طراحی سایت در سنت پل تجدید دیدار

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در سنت پل تجدید دیدار شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به مناسبت روز جهانی دیزاین ایتالیا؛ انجمن علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه سوره با همکاری قطب علمی و فناوری دانشکده معماری دانشگاه تهران ؛ انستیتو اروپایی دیزاین و سفارت ایتالیا برگزار می کند.

  به همت دانشکده معماری دانشگاه سوره و انیستیتو اروپایی دیزاین design , و قطب علمی و فناوری دانشگاه تهران ،دانشگاه جامع گرمسار، حوزه هنری ، موسسه آموزش عالی علا الدوله سمنانی گرمسار و سفارت ایتالیا در تهران همزمان با برنامه.

.

.

مراسم رونمایی مجله شارستان ویژه نامه هادی طهرانی در ساختمان جامعه مهندسان مشاور ایران برگزار می گردد.

  مدیربافت تاریخی شهرداری تهران از رسانه‌ها، مسوولان شهرداری و دلسوزان میراث فرهنگی برای ممانعت از تخریب بنای تاریخی در میدان قیام تشکر کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران، ری و تجریش با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان در حل مشکلات شهر تهران بویژه در حوزه شهرسازی، گفت: متاسفانه منطقه ۲۲ به یکی از آشفته‌ترین مناطق شهر تهران تبدیل شده.

.

.

روستای پالنگان یکی از جاذبه های گردشگری استان کردستان است که در ۲۰ کیلومتری شهر کامیاران و ابتدای منطقه اورامان قرار دارد.

  این روستا یکی از زیباترین روستاهای پله کانی با معماری ویژه و طبیعت متفاوت در فصول مختلف.

.

.

رئیس پژوهشکده زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تصویب قانون منع ساخت و ساز در حریم گسل‌های تهران خبر داد و گفت:‌ این قانون برای کلان‌شهرهای مشهد، تبریز و کرج در حال تصویب شدن است.

همایش رونمایی از "کتاب مشارکت شهروندان در برنامه ریزی و توسعه شهری در ایران" روز شنبه چهارم آذر از ساعت 16:30 لغایت 19:30 در خانه وارطان به نشانی تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک514 برگزار خواهد شد.

عضو هیات علمی دانشگاه کردستان گفت: بیشتر مشکل المان های معماری در ساختمان های مناطق زلزله زده کرمانشاه به ویژه سرپل ذهاب موجب کشته شدن مردم شد کتابخانه برای دریافت نسخه کامل pdf این کتاب و سایر کتب به بخش کتب کتابخانه مراجعه کنید دریافتـخانه بیشتر بیشتر بیشتر Your browser doesn't support this tag cloud ISSN 2008 - 2320 © 2000-2016 Memaran.

ir | All Rights Reserved.

کلیه حقوق مادی ومعنوی متعلق به جامعه آنلاین معماران ایران می باشد.

هرگونه کپی برداری بدون مجوز کتبی، مشمول ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

طراحی و میزبانی توسط وبتـوک شرایط و قوانین آدرس کوتاه این صفحه: http://memaran.

ir/ نام کاربری گذرواژه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map