طراحی سایت دستگاه کاهش نویز

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت دستگاه کاهش نویز شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بنیان‌گذار وسردبیر وبسایت تکنولوژیست مگ;بلاگر ویه مهندس نرم افزاربا هوشی متوسط که عاشق دنیای تکنولوژیه,کتاب زیاد میخونه,فعال حوزه تکنولوژیه,دوست داره به دیگران کمک کنه,درحال پرداخت سهمش ازتوسعه جامعشه من از شرکت های‌وب خدمات Adslمیگیرم و حدودا یکی دوسالی میشه که هر وقت زنگ میزنم به پشتیبانی میگن جناب خطتتون نویز داره و هر بارم من سوال کردم چیکار کنم راه حل دقیقی ارائه ندادن پشتیبان ها ،باید حق هم بدیم بهشون ،سرکله زدن از صبح تا شب با مشترکین ناراضی و بعضا عصبانی که قطعی یا اختلال اینترنت کلافشون کرده کار بشدت طاقت فرساییه و حوصله راهنمایی دقیق نمیمونه البته یه پرانتز باز کنم و بگم بعضی از این عزیزان واقعا پاسخگوییشون عالیه ،خلاصه کلام اینکه امروز دیگه تصمیم گرفتم مشکل نویز خط رو برطرف کنم اما نویز خط چی هست و با چه معیاری اندازه گیری میشه رو در ادامه عرض میکنم خدمتتون رفقا💙 در واقع هر گونه عاملی که باعث افت کیفیت اینترنتمون بشه رو نویز قلمداد میکنیم ، نویز دلایل مختلفی داره اما به عقیده من اصلی ترین موردش پوسیدگی کابل های ارتباطی هستش.

معیارهای اندازه گیری نویز چند مورد هستن از ping و Jitter گرفته تا Snr که در ادامه من تجربه شخصیم از حل این مشکل رو براتون شرح میدم یکی از معیار های سنجش نویز خط SNR هستش، SNR یا Signal-to-noise ratio نسبت سیگنال به نویز، یعنی نسبت سیگنال (اطلاعات اصلی) و نویز پس‌زمینه (سیگنال‌های ناخواسته) هست.

هرچقدر این مقدار بالاتر باشه کیفیت بالاتر و نویز کمتری رو شاهد خواهیم بودش.

این عکس مربوط به تست وضعیت زمینی خط قبل از تغییر سیم کشیه که ملاحظه میکنین همینطور که میبینین Upload SNR مقدار ۷.

۷ دسیبل و Download SNR مقدار ۱۸.

۵ دسیبل رو داره اما از کجا بدونیم که چه عددی برای این دو پارامتر قابل قبوله؟ باید بگم که SNR یک رنج داره که : مقدار زیر ۶ دسی‌بل اصلا خوب نیست و باعث مشکلات زیادی میشه.

مقدار ۷ تا ۱۰ دسی‌بل خوب به نظر میرسه، اما زیاد مناسب نیست.

۱۱ تا ۲۰ دسی‌بل خوبه اما ممکنه مشکلات همگام کردن رو به وجود بیاره.

۲۰ تا ۲۸ دسی‌بل بسیار خوبه و ۲۰ تا ۲۸ دسی‌بل بسیار خوبه و ۲۹ دسی‌بل یا بالاتر بسیار عالیه.

همینطور که مشخصه مقدار upload snr من خیلی وضعیت نامناسبی داره ،با بررسی هایی که از سر خط انجام دادم متوجه شدم که سیم تلفن دقیقا از وسط دو کابل برق کلفت که برای کنتور برق کشیده شدن میگذره و این موضوع باعث میشه که جریان سیم تلفن تحت تاثیر میدان مغناطیسی جریان برق فشار قوی قرار بگیره و نویز بوجود بیاید ،به این خاطر ابتدا رفتم حدود ۲۷ متر سیم و یک اسپلیتر تهیه کردم ،اسپلیتر یک وسیلست که سیگنال دیتا و ویس رو از هم تفکیک میکنه و هم باعث کاهش نویز میشه و هم این قابلیت رو برای کاربر فراهم میکنه که همزمان از تلفن و مودم بتونه بدون هیچ اختلالی استفاده کنه ،اگه از این دستگاه استفاده نکنین در زمانی که مودم روشنه مکالمه تلفنیتون بشدت دچار اختلال میشه بعد سیمی که از سر خط به لاین ورودی اسپلیتر میاد رو‌تعویض کردم و همچنین سیم لاین خروجی تلفن اسپلیتر رو هم تعویض کردم .

در مرحله بعد با فویل آلومینیومی دور کابل های برق و تلفن که در مجاور هم بودن رو پوشوندم که اینکار باعث میشه که سیم تحت تاثیر میدان مغناطیسی کابل برق قرار نگیره .

ناگفته نماند که من چون کابلم کوتاه بودش از یک کانکتور بعد از مسیر خروجی تلفن اسپلیتر تا تلفن استفاده کرده بودم یعنی در واقع دو قطعه سیم رو با یه کانکتور به هم متصل کرده بودم که همین مورد هم باعث بوجود اومدن نویز میشد بعد از انجام موارد بالا نویز خط رو مجدد بررسی کردم که نویز بطور کامل رفع شده بودش و نتایج رو در عکس پایین میبینین این تجربه من از حل مشکل نویز اینترنت خونگیم بود .

چون توضیح مختصر و مفیدی در این مورد توی نت پیدا نکردم گفتم واستون این پست رو بنویسم شاید به کارتون اومدش .

بچه ها من کوچیک همگی شما سعیدیگانه بنیانگذار وبسایت تکنولوژیست مگ هستم و اینم عکسمه.

امیدوارم که تونسته باشم گرهی از کارتون باز کنم .

اگه ممکنه چند دقیقه بیشتر وقت عزیزتونو دراختیارم بزارید.

یه کمک خیلی کوچیک میخواستم ازتون من تازه وبسایتمو راه انداختم و نیاز به حمایت دارم.

اما جنس حمایتی که میتونید از من بکنید مالی و.

.

.

نیست.

حمایت معنویه بیشتر.

کمکی که میتونید بهم بکنید سادست و کلا 5 دقیقه بیشتر وقتتونو نمیگیره تنها کافیه جمله زیر رو توی گوگل سرچ کنید و وارد وبسایت بشین و هر مقاله ایی که دوست داشتین رو مطالعه کنید.

همین.

از میان شما عزیزان دوستان خوبی تا الان پیدا کردم و باعث افتخاره به همین دلیل فکر کردم از شما بخوام که کمکم کنید چون شاید به نوعی روم رو زمین نمیندازید.

اگه لطف کردین وخواستین حمایت کنید مراحل میشه: از لطفتون ممنونم.

بنیان‌گذار وسردبیر وبسایت تکنولوژیست مگ;بلاگر ویه مهندس نرم افزاربا هوشی متوسط که عاشق دنیای تکنولوژیه,کتاب زیاد میخونه,فعال حوزه تکنولوژیه,دوست داره به دیگران کمک کنه,درحال پرداخت سهمش ازتوسعه جامعشه با ثبت نام در سیماگر به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت مطلبی دیگر از این نویسنده مطلبی دیگر در همین موضوع بر اساس علایق شما از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map