طراحی سایت در Saint Anne Sandy Point سنت کیتس و نویس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در Saint Anne Sandy Point سنت کیتس و نویس شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ خبر, گفت‌وگو, نقاشی گفتگو با نیکناز معینی فرد | «طلوع نامیرا» پرونده هنرمندان درحال طلوع | قسمت ششم مجله هنرهای تجسمی آوام، نویسنده مخاطب: فرانک فریدونی نیکناز معینی فرد متولد ۱۳۷۲ در همدان و فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد پژوهش هنر و لیسانس مرمت و احیاء بناهای تاریخی است.

به‌جز نمایشگاه گروهی «تولید همبرگر مصنوعی» در .

.

.

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ پژوهش, مقالات پژوهشی خلاصه کتاب نظریه‌های فلسفی و جامعه‌شناختی هنر تصورات جامعه‌شناختی هنر | قسمت پنجم نشر نی | مترجم و نگارش:علی رامین مقاله‌ایی از استین هرینگتون مجله هنرهای تجسمی آوام: تلخیص مرضیه حیدرپور از اوایل قرن بیستم است که می‎‌توانیم دربارۀ مجموعۀ نهادینی از مطالعه جامعه‌شناختی هنر سخن‌گوییم.

شش مکتب اصلی رویکرد را .

.

.

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ نقد, نقد و بررسی بخش دوم از نقد نمایشگاه میترا سلطانی در «پلتفرم سه» با عنوان شفافیت سفرِ سنگ… مجله هنرهای تجسمی آوام: آرش فاتح در ادامه مبحث پیشین از «سنگ» به‌عنوان عنصری محوری و ساختارین که در آثار اخیر میترا سلطانی در «پلتفرم سه»، سنگ نمادی از اسطوره‌‌ایست پرمدعا، اما ناکار.

پوک، پوچ، .

.

.

۱۳۹۹/۰۹/۰۹ نقد, نقد و بررسی نگاهی به آثار میترا سلطانی در گالری پلتفرم ۳ با عنوان شفافیت سفرِ سنگ… مجله هنرهای تجسمی آوام: آرش فاتح به بهانه نمایش اخیر میترا سلطانی: عصر ما را عصر اطلاعات می‌خوانند.

عصر داده‌ها.

بخش عمده‌ای از این اطلاعات را اخبار می‌سازند.

اخباری که ما را محاصره کرده‌اند.

اخباری که .

.

.

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ پژوهش, مجسمه, مقالات پژوهشی دوریس سالسدو | Doris Salcedo پس‌لرزه‌های سوگ و نبش قبر شاعرانه پرونده‌ی چالش فضا در چیدمان معرفی هنرمندان چیدمان مجله‌ی هنرهای تجسمی آوام: دینا صنیعی دوریس سالسدو در سال ۱۹۵۸ در بوگوتا متولد شد و درهمان جا به زندگی و کار خود ادامه داد.

وی مدرک لیسانس هنرهای زیبا را در .

.

.

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ پژوهش, مقالات پژوهشی جورج البهجوری پدربزرگ کاریکاتور مصر پرونده معرفی هنرمندان عرب | قسمت دوازدهم مجله هنرهای تجسمی آوام: به قلم دنیا حافظی حقانی جورج البهجوری[۱] در سال ۱۹۳۲ در یک خانواده قبطی[۲] مسیحی در مصر متولد شد.

این هنرمند از سال ۱۹۵۳ کار خود را به‌عنوان کاریکاتوریست سیاسی آغاز کرد و به‌عنوان کاریکاتوریست ترویج‌دهنده .

.

.

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ پژوهش, معرفی‌کتاب, مقالات پژوهشی آنچه در رقابت بین چهار ابر دیلر هنری رخ می‌دهد پول‌های زیاد، ابردیلرها و صعود هنر معاصر[۱] معرفی کتاب رونق (Boom) | قسمت سوم نوشته: مایکل اشنیرسون[۲] مجله هنرهای تجسمی آوام: ترجمه نیما ابطحی همیشه رقابت فراوانی بین حدود ۳۰۰ شرکت‌کننده در آرت بازل وجود داشته است و شاید شدیدترین .

.

.

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ نقد, نقد و بررسی به بهانه نمایشگاه انفرادى آثار مصطفى خسروى در گالرى عصر مجله هنرهای تجسمی آوام: نیما ابطحی آثار مصطفى خسروى را چند سالى هست که به لطف فن‌آوری اطلاعات و امکانات تصویرى آن دنبال می‌کنم.

آثارى رها و آزاد، بارنگ بندی‌هایی جسورانه و ترکیب‌بندی‌هایی هندسى و گاها غیر هندسى، آبستره‌هایی با .

.

.

۱۳۹۵/۰۱/۲۹ پژوهش, مقالات, مقالات پژوهشی بخش دیگر را اینجا بخوانید: پرونده تعریف هنر | نظریه تقلید (بخش اول) پرونده تعریف هنر | نظریه تقلید (بخش دوم) تحرک بازار هنر و گسترش تبادلات آثار هنری در گالری‌ها و حراجی‌ها ایجاباتی را پدید آورده‌اند.

یکی از برجسته‌ترین این اتفاقات، شکل‌گیری حوزه مرمت .

.

.

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ خبر, مقالات, مقالات پژوهشی, هنر جهان ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ مجسمه, مقالات, مقالات پژوهشی ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ پژوهش, مجله, مقالات, مقالات پژوهشی, مقالات مجله ۱۳۹۴/۰۶/۰۵ مقالات, هنرمندان ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ اقتصاد هنر, مقالات, مقالات پژوهشی ۱۳۹۴/۱۲/۱۰ پژوهش, مقالات, مقالات پژوهشی ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ خبر, گفت‌وگو, نقد, نقد و بررسی محجوب ظهوریان پردل: در نقاشی‌هایم انسان، در بند و حیوان ناظر بر آن است گفتگو با محجوب ظهوریان پردل به بهانه نمایشگاه نقاشی «انسان بیگانه از طبیعت» در گالری ثالث گروه هنربانی آوام سایت تندیس مریم روشن‌فکر اندکی پس از پایان تعطیلات نوروزی و در اولین جمعه فعال .

.

.

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ خبر, گفت‌وگو, نگارخانه‌ها, نگارخانه‌های ایران ۱۳۹۴/۰۳/۰۳ گزارش نمایشگاه, گفت‌وگو, نقد و بررسی ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ گفت‌وگو ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ خبر, گفت‌وگو تلفن: 09127786083 | 88848615-۰۲۱ © تمامی حقوق برای گروه آوام محفوظ است این وب‌سایت قدرت‌گرفته از وردپرس فارسی است و پشتیبانی هفتان هاست را به دنبال دارد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map