طراحی سایت در محفظات القاهره مصر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در محفظات القاهره مصر از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران – سیماگر – محمد علی بازرگان و هنرپیشه مصری مقیم اسپانیا در ماه جاری میلادی با انتشار ویدیوهایی در شبکه های مجازی اقدام به افشاگری علیه عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور و رهبران این کشور کرده است و مردم مصر را به برگزاری تظاهرات در جمعه گذشته فراخواند و در همین راستا شمار بسیاری از شهروندان مصری جمعه گذشته در میدان «تحریر» قاهره تظاهرات برگزار کردند.

محمد علی که معلوم نیست به یک باره از کجا پیدا شد و از سوی چه کشور و یا نهادی پشتیبانی می شود و با چه انگیزه ای پا به میدان تحولات سیاسی گذاشته است، هم اکنون به عنوان طراح موج جدید اعتراضات در مصر و افشاگر و مخالف السیسی در میان افکار عمومی این کشور به یک قهرمان ملی تبدیل شده است.

** محمد علی کیست ؟ محمد علی در ۱۸ ژانویه ۱۹۷۸ مصادف با ۲۸ دی ۱۳۵۶ به دنیا آمد.

وی فارغ التحصیل رشته حسابداری دانشکده بازرگانی دانشگاه قاهره است .

او سپس به کارگاه آموزش هنرپیشگی پیوست و در سال ۲۰۱۳ در فیلم « القشاش » ( حقه باز ) و به دنبال آن در فیلم های « المعدیه » ( بیماری مسری ) و « البر التانی » ( دومین بیابان ) و سریال « طایع » (فرمانبر) به ایفای نقش پرداخت.

محمد علی در سپتامبر ( ماه جاری ) میلادی مجموعه ای از ویدیوها را در فضای مجازی منتشر کرد و طی آن رئیس جمهور عبدالفتاح السیسی و شماری از فرماندهان بلندپایه ارتش را به فساد متهم کرد که جنجال گسترده ای را با خود به همراه داشت.

وی در کلیپ های یاد شده مدعی شد که تهدیدهایی از سوی سازمان اطلاعات مصر دریافت کرده است و به دلیل عدم پرداخت تقریبا ده میلیون دلار دستمزدش از سوی ارتش مصر را ترک کرده و رهسپار اسپانیا شده است.

علیرغم همه اینها محمد علی سند و مدرکی برای اثبات ادعاهای خود ارائه نکرده است با این ادعا که تمامی اسناد و مدارک مربوطه در اختیار ارتش قرار دارد.

وی گفت در زمان حضورش در داخل مصر نمی توانست از همه این مسائل سخن بگوید زیرا بازداشت شده و یا به قتل می رسید.

مقامات مصر تا کنون به اتهامات محمد علی پاسخی نداده اند.

ولی  ارتش با ارائه دادخواستی به دادستان کل محمد علی را به ارتکاب « خیانت  بزرگ» متهم کرده است.

رئیس جمهور مصر در ۱۴ ماه جاری میلادی در واکنش به ادعاهای محمد علی بدون نام بردن از وی ، آنها را « اظهارات خطرناک » توصیف کرده و گفت: هیچ کس نمی تواند اعتماد موجود میان نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش با مردم را برهم بزند.

السیسی تاکید کرد که به عنوان رئیس جمهور کشور فرد « شریف و امین و مخلصی » است.

وی در ارتباط با اظهارات محمد علی در مورد کاخ های جدید ریاست جمهوری در مناطق مختلف مصر مدعی شد که این کاخ ها را برای خود نمی سازد بلکه آنها را برای شکل گیری مصر جدید می سازد.

محمد علی در پاسخ السیسی در ویدیویی از مصری ها خواست تا در استان های مصر علیه السیسی گردهم جمع شوند و در هشتگ  « # بس است – ای سیسی " » شرکت کنند تا بدین ترتیب ملت مصر مخالفت خود را با ادامه حاکمیت السیسی اعلام کنند و اگر هشتگ به بیش از ۳۰ میلیون توئیت برسد، السیسی باید از قدرت کناره گیری کند.

این در حالی است که هشتگ مزبور ظرف کمتر از ۲۴ ساعت به بیش از یک میلیون توئیت رسید.

محمد علی از مصری ها خواست تا جمعه گذشته ۲۰ سپتامبر به خیابان ها آمده و مخالفت خود را با ادامه حاکمیت السیسی اعلام کنند .

وی از  « محمد زکی » وزیر دفاع مصر خواست تا در پاسخ به خواست و اراده ملت، السیسی را از قدرت کنار گذاشته و بازداشت کند.

شماری از مردم مصر به درخواست محمد علی پاسخ مثبت دادند و پس از مسابقه فوتبال دو تیم الاهلی و الزمالک به میدان «التحریر» و میدان «الشون» در محله الکبری قاهره و برخی از استان ها آمدند تا مخالفت خود را با حاکمیت السیسی اعلام کنند.

  یک نهاد مدافع حقوق بشر خاطرنشان کرد که اطلاعاتی دریافت کرده است دال بر اینکه ۴۵ شهروند مصری در شهرهای قاهره ، اسکندریه ، دمنهور ، دمیاط و محله الکبری در تظاهرات بازداشت شدند.

این در حالی است که یک شاهد عینی ابراز داشت تعداد شهروندان بازداشت شده چند برابر رقم یاد شده است .

تظاهرات یک روز پس از آن یعنی شنبه گذشته در شهر سوئز از سر گرفته شد و همچنین نیروهای امنیتی تظاهرات شبانه را پراکنده کرده و ۵۰ تن از تظاهرکنندگان را دستگیر کردند.

محمد علی همچنین امروز از مصری ها خواست تا جمعه آینده با شعار « انقلاب ملت » علیه السیسی و دولت متبوع وی تظاهرات برگزار کنند.

۱۴۸۷ تهران - سیماگر - خبرگزای الجزایر امروز (یکشنبه) در گزارشی از قاهره اعلام کرد که پلیس مصر با… تهران - سیماگر- نیروهای امنیتی مصر طی روزها جمعه و شنبه گذشته بیش از ۶۵۰ شهروند معترض را در… تهران – سیماگر – دولت مصر به دنبال تحولات اخیر این کشور با دستاویز قرار دادن این حوادث، بازداشت… تهران- سیماگر- بازیگر و تاجر مشهور مصری تهدید کرد که به زودی خبرهایی را در باره دستگیری برخی… تهران - سیماگر - جبهه دفاع از تظاهرات كنندگان مصری اعلام كرد كه تعداد بازداشت شدگان اعتراض به… تهران – سیماگر – دادگاه مصر با آزادی 52 فعال سیاسی این كشور كه به جرم شركت در تظاهرات ضد دولتی… تهران – ايرنا – پليس مصر روز چهارشنبه تظاهرات مسالمت آميز روزنامه نگاران مصري در قاهره را به… تهران- سیماگر- به دنبال تداوم تظاهرات مردمی علیه عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر، شاخص بورس… تهران- سیماگر – مردم مصر برای دومین شب پیاپی علیه «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری این کشور تظاهرات… تهران - سیماگر - "محمدعلی" طراح موج جدید اعتراضات در مصر بار دیگر از مردم این کشور خواست به… لندن – سیماگر – رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس ضمن انتقاد از عادی… بغداد - سیماگر - در سایه نگرانی برخی محافل داخلی عراق، دولت محلی استان… تهران-سیماگر- اداره وضعیت فوری و حوادث غیرمترقبه ترکیه روز سه‌شنبه… تهران - سیماگر - روزنامه "افغانستان تایمز" روز شنبه اعلام کرد که شهروندان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map