طراحی سایت در داگو کره جنوبی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در داگو کره جنوبی کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، Getty Images دولت محلی شهر سئو ل پایتخت کره‌جنوبی به دادستانی شکایت برده و دوازده رهبر یک فرقه مسیحی را به قتل، آسیب و نقض قانون کنترل بیماری‌های عفونی متهم کرده‌ است.

تاکنون در کره جنوبی ٣٧٣٠ مورد ابتلا به کروناویروس ٢٠١٩ شناسایی شده که بیش از نیمی از آنها اعضای کلیسای عیسوی شین‌چانجی بوده‌اند.

٢١ نفر به علت این بیماری در این کشور جان باخته‌اند.

لی من هی، رهبر و بنیانگذار این کلیسا و یازده نفر دیگر متهم شده‌اند وقتی مقامات سعی کرده‌اند کسانی را که در مراسم مذهبی این گروه شرکت کرده‌اند بیابند و آلودگی یا ابتلا آنها به ویروس جدید کرونا بررسی کنند، نام این افراد را از مقامات مخفی کرده‌اند.

مقامات قصد داشتند با یافتن افرادی که در معرض ویروس بوده‌اند مانع از گسترش بیشتر آن شوند اما اکنون کره‌جنوبی بعد از چین بیشترین موارد ابتلا را دارد.

به گفته مقامات، اعضای این فرقه ماه گذشته میلادی در مراسم مذهبی در شهر دئگو شرکت کردند، ویروس را به هم منتقل و بعد به نقاط مختلف کره‌جنوبی سفر و ویروس را پراکنده کردند.

به گفته لورا پارکر خبرنگار بی‌بی‌سی در سئول این شکایت انعکاس خشم عمومی در کره‌جنوبی از این فرقه مسیحی است که رهبرش خود را ناجی موعود (مسیحا) می‌داند.

با تمام ٢٣٠ هزار عضو این فرقه گفت‌وگو شده و ٩ هزار از آنان گفته‌اند علائم ابتلا به بیماری کروناویروس ٢٠١٩ را داشته‌اند.

یک زن ٦١ ساله عضو این فرقه یکی از اولین مواردی ابتلا به این بیماری در کره جنوبی بود که شناسایی شد.

او ابتدا اجازه نداد به بیمارستان منتقل و آزمایش شود و پیش از اینکه آزمایشش مثبت شود در چندین مراسم کلیسای شین‌چانجی شرکت کرد.

منبع تصویر، Getty Images از آقای لی هم آزمایش ویروس کرونا گرفته شده و او منتظر نتیجه آن است.

کلیسای کاتولیک رم و گروه‌های اصلی پروتستان مراسم مذهبی امروز یکشنبه را تعطیل کرده‌اند و تمام مراسم بوداییان هم لغو شده است.

لی من هی که ٨٨ سال دارد خود را دومین ظهور حضرت عیسی و همان نجات‌بخشی می‌داند که در انجیل وعده‌اش داده شده است.

او در سال ١٩٨٤ کلیسای شین‌چانجی را بنیان گذاشت که به معنای آسمان و زمین جدید است.

پیروان آقای لی معتقدند او ١٤٤ هزار نفر را با خود به بهشت خواهد برد.

این کلیسا می‌گوید در ژاپن، چین و کشورهای جنوب‌شرقی بیست هزار هوادار دارد.

این کلیسا به این شهرت دارد که در حین مراسم مذهبی اعضای خود را در فاصله نزدیکی کنار هم جمع می‌کند و عینک، گوشواره و گردن‌بند در مراسم آن ممنوع است.

© 2020 بی بی سی.

بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map