طراحی سایت در استان د تانگر مراکش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در استان د تانگر مراکش کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تماس با ما طراحی و توسعه وب سایت و نرم افزارهای تحت وب به صفحه ی درستی منتقل شده اید.

عنوان مطلب گویاست ” طراحی سایت در یزد! “ قرار است با هم برای طراحی وب سایت شما ایده پردازی کنیم و به شما مشاوره دهیم تا بتوانید برای دیده شدن توسط میلیون ها کاربر اینترت یک وب سایت با کیفیت طراحی کنید.

ما یک گروه نرم افزاری در استان یزد هستیم که خدمات طراحی وب سایت را در سطح استان ارائه می دهیم.

همانطور که ما توسط شما دیده شده ایم و توانستیم از طریق موتورهای جستجو شما را ترغیب به مشاهده این صفحه کنیم بنابراین شما هم میتوانید با راه کارهای ما و استفاده از یک طراحی خوب دیده شوید.

ما اماده ایم تا بهترین راه کارها را به شما ارائه دهیم.

شاید تا چندی پیش طراحی یک وب سایت جنبه تجملاتی داشت و تنها شرکت های بزرگ تجاری در سطح بین المللی به سمت طراحی وب سایت حرکت میکردند ولی امروزه ساخت یک سایت معتبر و متفاوت به عنوان کوچکترین لازمه یک تجارت موفق محسوب می شود، حال در کوچکترین شهرهای کشور و حتی روستاها دسترسی به اینترنت پرسرعت امکان پذیر است و همه قبل از مراجعه حضوری برای دریافت خدمات آن را در اینترنت جستجو میکنند!.

بسیاری از شرکت ها، موسسات، فروشگاه ها و حتی افراد برای دیده شدن و مهر تائیدی بر اعتبار انها یک وب سایت برای خود راه اندازی میکنند تا بین خوشان و بازدیدکنندگانشان لینک شوند.

اگر فکر میکنید نیاز به طراحی وب سایت دارید و در استان یزد زندگی میکنید؟ به نزد ما بیایید و به رایگان مشاوره بگیرید گروه نرم افزاری چابک – ایران – یزد – میدان باهنر – بلوار صدوقی جنوبی – بعد از بلوار عابدی.

تلفن: ۳۷۲۵۰۷۵۵ – ۰۳۵ سلام برای طراحی سایت مزاحمتون می شم.

میخواستم بدونم قیمت طراحی چقدر هست.

یعنی قیمت مشخصی داره یا اینکه شما سایت رو که طراحی کردید قیمت می دید.

منظورم اینه که لیست قیمت دارید و مثل برخی شرکت ها پلن های طراحی هست یا اینکه قیمت ها متفاوته و برای هر سایتی فرق می کنه.

سلام، وقتتون بخیر قبل از طراحی سایت هزینه ها براورد میشه.

ما نسبت به امکاناتی که کارفرما نیاز داره وب سایت رو طراحی و هزینه ها رو براورد میکنیم و پلن ثابتی نداریم.

اگرچه برخی از وب سایت ها که با وردپرس یا دیگر سیستم های مدیریت محتوای اماده طراحی میشن میتونن در قالب یک پکیج(مثل وب سایت خبری با قالب …) قیمت های مشخصی داشته باشن، اما ما فروش پکیج مشخصی رو انجام نمیدیم که به صد نفر هم یه پکیج رو بفروشیم و یه پلن ثابت واسش در نظر بگیریم.

به طور کلی ما پس از تجزیه و تحلیل امکانات مورد نیاز کارفرما، چه وب سایت رو با فریم ورک، چه با مدیریت محتوای اماده و چه کاملا اختصاصی طراحی کنیم، هزینه ها رو براورد و خدمت کارفرما اعلام میکنیم.

در صورت تمایل میتونید با ما تماس بگیرید و اگه در یزد تشریف دارید که حضوری هم در خدمتتون هستیم موفق باشید سلام فروشگاه انلاین هم طراحی میکنید؟ قیمت طراحی سایت فروشگاهی چنده؟ سلام بله وب سایت فروشگاهی هم طراحی میکنیم.

کلا هر نوع وب سایتی توسط ما قابل پیاده سازی هست.

اما اینکه قیمت طراحی چقدر هست رو باید تشریف بیارید یا توضیحاتی در خصوص پروژه بدید تا محاسبه کنیم.

قیمت بسته به اینکه فروشگاه شما با سی ام اس اماده مثل وردپرس – ووکامرس، پرستاشاپ یا … طراحی بشه یا اینکه اختصاصی طراحی بشه متفاوت هست.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید در خدمتتون هستیم.

۰۳۵۳۷۲۵۰۷۵۵ سلام ببخشید سوالی داشتم این من و دو تا از همکارا نیاز به راه اندازی سایت فروشگاهی داریم و موضو عکار هم مشابست سوال اینجاست که میشه یه سایت طراحی کرد که سه نفرمون استفاده کنیم به صورت جدا گانه.

این جور هزینه هم تقسیم میشه ؟ سوال دوم تفاوت طرا حی سایت با مدیرت محتو ا وردپرس با اختصاصی در چیست و تفاوت قیمت چقد میباشد ممنون میشم جواب بدید با تشکر سلام در خدمتتون هستیم.

۱- بله امکانش هست.

هم به صورت مجتمع و هم به صورت مجزا روی سه دومین متفاوت.

البته اگه منظورتون این هست که طراحی و قالب و همه چی برای هر سه نفر یکسان باشه.

۲- در خصوص هزینه هم اگه هر سه نفر از یک طراحی استفاده کنن، ما هزینه یک طراحی رو میگیریم و قاعدتا شما می تونید هزینه رو بین سه نفر تقسیم کنید.

لازم به ذکره هزینه نصب و پیکربندی روی هر تعداد دومین و هاست، مجزا از طراحی هست.

به عبارتی اگه هزینه طراحی سایت بشه یک میلیون تومان یک هزینه دومین و هاست هم دارید و همچنین نصب و پیکربندی طراحی صورت گرفته روی هاستتون و هر نفر باید پرداخت کنن و چیز اشتراکی نیست.

(البته هاست رو هم میتونید اشتراکی استفاده کنید.

ولی دومین و هزینه نصب رو خیر.

) ۳- سیستم مدیریت محتوای ورپرس یک نرم افزار اوپن سورس هست که به صورت رایگان ارائه شده و میلیون ها نفر در سراسر دنیا دارن از اون استفاده میکنن.

ویژگی ها و قابلیت های استاندارد و زیادی رو داره و با استفاده از پلاگین ها قابل گسترش هم هست.

بسیاری از سایت ها با موضوعات مختلف با این سیستم مدیریت محتوا قابل پیاده سازی هست(اگرچه این سیستم بیشتر مناسب بلاگ و سایت های محتوا محور هست و اولویت با این سایت هاست).

ضمنا میشه واسه این سیستم مدیریت محتوا از قالب و افزونه های رایگان یا تجاری استفاده کرد و هم قالب اختصاصی نسبت به نیاز مورد نظر واسش طراحی کرد یا حتی ویژگی ها و قابلیت های اختصاصی با برنامه نویسی بهش اضافه کرد.

وردپرس ویژگی های بسیار زیادی داره و بسیار محبوبه ولی با این حال هسته اصلی برنامه برای همه مشخصه، مدام نیاز به اپدیت داره و مشکلات امنیتیش باید رفع بشه، قابلیت هایی رو داره که شاید کسب و کار شما اصلا بهش نیاز نداشته باشن و یا حتی بسیاری از قابلیت های مورد نیاز رو مجبوریم با پلاگین یا برنامه نویسی بهش اضافه کنیم و ….

اما یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا به طور کلی تر یک برنامه تحت وب اختصاصی دقیقا برای کسب و کار یا هدف شما نوشته میشه و دقیقا انچیزی که شما نیاز دارید پیاده سازی میشه، سورس برنامه در اختیار کسی نیست و بسیار امنه و به دلیل اینکه ویژگی ها و امکانات اضافی و گسترده ای پیاده سازی نشده از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست.

نکته: پیاده سازی یک سیستم اختصاصی توسط فرد ناشی، بدون دانش فنی و بی تجربه از صد تا وردپرس قدیمی بروز نشده هم بدتره.

۴- تفاوت قیمت طراحی وردپرس با اختصاصی هم بستگی داره.

نمیشه گفت تفاوتش چقدره، چون میتونه یک سایت با وردپرس طراحی بشه ولی طراح یا برنامه نویس کانفیگ خاص انجام بده، قالب اختصاصی واسش طراحی کنه، بسیاری از امکانات رو اختصاصی واسش بنویسه و ….

این طراحی قاعدتا با یک سیستم اختصاصی ممکنه تفاوت قیمتی نداشته باشه.

اما به طور معمول طراحی سایت با وردپرس بسیار پایین تر از طراحی یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی هست.

در کل باید نیازسنجی بشه و دید برای طراحی سایت مورد نظر شما بهترین گزینه که کمترین هزینه رو هم به شما تحمیل کنه چی هست(میتونه وردپرس باشه، میتونه جوملا، پرستاشاپ، دروپال یا دیگر سیستم های مدیریت محتوا و فروشگاهی باشه یا حتی برنامه به شکل کاملا اختصاصی از پایه برنامه نویسی بشه) در اخر ما در طراحی سایت سعی میکنیم با توجه به نیاز کارفرما و بودجه در نظرگرفته شده بهترین گزینه رو پیاده سازی کنیم، هم از وردپرس میتونیم استفاده کنیم و هم در صورت نیاز مشتری یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی واسش پیاده سازی کنیم.

در صورت استفاده از وردپرس، قالب و ویژگی های مورد نیاز کارفرما هم به صورت اختصاصی طراحی میشن و از قالب های رایگان بدون درخواست مشتری استفاده نمیشه.

موفق باشید.

سلام ممنون از پاسخ گویتون خیلی ممنون که وقت گذاشتین لطفا قیمت طراحی سایت با امکاناتی مثل سایت ۳۳pol.

net محاسبه میکنید البته با مدریت محتوای اختصاصی ممنون میشم جوابو به جیمیلم بفرستید با تشکر نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * نام شما (الزامی) ایمیل شما (الزامی) پایتخت ایران کجاست؟ همراه ما باشید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map