طراحی سایت جت اکسیژن

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت جت اکسیژن کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  اِم‌سینا برای گسترش وردپرس بین ایرانیان، از سال 1392 فعالیت خود را به‌طور تفـکر تـحول گـرا و زیبـایی مـحور آغاز نموده است و همواره با فراهم کردن دپارتمان تخصصی وردپرس، برنامه‌های آموزشی و محصولات ویژه برای توسعه‌دهندگان وب در سطح دنیا تلاش میکند.

با اِم‌سینا طراحی سایت و وردپرس را تخصصی یاد بگیرید.

  اِم‌سینا اکسیژن طراحی سایت و آموزش فوق تخصصی وردپرس، مجموعه‌ای از قالب، افزونه و مقالات آموزشی است که با آن میتوان وردپرس را یاد گرفت و طراحی سایت انجام داد.

قبل از این که سایت زیبا باشد، باید کاربر با آن احساس راحتی کند.

این یک کاربر پذیری است، پس دو المان رابط کاربری و تجربه کاربری، درکنار یکدیگر وب سایت شما را متمایز می‌کند.

گوگل اولین منبع بازدید سایت شماست پس سایت شما باید از نظر سئو قوی باشد، ما با رعایت استانداردهای سئو شما را قادر می‌ سازیم تا در صدر موتورهای جستجو باشید.

خیالتان از هکرها راحت، سایت شما دارای ماژول و پروتکل‌های امنیتی برای جلوگیری از نفوذ هکرها خواهد بود، همچنین تمامی نکات امنیتی برای سایت لحاظ خواهد شد.

سایت شما به گونه‌ای طراحی می‌شود که در همه نمایشگرها از جمله موبایل و انواع کامپیوتر‌ها به بهترین شکل نمایش داده شود و خود را به هراندازه‌ی صفحه نمایش وفق خواهد داد.

تغییر شکل در نمایشگرهای مختلف آموزش حضوری و غیرحضوری پشتیبانی تخصصی ۶ ماه رایگان مشاهده و تست قبل از تحویل بهینه سازی در موتورهای جستجو سپر امنیتی در برابر هک شدن اِم‌سینا برای گسترش وردپرس بین ایرانیان، از سال 1392 فعالیت خود را به‌طور تفـکر تـحول گـرا و زیبـایی مـحور آغاز نموده است و همواره با فراهم کردن دپارتمان تخصصی وردپرس، برنامه‌های آموزشی و محصولات ویژه برای توسعه‌دهندگان وب در سطح دنیا تلاش میکند.

با اِم‌سینا طراحی سایت و وردپرس را تخصصی یاد بگیرید.

ارومیه، مجتمع اداری فیلیپس، پلاک 70 ایمیل: سیماگرmsina.

ir تلفن: 0912-8238263-۰۴۴ موبایل: 0912-8238263 - 0912-8238263 لطفا آدرس ایمیل خود را وارد کنید! ©2012-2020 این وب سایت متعلق به اِم‌سینا می باشد و تمامی حقوق آن محفوظ است.

صفحه اصلی   قوانین و مقررات   ثبت شکایت   فرصت‌های شغلی   تماس با ما

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map