طراحی سایت ورق پلی اتیلن گیره

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ورق پلی اتیلن گیره شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آرین خاک ایرانیان: 0912-8238263 این ورق ها پلی اتبلن (بالاترین رده پلی اتیلن مهندسی)بوده از یک طرف دارای گیره های به شکل T و یا به شکل V می باشند ورق ها در ضخامت های 5/1 الی 3 میلیمتر تولید میشود.

موارد کاربرد: 1-ایزولاسیون سطوح داخلی لوله های بتنی فاضلاب و تونل های انتقال آب 2-ایزولاسیون مخازن بتنی ذخیره آب و مواد نفتی و شیمیایی و پساب ها 3- ایزولاسیون منهو لها و سپتیک تانک ها در ابعاد گوناگون 4-پوشش سطوح بتنی اجرا شده به وسیله چسباندن ورق با کروت مخصوص مزایای استفاده: 1-امکان ساخت و قرارگیری در قالب قبل از بتن ریزی 2-درگیری کامل ورق با بتن با توجه به شکل و تعداد گیره 3-کاهش زمان ساخت با توجه به همزمانی قرارگیری ورق در بتن و عملیات بتن ریزی 4-عدم نیاز به انکراژ ورق به بتن و حذف هزینه های مربوطه ورق گیره دار پلی اتیلنی آرین خاک ایرانیان تهران > تهران 0912-8238263 آدرس: تهران -یوسف آباد-اشک شهر -کوچه قدس میرحیدری27-نبش کردستان-پ67-واحد1 همه تصاویر آگهی تعداد بازدید: ۱۴۸۰ به روز رسانی: ۹ ماه پیش شناسه آگهی: 0912-8238263 ورق ژئوممبران ورق هایی ازجنس پلی اتیلن است که موجب عدم نفوذ آب وعایق بندی استخر می شود.

ورق ژئوممبران به دو دسته ی آبی و مشکی تقسیم می شود که دارای عرض2 ، 2.

.

.

فروش ورق ژئوممبران عرض 7 فرنام بسپار ضخامت 1.

5 میلی متر با ضمانت 10ساله عایق بندی وپوشش بندی استخرهای ذخیره آب کشاورزی با ورق ژئوممبران دارای عرض2تا7متر زیر سازی ورق ژئوممبران با ژئوتکستایل حصار دورتا دور استخر همراه فنس فروش ورق های ژئوممبران در عرض های 2 تا 7 متر برای استخر های کشاورزی و ذخیره اب با بهترین کیفیت و کمترین هزینه و کوتاهترین زمان نصب همراه با 10 سال ضمانت ن.

.

.

فروش ورق ژئوممبران ، قیمت ورق ژئوممبران ، مجری ژئوممبران ، فروش ژئوتکستایل فروش ورق ژئوممبران خارجی و ایرانی با کیفیت درجه یک فروش ژئوممبران PVC ، ورق ژئوت.

.

.

فروش ورق ژئوممبران - ورق ژئوتکستایل - نصب ورق ژئوممبران مجری ورق ژئوممبران و عرضه کننده ارزانترین ورق ژئوممبران با بهترین کیفیت فروش ژئوممبران PVC ، پلی ات.

.

.

فروش ورق ژئوممبران - نصب ورق ژئوممبران - مجری ورق ژئوممبران فروش ژئوتکستایل ( ورق ژئوتکستایل ) با کیفیت عالی با توجه به این مورد که کشور ایران یک کشور .

.

.

ورق های ژئوممبران با مقاومت شیمیایی در برابر مواد خورنده به خصوص اسید ، بهترین عایق برای استفاده در : - لندفیل ( محل دفن زباله ) - مخازن ذخیره مواد شیمیایی.

.

.

فروش ورق ژئوممبران با ضمانت نامه 10 ساله فرنام بسپار عرض 7 استخر های کشاورزی استخر پرورش ماهی نمایندگی رسمی فروش و نصب ورق ژئوممبران، عایق بندی استخرهای کشاورزی(پلیمری)، پرورش ماهی و سایر آبزیان،تونل سازی، فنداسیون ساختمان و صنعتی«br» _ارائ.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map