طراحی سایت املاک در پاکستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت املاک در پاکستان داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سالاری کمبود سرانه های خدماتی، کمبود پارکینگ، تعریض معابر، املاک فریز شده خیابان پاکستان و.

.

.

را مهم ترین مشکلات منطقه ۷ دانست و خواستار انجام اقدامات لازم برای رفع این مشکلات شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سالاری پس از استماع گزارش شورایاری منطقه ۷ در صحن شورای شهر تهران در خصوص مشکلات این منطقه گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات منطقه مربوط به نیمه شرقی آن است که متأسفانه جزو متراکم‌ترین محلات شهر تهران و به لحاظ سرانه‌های خدماتی بسیار فقیر است که شهرداری منطقه با توجه به محدودیت‌های منابع درآمدی با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری اقدامات خوبی از جمله تملک باغات را انجام داده‌اند که جای تشکر دارد.

وی با اشاره به مشکل بیمارستان جرجانی در منطقه ۷ نیز بیان کرد: معاون خدمات شهری شهرداری تعاملات خوبی را در این خصوص با سازمان تأمین اجتماعی داشته‌اند، ما نیز دو هفته پیش جلسه‌ای را با رئیس سازمان تأمین اجتماعی داشتیم و قرار شد آنها املاک شهرداری را شناسایی کنند و در قالب تهاتر مشکل این بیمارستان هم حل شود.

وی ادامه داد: گزارش اکثر شورایاران معطوف به پروژه‌های محلی است و این نشان می‌دهد اقدام شهرداری تهران با حمایت کمیسیون‌های تخصصی شورا برای اجرای پروژه‌های محلی یکی از خواسته‌های جدی شهر است لذا درخواست دارم موضوع اجرای پروژه‌های هزارگانه محلی جدی گرفته شود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در خصوص سایر مشکلات منطقه ۷ اظهار داشت: تملک سینمای متروکه و رها شده "کوچ" با مساحت حدود ۲۵۰۰ متر مربع و مدرسه‌ای متروکه به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع که کنار آن قرار دارد برای تأمین سرانه‌های خدماتی و پارکینگ طبقاتی یکی از در خواست‌های مردم منطقه است.

دو مسجد نیز در محله نظام آباد و محله عباس آباد وجود دارد که با تخصیص بودجه‌ای اندک تکمیل می‌شوند که توقع است شهردار تهران بودجه لازم را برای آنها اختصاص دهند.

سالاری ادامه داد: تسریع در تکمیل ساخت مجموعه ورزشی شهربانو در محله نظام آباد، تعیین تکلیف مجتمع بنیاد تعاون ناجا موسوم به گل مریم در خیابان مطهری، تسریع در تکمیل مجموعه ورزشی نیمه کاره رها شده مرودشت، بهره برداری از ساختمان سابق بهداری نزاجا در خیابان مرودشتی برای تأمین سرانه درمانی، تسریع در تکمیل پروژه مجموعه ورزشی شهید توکلی و احداث همراه سرا برای بیمارستان شهید بهرامی، رفع گره‌های ترافیکی و بازگشایی و تعریض معابر محلات منطقه، ایمن سازی و رفع موانع صدور پایانکار مجتمع تجاری اداری بهار واقع در خیابان انقلاب و رسیدگی به تخلفات احتمالی آن، از دیگر درخواست‌های شورایاران منطقه ۷ است.

وی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف املاک فریز شده خیابان پاکستان افزود: در بازدیدی که از خیابان پاکستان داشتیم رفع فریز املاک جزو مطالبه مهم مالکین است و مصلی باید مشخص کند اگر می‌خواهد این املاک را به قیمت روز خریداری کند و در غیر این صورت املاک را از فریز خارج کند.

سالاری در پایان از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و کمیسیون ماده ۵ برای لغو طرح غیر ضروری تعریض معابر خیابان‌های حق پرست، نورانیان و پورمند واقع در منطقه ۷ تشکر کرد.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map