طراحی سایت در تانجیر-تتوان مراکش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت در تانجیر-تتوان مراکش داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مراکش, کشوری زیبا در شاخ آفریقا گردشگرانی که قصد سفر به شاخ آفریقا رادارند، سفر به مراکش را نیزدر برنامه خود می گنجانند.

مراکش کشوری در ‏آفریقای شمالی می باشد که سواحل طولانی آن به اقیانوس اطلس شمالی و دریای مدیترانه (تنگه جبل الطارق) راه ‏دارد.

این کشور از شمال با اسپانیا و تنگه مهم جبل الطارق ،از جنوب با صحرای غربی، از شرق با الجزیره، از غرب با اقیانوس اطلس، از جنوب با موریتانی همسایه ‏است.

پایتخت مراکش رباط، نوع حکومتش پادشاهی مشروطه، واحد پولش درهم مراکش (‏MAD‏)، زبان رسمی آن عربی، مساحت آن ۴۴۶۵۵۰ کیلومتر مربع و جمعیتش ۳۳ میلیون نفر می باشد.

حدود ۹۸ درصد از مردم مراکش مسلمان و ‏‏۲ درصد آنها مسیحی می باشند.

بزرگترین شهر مراکش کازابلانکا ( دارالبیضاء) و شهر مراکش که بدلیل ساختمان های سرخ به شهر سرخ (حمرا) نیز شهرت دارد از توریستی ترین شهرهای این کشور می باشد.

 مراکش یکی از پربازدید کننده ترین کشور های آفریقا می باشد که سالانه حدود ۸ ‏میلیون گردشگر بین المللی را به خود جذب می کند.

ودر سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ بعنوان برترین مقصد گردشگری جهان توسط TRIPADVISOR معرفی شده است.

 مراکش به دلیل برخورداری از فرهنگ غنی اسلامی، برای بسیاری ‏از گردشگران ایرانی جذاب می باشد.

جاذبه های گردشگری مراکش: مهمترین شهر های توریستی مراکش رباط، کازابلانکا، فاس، مراکش، مکناس، اگادیر، طنجه و تطوان می باشند.

مسجد ‏حسن دوم واقع در کازابلانکا بزرگترین مسجد مراکش و سومین مسجد بزرگ دنیا پس از مسجد الحرام و مسجد النبی ‏می باشد.

کلیسای نوتردام دلورد، نیومدیا، آرامگاه ملک محمد، مسجد حسان، قلعه شاله، موزه باستان شناسی و ‏موزه ودایه از دیدنی های شهر رباط، ضریح مولای اسماعیل، باب المنصور و موزه دارالمجامع از جاذبه های گردشگری ‏شهر مکناس، آرامگاه ابن بطوطه، غار هرکول، موزه هنر های معاصر و موزه کازبا از دیدنی های شهر طنجه ،مسجد ‏بوعینیه، جامع قرویین، موزه باتا، الحمراه، مقبره پادشاهان سلسله سعدیون و موزه دار سی سعید از دیدنی های شهر ‏فاس می باشند.

شهر مراکش به دلیل جشنواره فیلم مراکش شهرت زیادی پیدا کرده است.

آبشار اوزود واقع در مراکش ‏به ارتفاع ۱۱۰ متر از مهترین جاذبه های طبیعی کشور مراکش می باشد.

کشور مراکش از ۹ سایت فرهنگی برخوردار است ‏که در فهرست آثار میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

این سایت ها شامل محوطه باستانی ولوبیلس، شهر تاریخی ‏مکنس، کاخ آیت بن حدو، شهر صویره ، شهر فاس، شهر مراکش، شهر تطوان، شهر پرتقالی مازاگان (الجدیده) و شهر ‏تاریخی رباط می شوند.

‏ خرید در مراکش: واحد پول مراکش درهم مراکشی (‏Dh‏ یا ‏MAD‏) می باشد که به ۱۰۰ سنتیم (‏C‏) تقسیم می شود.

درهم تنها ارزی می ‏باشد که به طور رسمی در مراکش پذیرفته می شود، بعضی از هتل ها یورو و دلار امریکا را به طور غیر رسمی قبول می ‏کنند.

به غیر از بانک ها، صرافی ها و فرودگاه کازابلانکا، ‏در دفاتر پستی نیز می توانید پول خود را تبدیل کنید.

دستگاه های خودپرداز کارت های اعتباری بین المللی را می ‏پذیرند.

خرما، لباس های چرمی، روغن ارگان، تاجینز، بیراد (قوری چای سنتی)، ‏djellabh‏ (ردای سنتی) و فرش ‏مهمترین سوغاتی های مراکش می باشند.

فسیل های خرچنگ و سنگ های ژئود که در بازار های توریستی فروخته می ‏شوند اکثراً تقلبی می باشند.

در فروشگاه ها می توانید تا ۵۰ درصد پایین تر از قیمت چانه زنی کنید.

این کار در ‏بازارهای مراکش متداول می باشد.

غذا در مراکش: غذاهای کشور مراکش در همه جای دنیا معروف و تحت تأثیر غذاهای کشورهای عربی ‏و همچنین کشورفرانسه می باشد.

بسیاری از رستوران های مراکش غذاهای بین المللی دیگر ‏کشور ها را نیز می فروشند.

مهمترین غذاهای سنتی مراکش ‏Couscous، ‏Tagine، ‏kaliya، ‏Pastilla، ‏harira‏ و ‏Bissara‏ می باشند.

‏   به منظور ورود به سیستم لطفا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید پیشنهاد می شود به منظور استفاده از تمامی امکانات وب سایت به حساب کاربری خود وارد شده یا در صورتی که تا به حال اقدام به ایجاد حساب کاربری نکرده اید همین حالا ثبت نام کنید.

{{login.

form.

callback.

Message}} فعالسازی ارسال مجدد ایمیل لطفا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

{{register.

form.

callback.

Message}} {{UserInfo.

form.

callback.

Message}} به منظور پیگیری رزرو خود بدون نیاز به ورود به سیستم ایمیل، شماره موبایل و کد مرجع را وارد نمایید .

به منظور استرداد بلیط خود بدون نیاز به ورود به سیستم ایمیل، شماره موبایل و کد مرجع را وارد نمایید مرورگر شما با سیستم سازگار نیست.

لطفا برای استفاده از سایت از مرورگر Edgeو یا Chrome استفاده کنید .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map