طراحی سایت سئو محور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سئو محور در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا مسئولین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی سایت برای هر کسب و کاری با هزینه همراه خواهد بود حال در نظر بگیرید که شما برای طراحی وب سایت خود هزینه ای را متحمل شده اید اما سایت شما در موتورهای جستجو نمایش داده نمی شود و مجبور هستید تا دوباره هزینه ای را برای بهینه سازی سایت خود صرف کنید.

قطعا این کار از نظر شما صاحبان کسب و کار مقرون به صرفه نیست و ترجیح می دهید با شرکتی قرارداد طراحی سایت داشته باشید که سایت شما را سئو محور طراحی کند.

سیماگر با سابقه ای طولانی در زمینه طراحی سایت در تهران  توانسته تا پروژه های طراحی سایت خود در زمینه های گوناگون همچون طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی دایرکتوری و دیگر سایت را براساس قوانین سئو – on site seo – طراحی کند.

اگر در هر بخش هنگام طراحی سایت اصول استاندارد هر حوزه انجام شود، یعنی سایت در وضعیت خوبی قرار گرفته است و به احتمال زیاد، طراحی سایت بر اساس اصول سئو بوده است؛ بنابراین این سایت‌ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و فاکتورهای سئو در آن رعایت شده است.

Search engine optimization (سئو) مجموعه راهکارهای گوگل برای بهینه سازی سایت می باشد تا در صدر نتایج موتورهای جستجوگر نمایش داده شوند.

امروزه اکثر کسب و کارها به دنبال شرکت هایی هستند که سایت آن ها را سئو محور طراحی کند چرا که نمایش در نتایج بالای گوگل در برخی موارد نه تنها موجب جذب مشتری می شود بلکه به بهتر دیده شدن در حوزه کسب و کارتان نیز کمک می کند در ابتدا لازم است بدانید که سئو از دو بخش سئوی داخلی و سئوی خارجی ایجاد شده، همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم سئو داخلی به قوانینی اطلاق می شود که در هر بخش هنگام طراحی سایت پیاده می گردد و هر بخش باید قوانین مربوط به خود را انجام دهد و اما سئوی خارجی روش های متفاوتی می تواند داشته باشد که یکی از آیتم های آن ایجاد لینک های داخلی و خارجی است که می تواند به رتبه سایت شما کمک کند البته دشوار است که بین سئو داخلی و خارجی یکی را انتخاب کنیم و بگوییم کدام یک از دیگری مهم‌تر است؛ نمایش صحیح سایت در صفحات نمایشگر، عامل مهمی در بالا بردن امتیاز سئو سایت است.

ازجمله ویژگی سایت های سئو محور طراحی سایت در نسخه های رسپانسیو است که بر اساس اصول سئو طراحی شده‌اند و مخاطب را جذب می‌کنند.

اگر سایت شما واکنش گرا نباشد، کاربر نمی تواند به درستی سایت شما را در دیگر ابزارها همچون موبایل و تبلت مشاهده کند بنابراین راحت ترین کار را انجام می‌دهد: خروج از سایت و ورود به سایت رقیبتان سرعت لود سایت از دیگر عوامل مهم در سئو سایت است.

اغلب کاربران به دنبال کوتاه ترین زمان در رسیدن به پاسخ خود هستند بنابراین اگر سایت شما برای لود شدن بیش از ۵ ثانیه زمان نیاز داشته باشد، قطعا کاربران خود را از دست خواهید داد.

برای سنجش سرعت سایتتان، از نرم افزارهای مرتبط کمک بگیرید و در صورت نیاز، مشکلات سایتتان را رفع کنید.

استفاده از تصاویر، اینفوگرافی‌ها، ویدیوها و سایر ترفندهای گرافیکی برای جذب مخاطبان بسیار استفاده می شود.

پس در نظر داشته باشید که اگر حجم تصاویر پایین باشد کسانی که از اینترنت با سرعت پایین استفاده می‌کنند نیز می توانند در سایت شما براحتی تجربه کاربری خوبی داشته باشند.

نکته دیگر alt تصاویر است حتما باید عنوان مناسبی برای تصاویر سایت انتخاب و درج کنید استفاده از قالب های آماده در طراحی سایت باعث ایجاد محدودیت برای مدیران کسب و کار می شود.

این روزها مدیران کسب و کارها از قالب‌های آماده وردپرسی استفاده می کنند؛ اما یکی از مشکلاتی که قالب های آماده وردپرسی دارند، عدم سازگاری با سئو است.

درنظر داشته باشید که برنامه نویسی سایت تاثیری بر روی سئو سایت شما نخواهد داشت اما می تواند کیفیت طراحی سایت شما را افزایش دهد و برخی آیتم هایی که برای بهینه سازی سایت نیاز دارید را در کد نویسی پیاده کنید در کد نویسی وب سایت استانداردهای w3cبباید رعایت شده باشد و خطاهای سایت باید بررسی شود تا درست بودن کد صفحات تایید شود.

بدان معنا که در کدنویسی HTML، باید سایت را بر پایه تگ DIV بنا کرده باشید و از تگ TABLE برای داده های جدولی استفاده کنید.

نحوه آدرس دهی صحیح صفحات نیز به این صورت است که برای هر دسته‌بندی، یک فولدر در نظر گرفته می‌شود و نام صفحات بر اساس عنوان صفحه تعیین می‌شود.

هر صفحه باید عنوان و آدرس اختصاصی داشته باشند تا گوگل و کاربران بتوانند براساس آن اطلاعات هر صفحه را تشخیص دهند پیش از انتخاب کلمات برای عنوان به تحقیق کلمات کلیدی نیاز دارید.

کلمات کلیدی یکی از کلید‌ترین مباحث سئو است که در بحث محتوای سایت، جایگاه ویژه ای دارد.

شما پس از اینکه عنوانی را در گوگل سرچ می کنید لیست نتایج به شما نمایش داده می شود که در این لیست ابتدا عنوان صفحه را مشاهده می کنید که در آن باره توضیحات ارائه شد اما در زیر عنوان توضیحات برای شما قرا رداده شده است که کاربران با توجه به مطالعه این توضیحات تشخیص می دهند که اطلاعات آن صفحه مرتبط با نتایج جستجویشان است یا خیر شما پس از اینکه عنوانی را در گوگل سرچ می کنید لیست نتایج به شما نمایش داده می شود که در این لیست ابتدا عنوان صفحه را مشاهده می کنید که در آن باره توضیحات ارائه شد اما در زیر عنوان توضیحات برای شما قرا رداده شده است که کاربران با توجه به مطالعه این توضیحات تشخیص می دهند که اطلاعات آن صفحه مرتبط با نتایج جستجویشان است یا خیر پس برای نوشتن این بخش دقت کافی داشته باشید چون این توضیحات است که می تواند کاربران را به سایت شما هدایت کند یا آنها را از سایت شما دور کند ایجاد لینک anchortext یا ایجاد لینک داخلی در سایت می تواند ارتباط بین صفحات را ایجاد کند و ایم امر می تواند باعث شود تا کاربران زمان بیشتری را در سایت شما صرف کنند و این خود نیز باعث افزایش رتبه سایت شما می شود اما در نظر داشته باشید که ستفاده از لینک داخلی در سایت نیز باید با توجه به قوانین سئو ایجاد شود و از ایجاد بیش از اندازه آن بپرهیزید خطایابی پس از طراحی سایت از مهم‌ترین مشکلاتی که بعد از تحویل سایت با آن مواجه خواهید شد، صفحاتی است برطرف کردن خطاهای 404 و دیگر خطاهای سایت را فراموش نکنید.

به دلیل اینکه لینک های خراب عاملی منفی در احتساب امتیاز سئو سایت است.

در طراحی سایت سئو محور، لینک های خراب و شکسته تشخیص داده شده و مشکلاتشان برطرف می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات کاسپین (سیماگر) می باشد.

معرفی مدیران | استخدام در سیماگر | گالری عکس | گالری فیلم | آرشیو اخبار | آرشیو مقالات | وبلاگ | نقشه سایت | قوانین و مقررات | حریم خصوصی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map