طراحی سایت حرفه ای در پاکستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت حرفه ای در پاکستان داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فناوری اطلاعات آواتار ارائه دهنده راهکار های تجارت الکترونیک و خدمات طراحی وب سایت ، سئو بهینه سازی سایت ، پشتیبانی و تولید محتوا ، تبلیغات ادوردز با 10 سال فعالیت حرفه ای.

هر پروژه وب مستلزم پیش نیازهایی جهت اجرا به بهترین نحو ممکن است.

برای طراحی وب سایت می بایست اول از همه مجموعه و تجارت شما را به خوبی بشناسیم و وب سایتی دقیقا مطابق با فعالیت شما طراحی کنیم.

طراحی سایت در فناوری اطلاعات آواتار بر روی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی (مناسب پروژه های بزرگ و نرم افزار های خاص) و سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا تنها با قالب گرافیکی اختصاصی مناسب با موضوع و یک ایده گرافیکی خاص اجرا می گردد.

طراحی اختصاصی حتی بر روی سیستم های مدیریت محتوایی همچون وردپرس و جوملا با سرعت لود پایین نخواهد بود چرا که ما از نصب افزونه های متعدد خود داری می کنیم و تا حد نیاز از کدهای استاتیک برای بخش های مختلف استفاده می کنیم.

کلیه پروژه ها دارای نسخه ریسپانسیو یا موبایل هستند چرا که طراحی سایت ریسپانسیو دیگر یک الزام برای گوگل و یک نیاز برای کاربران شما می باشد.

در پایان برنامه نویسی وب سایت ما وارد پروسه خلاصه نویسی کدها و همچنین کاهش حجم کدهای وب سایت می شویم که نتیجه این کار سرعت لود بالا وب سایت های طراحی شده می باشد.

ما در پایان هر پروژه کارفرما را رها نخواهیم کرد و پیشنهادات متعددی جهت تولید محتوا و پشتیبانی وب سایت طراحی شده برای کارفرماهایمان داریم ، شما میتوانید به صورت موردی و یا طی قرارداد ماهانه و یا سالیانه از خدمات پشتیبانی وب سایت آواتار بهره برید که نتیجه تولید محتوای بهینه سئو مطلوب یک وب سایت می باشد.

آواتار ارائه کننده خدمات گوگل ادوردز با پایین ترین تعرفه و ایجاد حرفه ای ترین و موثر ترین کمپین های تبلیغاتی گوگل ادوردز است ما مشاوران حرفه ای از برترین کارشناسان مهندسی صنایع و تحلیل بازار را پشتیبان تجارت الکترونیک شما خواهیم نمود.

انتخاب سیستم مدیریت محتوا مناسب وب سایت شما طراحی قالب گرافیکی وب سایت طراحی قالب ریسپانسیو (نسخه موبایل) خلاصه نویسی و بهینه سازی کدها تولید محتوا مطابق با اصول سئو ارائه راهکارهای تبلیغاتی پشتیبانی فنی و محتوا وب سایت ما فقط یک وب سایت برای شما طراحی نمی کنیم بلکه به طور حرفه ای با تحقیق برای شما یک ابزار حرفه ای و کاربردی طراحی می کنیم و به طور حرفه ای شما را وارد عرصه تجارت الکترونیک می کنیم.

در فناوری اطلاعات آوتار قبل از طراحی سایت با تحقیق در مورد کسب و کار شما رقبای جدی شما را به همراه نقاط قوتشان شناسایی می کنیم.

وب سایت طراحی شده را به مشتریان بالقوه شما نمایش میدهیم ، وب سایت شما تا زمانی که در دسترس مشتریانی که با سازمان شما آشنا نیستند قرار نگیرد کارآمدی و بازدهی مالی ناممکن است.

بزرگترین کانال هدایت مشتریان جدید به وب سایت شما موتور جستجو گوگل است که ما با دو راه شما را در نتیجه اولین صفحه جستجو گوگل قرار خواهیم داد :1- سئو یک سرمایه گذاری استسئو و بهینه سازی وب سایت مطابق با الگوریتم های پیچیده گوگل ما وب سایت شما را در صفحه اول گوگل در نتیجه جستجوهای مرتبط سایت شما بالا خواهیم آورد.

2- یک ساعته صفحه اول گوگل باشیدتبلیغات ادوردز گوگل : تبلیغات گوگل با ساخت کمپین تبلیغاتی در سیستم گوگل ادوردز است که می بایست کاملاً حرفه ای کمپین سازی شود تا بهترین و پر سرچ ترین کلمات را شناسایی و انتخاب کنیم ، بهترین ساعات نمایش آگهی در صفحات سرچ گوگل و روزهای هفته و استراتژی های مختلف افزایش بازدهی بر روی کمپین تبلیغاتی شما اعمال گردد.

همچنین برند سازی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی خدمات طراحی و چاپ اوراق اداری و تبلیغاتی بنا بر بودجه و انتخاب های شما گزینه های بعدی تبلیغاتی هستند که البته ما خدمات ایده آلی را به شما پیشنهاد میدهیم.

شرکت راهکارهای تجارت الکترونیک آواتار جهت موفقیت هرچه بیشتر پروژه های طراحی وب سایت در صورت موافقت کارفرما تحقیقاتی در مورد شناسایی رقبا ، نقاط ضعف و قوت آنها انجام میدهد تا بتواند ایده هایی بهتر و راهکارهایی قوی تر در وب سایت ارائه نماید.

صفحه اول وب سایت اولین پنل کاربری برای کاربران شما می باشد ، ماژول ها و خدماتی که در صفحه اول نمایش میدهید و حتی چگونگی نمایش آنها و نهایتا محیط کاربری کاملا کاربدی به گونه ای که کاربران شما بتوانند نیازهای خود را به راحتی بیابند اولین و مهم ترین شرط موفقیت جذب مشتریان و کاربران یک وب سایت است.

همچنین تولید مطالب کلیه صفحات به گونه ای باشد که دقیقا مطالب مورد نیاز کاربران شما و اصول سئو نوشتار گردد.

طراحی وب سایت با قالب آماده یا طراحی سایت اختصاصی؟ این سوال به دلیل تفاوت هزینه سوال بسیاری از افرادی است که می خواهند یک وب سایت جدید راه اندازی کنند.

ما سعی کردیم در این مقاله شما را آگاه تر کنیم تا روش بهتر را انتخاب کنید.

هر دوی این دو روش برای طراحی وب سایت مناسب هستند اما هدف شما از طراحی وب سایت چیست و چقدر بودجه برای طراحی وب سایتتان در نظر گرفته اید؟ هدف شما از طراحی وب سایت صرفاً داشتن یک سایت و پوزیشن سازمانی و یک معرفی ساده است و یا تجارت از طریق وب سایت و رقابت با وب سایت های مشابه؟ طراحی وب سایت با سایت ساز های آماده یا قالب های آماده تنها برای هدف اول مناسب هستند یعنی صرفاً داشتن یک وب سایت و معرفی شرکت و خدمات که البته هزینه کمی هم نسبت به طراحی اختصاصی را شامل می شود اما سایت ساز ها برای رقابت سئو خیلی مناسب نیستن و همچنین از ابتدا با علم به این که وب سایت قرار است چه موضوعی داشته باشد طراحی نمی گردند و به صورت عامه طراحی می شوند که مناسب هر وب سایتی باشند ، ضعف دیگر قالب های آماده این است که خیلی قابلیت شخصی سازی و اعمال تغییرات ندارند اما با توجه به هزینه کم این روش برای ایجاد یک سایت عادی و معمول مناسب است ولی اگر هدف شما از طراحی سایت وارد شدن به رقابت با وب سایت های موفق مشابه شماست حتماً طراحی اختصاصی را انتخاب کنید چرا که کل وب سایت با رعایت اسول سئو طراحی می گردد و متناسب موضوع سایت شما پوسته گرافیکی و موقعیت های ماژول های شما ایجاد می گردند به همچنین طراحی اختصاصی هیچ محدودیتی از نظر تغییرات گرافیکی و گسترش امکانات ندارد و هر آنچه که شما بخواهید برنامه نویسی و آماده سازی می گردد که البته هزینه طراحی سایت به صورت اختصاصی هزینه بر تر از طراحی با قالب آماده نیز می باشد.

آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک دیجیتال مارکتینگ یا تجارت الکترونیک راه و روش های معرفی رقابت و کسب و کار به شیوه اینترنتی می باشد.

به جرات می توان گفت اگر کسب کار جدیدی راه اندازی کرده اید و با راه و روش ها ، ابزارها و شیوه های استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ آشنایی ندارید توقع رشد کسب و کار در بازار امروز نداشته باشید یا حتی اگر یک کسب و کار قدیمی هستید شما تنها به واسطه بازاری که در قدیم جذب کرده اید پا بر جا مانده اید.

تجارت الکترونیک شامل مجموعه ای از راهکارها و ابزارهای جذب مشتری از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی است که باز تنها داشتن این ابزارها به خودی خود کاری برای کسب و کار شما انجام نمیدهد مگر این که راهکارهای برند سازی ، سئو و تبلیغات تجارت الکترونیک را بشناسید.

ما میخواهیم به زبان خیلی ساده چند راهکار به شما معرفی کنیم که بتوانید فروش خود را افزایش دهید و در بستر اینترنت مشتریان بالقوه ای را با سازمانتان آشنا سازید اولین پیشنیاز تجارت الکترونیک دیده شدن در بستر وب و فضای مجازی است که خودش دو راه داره : 1- شما به شیوه های تبلیغاتی وب سایت و رسانه هایی که قبلاً در آن ها برند سازی و معرفی شده اید معرفی کنید ( از طریق بازاریابی به روش های دهان به دهان ، بازاریابی فیس تو فیس ، اوراق های تبلیغاتی و.

.

.

که این راه کارها از نظر ما شیوه های هزینه بری نسبت به بازدهی آورده شان هستند ) 2- مشتری با جست و جوی کالا ، خدمات و موضوع فعالیت سازمان شما بتواند سایت شما ، شبکه های اجتماعی و هر رسانی که وی را به تماس با شما مجاب کند را ببیند مورد دوم بسیار مورد توجه هر مدیری است چرا که بیشترین سهم بازار دقیقاً همین جا هستش که ما راهکارهایی از قبیل سئو که ما مقالات آموزشی سئو را منتشر نموده ایم و برای آشنایی می توانید مطالعه بفرمائید ، دوم تبلیغ گوگل ادوردز و البته تبلیغات شبکه های اجتماعی که به ترتیب از نظر ما بیشترین بازدهی ها را برای سازمان شما خواهند داشت.

داخل وب سایتتون محتوایی ایجاد کنید که برای کاربران قابل توجه و برای موتورهای جستجو ایده آل باشند تا به تناسب سهم بیشتری از مشتریان دیجیتال را کسب کنید و خدمات ، محصولات و سوابق خود را در شبکه های اجتماعی معرفی کنید.

اگر شما آشنایی ندارید و یا زمان کافی ندارید ما خدمات جالبی برای تجارت الکترونیک شما و هرچه بیشتر دیده شدنتان ارائه می کنیم که جهت دریافت مشاوره میتوانید با شماره تماس 02188558103 تماس حاصل بفرمائید.

هدف از طراحی وب سایت چیست و اصلا یک وب سایت چه کمکی به کسب و کار شما می کند?وب سایت ها به عنوان پایگاه های اطلاع رسانی هستند که به ساده طرین بیان نسخه دیجیتال با دسترسی آسان تر یک کاتالوگ چاپی هستند.

وب سایت در ابتدا تنها برای شرکت های بین المللی و بزرگ کاربرد داشت چرا که دسترسی اینترنت داخل کشور بسیار محدود بود بعد ها به عنوان یک داشته لوکس و کم کم با گسترش اینترنت در ایران به عنوان یک نیاز اصلی دیده شد.

حال این نیاز اصلی چیست?کسب و کار نیاز به معرفی و دیده شدن توسط کاربران ، مصرف کنندگان و مخاطبان خاص هر موضوع فعالیتی دارد شما تا شناخته نشوید و در بین رقبایتان دیده نشوید رونقی نخواهید داشت ، یک وب سایت به عنوان مرجع معرفی شما ، فعالیت هایتان ، محصولاتتان و یا حتی پایگاه اطلاع رسانی و یا خبری برای شما در فضای وب می باشد که برای بهتر دیده شدن نیاز به تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین برای پیشه گرفتن از سایر رقبا نیاز به بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست و جو با کلمات مربوطه هستید.

ما از این پس مقالاتی در این باره جهت کمک به شناخت بیشتر و موفقیت شما در پروژه های ایجاد طراحی وب سایت منتشر خواهیم کرد و در زیر هر پست به سوالات شما پاسخ می دهیم.

شرکت ما با تشکیل تیمی حرفه ای جهت تولید محتوا سئو شده می تواند خدمات تولید محتوا در وب سایت و شبکه های اجتماعی و همچنین پشتیبانی فنی وب سایت بر روی وب سایت و سئو سایت شما فعالیت کند که پکیج هایی معین برای خدمات پشتیبانی خدمت شما ارائه می نمائیم.

سئو یک سرمایه گزاری بلند مدت پر بازده است ، مشتریان شما در گوگل به دنبال شما می گردند پس تمام شرایطی که برای این رقابت نیاز دارید تا در بالاترین نتایج جستجوهای گوگل باشید ما ایجاد می کنیم و کسب و کار شما را با بهینه سازی سایت زیر و رو خواهیم کرد.

یکی از موثر ترین راه های تبلیغات آنلاین تبلیغ در گوگل یا گوگل ادوردز است ، شرکت آواتار با بهترین قیمت در بین رقبا خدمات تبلیغ در گوگل ( ادز ) با ایجاد کمپین های هدفمند و تحقیق شده را ایجاد و ارائه می نماید.

مشاهده نمونه سایت های طراحی شده SEO مخفف Search Engine Optimization به مفهوم بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است.

سئو شامل مجموعه قوانین و شرایطی تحت عنوان الگوریتم های گوگل است که همگی این شرایط و قواعد دال بر یک وب سایت کاربر پسند با سرعت لود بالا ، محیط کاربری دوستانه یا به اصطلاح User Friendly با محتوای محبوب کاربران درون وب سایت شما می باشد.

انجام سئو سازی وب سایت در آواتار شامل: بهینه سازی کد ها جهت افزایش سرعت لود وب سایت و کاهش حجم کدها ، ایجاد شرایط بهینه محتوایی شامل : لینک ها ، بهینه سازی کلمات کلیدی ، عنوان ها ، کلید واژه ها و توضیحات متا می باشد.

همچنین افزایش آمار بازدید و و بهبود رتبه الکسا و رنکینگ وب سایت و.

.

.

است که به مجموع این فعالیت ها بهینه سازی وب سایت ( سئو ) می گویند.

سئو مهم ترین بخش از کارآمدی یک وب سایت در راستای بیشتر دیده شدن و افزایش فروش هر سازمانی می باشد ، طراحی وب سایت بدون سئو و بهینه سازی سایت کاملاً بدون کاربرد است و شما تنها یک ویترین دور از دسترس کاربرانتان ارائه کرده اید.

در فناوری اطلاعات آواتار سئو تنها کانتنت محور و یا کد نویسی نیست ، ما به طور مکمل اول کدهای وب سایت شما را بهینه می کنیم و با ترفند هایی به گوگل کمک می کنیم تا وب سایت شما را سریع تر و بهتر ایندکس و آنالیز کند.

سپس محتوای شما را مطابق با الگوریتم ها و قوانین گوگل بدون اسپم با نگارشی مطلوب بهینه سازی می کنیم به گونه ای که نه تنها برای گوگل محتوای مطلوبی باشد بلکه برای کاربران شما نیز محتوای جاذبه داری باشد تا کاربران را زمان بیشتری در وب سایت شما حفظ کنیم.

مشاوران ما از طریق واتس آپ آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست های شما می باشند.

آدرس : تهران - خیابان بهشتی (عباس آباد ) - خیابان پاکستان - کوچه ساوجی نیا (هشتم) - پلاک 85 - واحد 2 تلفن : 88558103 021 - 88108130 021 - 88520791 021

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map