طراحی سایت در کفر آش شیخ مصر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در کفر آش شیخ مصر شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در کفر آش شیخ مصر شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کودکی هشت ساله در یکی از روستاهای استان «کفر الشیخ» مصر ساکن است که با صوت زیبا در تلاوت قرآن و تواشیح، شنونده را مجذوب خود می کند.

- کودکی هشت ساله در یکی از روستاهای استان کفر الشیخ مصر ساکن است که با صوت زیبا در تلاوت قرآن و تواشیح، شنونده را مجذوب خود می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع"، حفظ و تلاوت قرآن کریم برای هر کودکی افتخار است و احترام و تقدیر شنوندگان را برای او به همراه دارد.

عمر عماد علی منصور کودک هشت ساله مصری است که در کلاس سوم ابتدایی تحصیل می کند و مسیر جهانی شدن را از یکی از روستاهای استان کفرالشیخ آغاز کرده است.

او که حفظ قرآن را از سه سالگی آغاز کرده، آرزو دارد روزی در رادیو و تلویزیون قرآن تلاوت کرده و علی رغم سن کمی که دارد، در آیین های دینی مشارکت داشته باشد.

این کودک مصری با بیان این که دایی اش شیخ احمد طلال او را از کودکی به قرآن علاقمند کرده و مشوق او در حفظ قرآن بوده است، تصریح کرد که کشف صدای زیبا، انگیزه ای برای حفظ تواشیح و ابتهالات متعدد بوده است.

وی تصریح کرد که عاشق تواشیح و ادعیه است و بسیاری از آثار مشایخ و مبتهلان بزرگ مانند شیخ محمد فیومی، شیخ نصرالدین طوبار، شیخ سیدنقشبندی، شیخ محمد عمران، شیخ کمال یوسف البهتیمی، شیخ طه الفشنی و شیخ محمد الطوخی را حفظ کرده است.

عمر عماد با بیان این که الگوی او در قرائت قرآن شیخ عبدالباسط عبدالصمد، شیخ خلیل الحصری، شیخ مصطفی غلوش و دیگر قاریان بنام مصری هستند، از آرزوی خود برای تلاوت در رادیو و تلویزیون این کشور سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که در همه مدت زندگی خود در سایه قرآن باشد.

وی همچنین تأکید کرد: روستاهای استان کفرالشیخ سرشار از استعدادهای قرآنی است که باید کشف شوند.

ابتهالی در مدح پیامبر(ص) را با صدای این کودک مصری و همخوانی تعدادی از کودکان و نوجوانان این کشور را در ادامه می بینید:کلید واژه ها: تلاوت قرآن - قرآن - کودک - روستاهای - کودکی - تلاوت - یکی از - استان - پایگاه خبری - جهانی شدن - قرآن کریم - قاری قرآن - زیبا - تلویزیون - دایی - مصری - آرزو - ساکن - حفظ قرآن - شیخ احمد - ابتدایی - مشارکت - احترام - پایگاه - جهانی - گزارش - رادیو - منصور - تقدیر - همراه

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map