طراحی سایت در وایوتس زور ارمنستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در وایوتس زور ارمنستان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مسکو - ایرنا - دهها معترض ارمنی به امضای توافقنامه آتش بس در قره باغ، وارد ساختمان دولت ارمنستان شدند.

به گزارش ایرنا به نقل  از خبرگزاری دولتی تاس روسیه، شماری از ساکنان ایروان بامداد روز سه شنبه به نشانه اعتراض به برقراری آتش بس در منطقه قره باغ، از زنجیر ماموران پلیس عبور کرده و وارد ساختمان دولت ارمنستان شدند.

بر اساس این گزارش، پس از اینکه «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان از دستیبابی به توافق برای آتش بس در قره باغ خبر داد، صدها نفر در میدان جمهوری (میدان اصلی ایروان) که ساختمان دولت در آن قرار دارد، اجتماع کردند.

ماموران پلیس از زور در مورد معترضان استفاده نکرده و سعی کردند آنها را آرام کنند.

شماری از معترضان هم اکنون  می خواهند به سوی ساختمان دولت ارمنستان که ممکن است پاشینیان در آن باشد، حرکت کنند.

به گزارش ایرنا، ولادیمیر پوتین ریس جمهوری فدراسیون بامداد سه شنبه در بیانیه ای گفت: بر اساس توافقنامه امضا شده بین سه طرف، جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در مواضع خود متوقف و نیروی حافظ صلح فدراسیون روسیه در امتداد خط تماس در قره باغ و جمهوری ارمنستان مستقر می شود.

همچنین آوارگان و پناهندگان به خاک قره باغ و مناطق مجاور تحت کنترل کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل برمی گردند و تبادل اسرای جنگی، سایر افراد بازداشت شده و اجساد کشته شدگان انجام می شود.

در همین راستا کنترل ارتباطات حمل و نقل،  با کمک مقامات سرویس مرزبانی روسیه انجام می شود.

پوتین گفت: ما تصور می کنیم که توافقات صورت گرفته شرایط لازم را برای حل و فصل طولانی مدت و تمام عیار بحران در اطراف قره باغ به صورت عادلانه و به نفع ملت های ارمنستان و آذربایجان ایجاد خواهد کرد.

وزارت دفاع روسیه هم اعلام کرد  روسیه با هواپیمای حمل و نقل نظامی  حافظ صلح و ۴۷۰ قطعه تجهیزات را به قره باغ کوهستانی اعزام کرد.

تهران- ایرنا- نخست وزیر ارمنستان از امضای توافقنامه صلح برای پایان دادن به جنگ قره باغ گفت… باکو – ایرنا – الهام علی اف امضای سند صلح بین کشورش و ارمنستان را دست آورد مهم برای جمهوری… مسکو - ایرنا - «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که راهکار نظامی برای… کابل - ایرنا - سفارت آمریکا در کابل اعلام کرده است که طالبان خواستار… بغداد – ایرنا- یک هیات اقتصادی و تجاری سعودی در ادامه تلاش های دولت… تهران- ایرنا- سفر جاری عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهوری مصر به فرانسه… تهران- ایرنا- آژانس فضایی ژاپن می گوید قصد دارد کپسولی که از هایابوسا… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map