپ کف کش با کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه مشاوره کرده تا بهترین پمپ کف کش را با توجه به نیازهای شما انتخاب کند.

هایپر صنعت فامکو مفتخر است، با استعانت از خــداوند متعال و همــکاری پرســـنل خدوم و راهنمایی مشـتریان همیشه همــراه خـــود، به‌عنوان یکی از شرکت‌های مؤثر در عرصه ارائه اقلام صنعتی و بومی‌سازی محصولات فنی و مهندسی، ایفای نقش نماید.

لذا اگر درصدد انتخاب کفکش مناسب هستید می‌توانید از برندهای ایتالیایی لوارا، سائر، پنتاکس، ابارا، داب، کالپدا و از برندهای ایرانی راد پمپ، فدک، جهان پمپ، اسپیکو و توان تک به‌صورت حضوری و غیر حضوری خریدی مطمئن را تجربه کنید.

نحوه انتخاب پمپ کفکش مهم ترین نکاتی که باید موقع انتخاب کفکش ها به آن‌ها توجه بیشتری کرد قدرت الکترموتور، میزان آبدهی، قطر دهانه خروجی هست و توصیه می‌شود قبل از انتخاب پمپ کف کش، به دبی و نمودار ارتفاع یا هد پمپ توجه کنید.

اجزاء پمپ کفکش ۱.

پروانه ۲.

الکتروموتور ۳.

محور ۴.

حلزون ۵.

درزگیر مکانیکی ۶.

کابل ۷.

متعلقات یک از عمده‌ترین فعالیت‌های هایپر صنعت فامکو، تامین لوازم‌ یدکی و مصرفی این محصولات می‌باشد تا شما عزیزان بتوانید به‌صورت طولانی‌مدت از پمپ کف کش بدون هیچ‌گونه دغدغه استفاده کنید.

جنس بدنه پمپ کفکش پمپ‌های کف کش، معمولاً از جنس استیل، چدن، آلومینیوم و پلاستیک ساخته می‌شوند که بر اساس نوع کاربری، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به‌عنوان‌ مثال در مناطقی که آب‌ شور و یا دارای خاصیت اسیدی باشد از کفکش استیل و یا کفکش با بدنه پلاستیک استفاده می‌شود و همین‌طور در مناطقی که آب منابع زیرزمینی قابل شرب باشد از کف کش بدنه چدن یا آلومینیوم استفاده می‌شود.

از این کفکشها فقط می‌توان برای پمپاژ آب‌های تمیز و بدون آلودگی یا لجن استفاده کرد.

کاربرد پمپ کفکش · آبیاری مزارع کشاورزی · مصارف مسکونی · پمپ کفکش چاه آب · انتقال سیالات مختلف صنایع غذایی و دارویی · انتقال آب مخازن و استخرها · تخلیه پساب‌های فاضلاب (با غلظت کم) · انتقال آب تمیز و صاف · استفاده در فواره‌ها · تخلیه پساب‌های ناشی از باران دلایل استفاده از فلوتر در پمپ کفکش خشک کار کردن پمپ آب کفکش موجب سوختن الکتروموتور آن می‌شود، به همین جهت برای کنترل سطح سیال و جلوگیری از کارکرد بیش‌ از حد موتور پمپ آب کفکش، باید از یک فلوتر یا کنترل سطح استفاده کرد.

 نحوه کار در پمپ‌های مستغرق فلوتردار به این صورت است که هنگامی‌که سطح آب پایین بیاید به‌فرمان فلوتر جریان برق قطع شده و پمپ از کار می‌ایستد و هنگامی‌که سطح آب بالاتر از پمپ بیاید به‌فرمان فلوتر، جریان برق وصل شده و پمپ مجدد شروع به کار می‌کند.

فلوتر یا اتومات بر روی پمپ قابل‌ نصب است.

درصورتی‌که پمپ کف کش خریداری‌ شده بدون فلوتر باشد می‌توان در صورت تمایل فلوتر را جداگانه خریداری و روی پمپ نصب کرد.

استفاده از فلوتر یا اتومات مانع از سوختن پمپ می‌شود.

دقت کنید! در صورت نصب پمپ آب کف کش در داخل چاه بهتر آن است با قرار دادن سبدی پلاستیکی در زیر آن از قرار گرفتن آن در کف چاه جلوگیری به عمل آید که مانع ورود ذرات ته‌نشین شده در کف چاه به کف کش شود.

در پمپ آب کف کش باید حداکثر عمق غوطه‌وری در نظر گرفته شود، همینطور اگر پمپی زیر حداقل ارتفاع کار کند برق زیادی مصرف کرده و در نهایت از کار می‌افتد.

لطفاً جهت انتخاب دقیق پمپ کف کش و همچنین اطلاع از قیمت پمپ کف کش، با کارشناسان فنی در هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map