طراحی سایت سی ان سی برش ورق

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت سی ان سی برش ورق کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امکان ایجاد طرح های دلخواه بر روی ورق کامپوزیت محبوبیت بالایی برای این محصول ایجاد کرده است و طراحان را به استفاده از این محصول دکوراتیو ترغیب نموده است.

سی ان سی با مته که یکی از آسان ترین و قابل دسترس ترین روش های سی ان سی فلزات محسوب می شود بر روی ورق آلومینیوم کامپوزیت قابل انجام بوده و همین موضوع باعث ایجاد قیمت پایین اجرای عملیات برش و شیار بر روی ورق کامپوزیت گردیده است.

سی ان سی ورق کامپوزیت باعث ایجاد محبوبیت های دیگری برای این نوع پانل شده است که تعدادی از آن ها در ادامه آمده است.

  کارخانه خدمات CNC ورق اکو آرک با حدود 10سال سابقه واقع در شهرک صنعتی چاردانگه آماده ارائه خدمات CNC جهت برش و ایجاد شیار جهت پیاده سازی الگوهای مورد نظر معماران و همکاری با مجریان محترم نمای ساختمان می باشد : بخش اول – ایجاد الگو های طراحی شده بر روی فلزات مختلف: ایجاد الگوهای خاص طراحی شده توسط معماران محترم بر روی آلومینیوم کامپوزیت (خدمات cnc مته) ایجاد الگوهای خاص طراحی شده توسط معماران محترم بر روی ورق آهن (خدمات cnc لیزر یا پانچ) ایجاد الگوهای خاص طراحی شده توسط معماران محترم بر روی ورق آلومینیوم (خدمات cnc لیزر یا پانچ)   خدمات cnc مته سیستم کامل وکیم با پمپ پیشرفته.

بخش مدیریتی این دستگاه با قابلیت دریافت مستقیم الگوی مخصوص برش و شیار از نرم افزار های مخصوص نقشه کشی و جهت کنترل و مدیریت ساخته شده است .

ویرایش های نقشه ، تعیین نقطه آغاز ، تعیین مسیر حرکت مته جهت برش و شیار ، پیروی از الگوی مسیر های حرکتی آزاد در حین برش ، و قابلیت تغییر سرعت حرکت دستگاه  زمان انجام مراحل شیار و برش  ، اتوماتیک نمودن شکل برش با تعریف مسیر های بشیاری و غیر شیاری ، کاهش سرعت و موارد دیگر مزیت های این دستگاه می باشد .

برش مته مخصوص سی ان سی ورق آلومینیوم کامپوزیت ، اچ پی ال و چوب بوده و بر روی فلزات دیگر از قبیل آهن و یا آلومینیوم کارایی ندارد.

  همان طور که در عکس مشاهده می نمایید خدمات سی ان سی کامپوزیت بر روی ورق های کامپوزیت طرح چوب به کار رفته در پروژه خیابان شریعتی با الگوی اختصاصی و طراحی شده آرشیتکت پروژه انجام شده است .

در واقع این نوع خدمات سی ان سی کامپوزیت با استفاده از دستگاه سی ان سی مته صورت گرفته است که با قیمت خیلی مناسب تر نسبت به سایر روش های سی ان سی مزیت های بالای ورق آلومینیوم کامپوزیت را نشان می دهد که قابلیت انجام روش های ارزان تر سی ان سی را نیز دارا می باشد.

پس از توضیحاتی که درباره خدمات سی ان سی کامپوزیت و سی ان سی مته خدمتتان ارائه گردید در ادامه به سایر روش های سی ان سی اعم از سیستم پانچ و لیزرکات می پردازیم.

  خدمات cnc لیزر در ماشین های لیزرکات ،الکترون ها ی گاز مخصوص ، باردار شده و با جهش الکترونی از سطحی به سطح دیگر ،توان بسیار بالایی ، از طریق نور و اشعه ایجاد می گردد تا به وسیله یک دستگاه منعکس کننده بر روی موضوع مورد برش جریان یابد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه سی ان سی لیزر cnc   مراجعه نمایید.

  خدمات cnc پانچ این ماشین توانایی آن را دارد که قطعات را قبل از خمکاری با الگوهای دلخواه معماران و آرشیتکت ها ایجاد نماید و عملیات مذکور از طریق ابزارهایی که بصورت سمبه و ماتریس می باشند صورت می گیرد جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه سی ان سی پانچ مراجعه نمایید.

بخش دوم – ساخت و مونتاژ کرتین وال: ساخت و مونتاژ کرتین وال به همراه لقمه گذاری طبق نقشه های تایید شده شرکت اکوآرک با به کارگیری ماشین آلات و تجهیزات مدرن در صنایع فلزی و با تخصصی نمودن حوزه کاری در بخش نمای ساختمان تمامی خدمات مورد نیاز در بخش خدمات CNC را به طور کامل ارائه می نماید که شامل موارد زیر می باشد: طراحی فنی و صنعتی : دفتر فنی شرکت اکوآرک با تجربه بالا در زمینه طراحی دیتیل های زیرسازی و نصب نمای ساختمان الگوهای اولیه مورد نظر معماران و آرشیتکت های محترم را از نظر نوع فلزانتخابی و ضخامت و رنگ و پایداری مدول و وزن آن در کل نما را بررسی و پیشنهادات خود را در زمینه بهینه سازی الگوهای اولیه و نوع سیستم انتخابی زیر سازی ارائه می نماید.

نمونه سازی: امکانات فنی و تجهیزاتی شرکت اکوآرک در کارخانه خدمات CNC در ساخت و تولید نماهای فلزی امکان ساخت و اجرای نمونه های مورد نظر طراح در محل پیشنهادی برروی نمای پروژه را فراهم آورده است.

ساخت و تولید: پس از نهایی شدن طرح ، ماشین آلات و تجهیزات مدرن خط تولید کارخانه خدمات CNC به صورت مکانیزه و تمام اتوماتیک با سرعت بالا و در کمترین زمان مدول های مورد نظر را تولید می نمایند.

رنگ آمیزی: پس از تولید مدول های مورد نظر طبق نقشه های تصویب شده رنگ آمیزی الکترواستاتیک پودری با بالاترین کیفیت و ضخامت رنگ بسیار مناسب در کارخانه خدمات CNC صورت می گیرد.

مراحل بعدی شامل مونتاژ و کنترل کیفیت همگی موجب می شوند که بهترین کیفیت مورد نظر آرشیتکت ها و کارفرمایان محترم ارائه گردد.

بزرگترین مزیت استفاده از خدمات CNC اکو آرک حذف خطاهای انسانی از بخش برش و شیار نماهای فلزی می باشد که نتیجه آن پیاده سازی دقیق نقشه های تولید شده توسط معماران محترم با روش های کاملا اتوماتیک و کمترین خطا می باشد.

همچنین سرعت بالای برش و شیار به وسیله تجهیزات در کارحانه خدمات CNC موجب آماده سازی هر چه سریعتر پنل های طراحی شده در   نقشه های مدول بندی نمای ساختمان است که در حدود 50 درصد در زمان تهیه پنل های صرفه جویی می شود.

به غیر از ورق آلومینیوم کامپوزیت استفاده از ورق آلومینیوم کامپوزیت نشده و به طور خالص نیز امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است به خصوص اگر سی ان سی مخصوص ورق آلومینیوم اعم از سیستم پانچ و پرس برک و سیستم سی ان سی لیزر بر روی آن انجام شده باشد.

با این وجود ورق آلومینیوم سی ان سی شده خاصیت تابش بندی و دکوراتیو معمارانه ای پیدا می کند که هر آرشیتکتی حداقل یک بار هم که شده ترغیب می شود تا از این نوع ورق های سی ان سی شده آلومینیومی در طرح های خود در طول دوران کاری دیزاین خود استفاده نماید.

فقط باید در ورق آلومینیوم سی ان سی شده دقت نمود درصد تخلخل زیاد نباشد تا ورق تاب بر ندارد درصد تخلخل مابین 45 درصد تا 55 درصد معمولا با توجه به ضخامت مورد نظر برای ورق آلومینیوم سی ان سی شده قابل قبول می باشد و بالا یا پایین بردن درصد تخلخل ورق آلومینیوم سی ان سی شده  خارج از این بازه چندان منطقی نمی باشد.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت خدمات CNC به قسمت سفارش در سایت اکو آرک مراجعه نمایید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map