طراحی سایت لوبيا- عدسي پزي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لوبيا- عدسي پزي کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

امتیاز دهید 3.

4 از 815 خوراک ها از جمله غداهایی هستند که مواد متنوع و مفیدی را شامل می شوند.

خوراک هایی چون: خوراک لوبیا چیتی ، خوراک قارچ، خوراک عدس، خوراک بادمجان، خوراک لوبیا سبز، و همچنین انواع خوراک های گوشتی از شناخته شده ترین خوراک ها هستند.

این دسته از غذاها، بسیار کامل و مغذی هستند و انواع مواد غذایی را بدون محدودیت می توان در این دسته جای داد.

علاوه بر خوراکهای گوشتی، استفاده از خوراک های گیاهی برای بدن بسیار سودمند است چرا که مقدار زیادی از ویتامین و پروتیین مورد نیاز بدن را فراهم می آورند و همچنین می توان آن ها را در هر یک از وعده های غذایی روزانه استفاده کرد؛ اما باید دقت کرد که در خوراک هایی چون خوراک لوبیا چیتی که در آن ها از حبوبات یا غلات زیاد استفاده شده است مدت زمانی را برای خیساندن غلات و حبوبات در نظر بگیریم چرا که این کار نفخ موجود در این مواد را از بین می برد.

اینجا سعی داریم تا شما عزیزان را با طرز تهیه یکی از متداول ترین خوراک ها یعنی خوراک لوبیا چیتی آشنا کنیم و کمی از خواص لوبیا چیتی برایتان بگوییم.

لازم میدانیم پیش از توضیح طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی، خواص لوبیا چیتی را متذکر شویم: لوبیا چیتی همانند سایر لوبیا ها از نظر مواد مغذی بسیار غنی است که از جمله مزیت های لوبیا چیتی می توان به پایین بودن چربی موجود در آن اشاره کرد؛ این موضوع باعث می شود تا بتوانیم لوبیا چیتی و خوراک لوبیا چیتی را بدون استرس در برنامه غدایی مان قرار دهیم.

از دیگر فواید لوبیا چیتی می توان به در صد بالای فیبر و پروتیین موجود در آن اشاره کرد که بسیار برای بدن مفیدند.

چنانکه می دانیم فیبر بالا در مواد غذایی، آنها را به منبعی خوب و مفید برای داشتن یک رژیم غذایی سالم تبدبل می کند چرا که برای تنظیم کارکرد دستگاه گوارش مناسب است.

همچنین مقدار بالای پروتیین، لوبیا چیتی را در مواردی به جایگزینی خوب برای گوشت قرمز تبدیل کرده است.

و آنچه لوبیا چیتی را از نظر ظاهر و مزه خاص کرده است، رنگ صورتی و طعم خامه ای و لذیذ آن است.

پیشنهاد این است که خوراک لوبیا چیتی کنسرو شده را از سبد غذایی خودحذف کنید چرا که سدیم بالایی دارد و ارزش غذایی آن نسبت به خوراک لوبیا چیتی خانگی تقریبا صفر است .

  لوبیا چیتی را بهتر است از شب قبل خیس کنید و پس از خیس خوردن آب آن را عوض کنید تا نفخ آن به خوبی گرفته شود.

در صورتی که فراموش کردید شب لوبیا چیتی را خیس کنید دو ساعت قبل از پخت با مقداری آب گرم یا جوشیده آن را خیس کنید.

لوبیا چیتی را در ظرف مناسب و با گنجایش نسبتا زیاد، با توجه به حجم لوبیا  چیتی خیس خورده بریزید.

روی آن به مقدار کافی آب بریزید.

کمی بالا تر از سطح لوبیا چیتی را بپوشاند، سپس روی شعله متوسط با حرارت بالا بگذارید و به محض به جوش آمدن شعله را کم کنید و فرصت دهید لوبیا چیتی خوب بپزد.

در فاصله ای که لوبیاها در حال پخته شدن هستند، سیب زمینی و پیاز ها را به صورت نگینی خرد کنید.

سیب زمینی را کمی تفت دهید.

پیاز را هم در حد طلایی شدن سرخ کنید.

در ادامه رب و ادویه را به پیاز اضافه کنید و کمی تفت دهید.

پس از اینکه از پخته شدن لوبیا چیتی مطمئن شدید موادی را که تفت داده اید به لوبیا بیافزایید و اجازه بدهید به خوبی لعاب بدهد و خوراک لوبیا چیتی به اصطلاح جا بیافتد .

  1 – به خوراک لوبیا چیتی می توان مواد متفاوتی چون قارچ، عدس، گوجه، ماش و … اضافه کرد این مورد بستگی به سلیقه شما دارد.

2 – می توان ادویه های متفاوتی به خوراک  لوبیا چیتی افزود ولی یکی از ادویه هایی که می توان هنگام پخت به این خوراک اضافه کرد اندکی دارچین است که عطر بسیار خوبی به خوراک لوبیا چیتی خواهد داد؛ و اینکه افزودن سماق به خوراک، هنگام سرو ، برای بسیاری افراد خوشآیند است.

3 – از جمله چاشنی هایی که می توان در دقایق پایانی پخت به خوراک لوبیا چیتی افزود مقدار کمی سرکه سفید یا قرمز است؛ ترکیب سرکه و دارچین طعم خوراک لوبیا چیتی شما را به طعم کنسروهای موجود در بازار نزدیک می کند.

5 – برخی افراد در خوراک لوبیا چیتی مقداری گوشت قلقلی سرخ شده اضافه می کنند که طعم خوراک لوبیا چیتی را خاص می کند.

6 – می توانید سیب زمینی خوراک لوبیا چیتی را درشت هم خرد کنید.

7 – زمان پخت لوبیا چیتی با توجه به نوع زود پز یا دیر پز بودن آن ممکن است تغییر کند.

بهتر است این نکته را بدانید که لوبیا چیتی خوب، رنگ شفافی دارد.

8 –  می توان برای قوام آوردن خوراک لوبیا چیتی مقداری آرد را تفت داد، در حدی که خامی آن گرفته شود ،  و بعد به خواراک افزود.

خوشحال می شویم خوراک لوبیا چیتی را با دستور ایران کوک تهیه کنید.

عکس آن را در صفحه اجتماعی اینستاگرام با هشتگ خوراک-لوبیا-چیتی-ایران-کوک به اشتراک بگذارید.

تا ما عکس غذای شما را با اسم خودتان در صفحه اینستاگرام ایران کوک قرار دهیم.

هویج نگینی ام میشه ریخت داخلش؟ بله اگه دوست داشته باشید میتونید هویج هم اضافه کنید میخام این محصول را به تعداد زیاد به اندازه های یک لیوان در کیسه های فریزری قرار دهم و در فریزر انباشته کنم .

که هر وقت خاستم گرمش کنم و مصرف کنم.

چند ماه میشه در فریزر نگهداری کرد؟ حداکثر ۶ ماه این چجور دستوریه آخه؟! روی لوبیا رو آب بپوشونه یعنی چی؟ همونجوری که میگید لوبیا 4 پیمانه باید آبش هم مشخص باشه.

حداقل من اینجوری یاد گرفتم.

این دستور هیچ کمکی نمیکنه به من یعنی لوبیا رو که ریختی تو قابلمه ای بریز توش تا اون جایی که آب بیاد روی لوبیا ها من که ۱۶ سالمه میفهمم تو چطور نمی‌گیری خدا میدونه ببخشید بدون خیس کردن لوبیا هم میشه لوبیا رو پخت؟ تقریبا چقدر طول میکشه؟ اگر وقت خیساندن ندارید یک دور با مقداری آب در قابلمه بریزید و بگذارید به جوش بیاد.

بعد از ۵ دقیقه شعله رو خاموش کنید و اجازه بدید یک ساعت در قابلمه در بسته توی آب داغ بمونه.

سپس آب رو بیرون بریزید و مجددا بپزید.

پختش حدود یک ساعت و نیم تا دو ساعت طول میکشه.

اگه عجله دارید از زودپز استفاده کنید سریع تر آماده میشه.

انقد بدم میاد این سایتایی که زورشون میاد تایم هر مرحله رو بگن الان واسه من دانشجو مهمترین چیز زمانیه که میخوام یه غذا رو درست کنم بالاخره نفهمیدم لوبیا چیتی حداقل و حداکثر توی چه مدت زمانی میپزه خسته جان لوبیا اگه خیس خورده باشه 2 ساعته پخته میشه ولی ممکنه 3 ساعت هم طول بکشه بستگی به جنسش و مقدار خیس خوردن داره.

حق با شماست.

سعی میکنم زمان مراحل رو هم اضافه کنم 😊💖 آره منم دانشجو ام دقیقا میفهمم چی میگی البته آرد هم برای لعابش با آب حل کردم و از صافی رد کردم و اضافه کردم تا بپزد.

بدون تفت دادن سلام من این مواد رو ریختم: لوبیا آب روغن زردچوبه فلفل سیاه رب نمک آویشن دارچین سرکه.

بدون پیاز و سیب زمینی.

خیلی خوشمزه شد ممممنننت سلام بسیارممنون ازتوضیحات ودستورات بسیارمفیدتان ممنون من قبلا که درست میکردم هم رنگش تیره منی شد هم مزش مثل بیرونی ها خوشمزه نمیشد .

پیاز رو حذف کردم و کمی سس کچاپ مهرام بهش اضافه کردم عالی شد.

سلام و خدا قوت – نیلوفربانو یکی از بهترینها در اشپزی و در ضمن با اخلاق شایسته – عافیت دو جهان نصیبتان ان شاءالله سلام ممنون دوست خوبم.

شما لطف دارید.

سلام اگر فقط لوبیا رو بپزم و بعد رب و نمک اضافه کنم بدون پیاز و سیب زمینی خوب میشه؟ من بدون سیب زمینی هم درست کردم خوب شده.

اما بدون پیاز نمیدونم.

احتمالا کمی بیمزه بشه غذا.

شاید بشه با یه مقدار ادویه جبران کرد.

علیکم سلام ، خیر با سلام بعضی از افراد هم دوست ندارن سیب زمینی پخته شده توی خوراک لوبیا درشت و قابل دیدن باشه اگر یک سیب زمینی درشت رو هنگام پخت لوبیا توی قابلمه بذارید تا اونم بپزه و وقتی پخت آن را خارج کنیم و با گوشت کوب به کنیم و در لوبیا بریزیم خیلی خوشمزه تر میشه من امتحانش کردم خیلی عالیه امتحانش ضرری نداره** بله میتونید هم سیب زمینی رو رنده کنید داخلش سلام اره؛عالی میشه من الان درست کردم سیب زمینی شو کوبیدم جدا ریختم توی خوراکم عالی شد? ایران کوک دمت گرم دوستای گمپ گلی مرسی سلام خسته نباشید یه سوال اونم این که پیازو گفتی تف بدم و لوبیا هم اب پز بشه ولی نگفتید سیب زمینی رو چیکار کنم ?یعنی دقیقا بایدی چه زمان اضافه بشه اصلا نیازی به تف دادن داره!؟ مرحله سوم رو کامل بخونید توضیح داده شده.

?? چرا حتی توی سایت آشپزی افکار نژادپرستانه خودتونو بروز میدیت؟من عرب ایرانی ام.

توی دامغان زندگی میکنم.

هیچگونه مشکلی با قومیت های دیگه هموطن خودم ندارم.

اینهمه تازی تازی راه انداختین که چی را ثابت کنین؟ تایید کاملا بجا فرمودین؛ منم ترک آذربایجانم.

با نظرتون موافقم اصلاً اهمیت ندین ، انسان بودن مهمه، مهم نیست از کجا و برای کجا هست شخصی، مهم انسانیت هست ، من به عنوان یه هموطن از شما معذرت میخوام و دستت رو میفشارم مفید بود مرسی با سلام ببخشید برای تهیه ی خوراک لوبیا ب تعداد ٣٠ نفر چند کیلو لوبیا لازمه؟ برای هر نفر 3/4 پیمونه بردارید که حدود 150 گرم میشه.

سلام ببخشید اگه لوبیا پخته شده اماده داشته باشیم زمان پخت خورشت چقدر میشه؟؟؟؟؟؟؟ سلام دوست عزیز… حد اقل 45 دقیقه دیگه زمان لازمه تا کمی لعاب بده و غلیظ بشه.

با درود فراوان به بانو نیلوفر و دیگر دوستان ما می توانیم همزمان با آموزش و این گونه پیوندهای اینترنتی چیزهای دیگری را هم به این گفت و شنودهای دوست داشتنی بیفزائیم ، می پرسید مانند چی؟ به چند نمونه نگاه کنید و بهانه گیری هم نکنید تنها بخوانید و در باره آن بیندیشید بجای ممنون سپاس – بسیار عالی: بسیار خوب- توجهت : توجه شما یا توجه ات- واسه سایت :برای وبگاه واقعأ عالی: براستی خوب- توطبخ: در پخت یا هنگام پخت سعی میکنم: تلاش می کنم ( می همواره باید جدا نوشته شود) نکات: نکته ها( از جمع فارسی بهره گیریم نه تازی) موقع مطالعه کامل: هنگام خوانش همه مطلب- و بسیاری چیزهای دیگر – از اینکه فردوسی بزرگ زبان شیرین پارسی ما را با پوشاک الفبای تازی به میدان آورد برای آن بود که ایران و ایرانی هماره بماند و مانند مصر در گروه نازیان رنگ نبازد پیروز باشید – جشن زاد روز او را در نخستین روز بهمن فراموش نگنید بدرود تزا از تگزاس تزای عزیز به نظر منم خوب هست که درست بنویسیم و به حفظ زبان شیرین پارسی کمک کنیم ولی از دیدگاه زبانشناسی همه زبان های زنده به طور طبیعی دچار تغییر میشن و با زبان های دیگه آمیخته میشن.

در ضمن جسارتا این دیدگاه شما به نظر من نژادپرستانه هست.

خوبه که به جای سخت گیری در مورد زبان فرهنگ دوستی و مهربانی خودمون رو حفظ کنیم و به اقوام توهین نکنیم.

نژادپرستانه یعنی چی؟ یعنی مثلا شما مشکلی نداری به جای اینکه بسیار عالی رو بگیم براستی خوب، بنویسیم so perfect ؟ اینکه بخوایم زبونمون فارسی باشه نه عربی اسمش نژاد پرستیه؟؟ عجب!! عالی بود دستتان درد نکنه کاش زمان پختش کمتر بود :/ لوبیا رو اگه از شب قبل تو آب خیس کنی زمان پختش کمتر میشه.

اما به هرحال چند ساعت باید بپزه تو زودپز بذارید سریعتر میشه توجیپاس خیلی زودترازاون چیزی میشه ک فکرمیکنی سلام.

ممنون بابت دستور پخت خوبتون.

تقریبا همه چی توش خوب نوشته شده بود.

البته من چند تا چیز اضاف کردم که به نظرم خوراک لوبیا رو خیلی خوشمزه کرد.

قارچ – پودر آویشن – کمی هم سیر خورد شده(برای فواید سیر).

در ضمن سیر رو با پیاز تف دادم و اصلا نه بویی تو غذا داشت و نه مزه ای 🙂 سلام علی جان نوش جان.

قارچ بریزی که عالی میشه.

🙂 در واقع پیاز ,سیر را از رو برد…یاد شعر پروین اعتصامی افتادم… خیلی خوب بود عال آها یه نکته دیگه ببخشید زیاد مزاحمتون میشم 🙂 اگه سالاد یا دسری هم میشه کنار هر غذا استفاده کرد لطف کنید تو آموزش اشاره کنید و اینکه در مورد تزئینش هم بگید اون سبزی های معطری که استفاده شده توی عکس و همینطور لیمو یا نارنجی که کنارش استفاده میشه بازم تشکر یه نکته دیگه مدت زمان تقریبی درست کردن غذا رو هم تو آموزش بذارید خیلی بهتر میشه وقتی شروع کردم خوندن و آماده کردن و درست کردن انتظار داشتم نیم ساعته آماده بشه نه یک روز و چهار ساعت 🙂 سیب زمینی سرخ شده هام هم اونقد خوب شده که دلم نمیاد بریزم تو خوراک همه اش رو میخوام با سس بخورم 🙂 سلام ممنون از آموزش جالبتون 1.

آیا سیب زمینی رو باید با پیاز داغ سرخ کنیم یا خالی؟ 2.

چقدر باید سیب زمین سرخ بشه؟ باید قشنگ قرمز و نیم سوخته بشه یا زرد بمونه و خشک بشه؟ و لطف کنید سوال هایی که دوستان می پرسن تو کامنت ها رو داخل آموزش هم بگنجونید که اون آموزش کامل تر بشه و موقع مطالعه کامل دستمون باشه جریان چیه بازم تشکر بابت آموزش مفیدتون سلام مجید جان.

اولا که پیاز و سیب زمینی به صورت جداگانه سرخ میشن.

بعدش هم سیب زمینی نباید بسوزه و فقط باید خوب سرخ بشه.

من خودم فقط سیب زمین رو کمی تفت میدم تا بعدا تو خوراک لوبیا خودش جا بیفته.

در مورد تزئین هم باید بگم که یکم خلاقیت هم به خرج بدین خیلی خوب میشه! 🙂 تشکر ??? درست کردم عالی شد اینم عکسش http://uupload.

ir/files/5as6_photo_2016-10-10_00-58-50.

jpg خواهش میکنم مجید جان.

عکست رو دیدم خیلی خوب بود 🙂 ببخشید اگه بخوایم رنگ غذای لوبیامون روشن بشه چیکار باید بکنیم رب رو فقط کمی با پیاز تفت بدید.

زیاد تفت ندید تا تیره نشه.

در ضمن اگه براتون امکانش هست از رب خونگی استفاده کنید که خوش رنگ تر و سالم تر هست.

??? عالیییییی بود واقعا باید به شما پنج ستارهوبدیم لایک دارین????? سلام این خوراک واسه چند نفر هست ؟و میشه بجای آرد از جوانه گندم استفاده کرد؟ مزه جوانه گندم خوب نیس از یه طرفم واسه اضافه کردن وزن باید مصرف کنم دنبال غذایی میگردم که جوانه گندم رو به اون اضافه کنم که مزه اش رو نشون نده اصلا !!! سلام رضای عزیز.

این مقدار تقریبا برای 6 نفر هست.

اضافه کردن آرد ضروری نیست چون سیب زمینی خودش لعاب میندازه.

فکر نمی کنم اضافه کردن جوانه گندم هم خیلی مناسب باشه.

برای مصرف جوانه گندم معمولا اونو تو سالاد میریزن.

ممنون از جوابی که دادین .

متاسفانه با ماست و سالاد هم نمیتونم بخورم ,واقعا بد مزه اس 😀 این خوراک لوبیا رو درست کردم عالی بود مرسی .

لطفا عدس رو هم یاد بدین 😀 ما جوانه گندمو ریختیم تو خوراک لوبیا اصلا مزه اش خودشو نشون نداد ک هیچ تازه خیلیم خوشمزه تر شد البته ما یه تیکه سینه مرغم بهش اضافه کردیم فقط موقع آماده کردن جوانه ی گندم باید حواستون باشه ک دیر برش ندارین چون هرچی بمونه تلخ میشه سلام بانو سپاسگزارم از این سایت زیباتون که بیشتر بدرد ما مجرد ها میخوره دست گلتون درد نکنه سلام علی جان ممنونم از شما موفق باشید!!! بسیار زیبا سلام و ممنون از نکات ریزی که تو طبخ این غذا اشاره کردید.

نیلوفر بانوی عزیز به نظرم رسید که منم میتونید یک چیز ساده به شما بیاموزم و اونم اینه که اگر میخواهید حرف الف بزرگ (الف با کلاه) رو تایپ بفرمائید کلید shif را همراه با حرف الف بفشارید و آ نوشته خواهد شد چون من کلمه ارد رو یه خورده طول کشید تا متوجه شوم آرد است.

با تشکر ممنونم ، چون تایپ با دست انجام میشه و حجم مطلب هم زیاده گاهی از دستم در میره و آ رو به صورت ا تایپ میکنم … سعی میکنم دیگه آ رو ا ننویسم 🙂 آ رو ا ننویسم ،یاد سوالهای دوران بچگیمون افتادم که بزرگترها بصورت خیلی بی مزه و مسخره ازمون میپرسیدن مهدی جوون اسمت چیه شما هم با این کار نشون دادی که بلدی و جواب اون خانومه رو دادی یعنی پیش خودش چی فکر کرد که خیلی دانشمنده بابا از کسی که داری ایراد میگیری، اینکارست تایپ دو دستی میکنه صفحه آرایی بلده یه صفحه آموزش آشپزی داره آ رو ا ننویسم خ خ خ خ خ خ خ ممنون،توضیح کاملی بود ممنونمممممممممممممممممممممممممم واقعا عالی بود ممنون خواهش میکنم مهرسا جان 🙂 با سلام و خسته نباشید.

دوست عزیز از وب سایت و طراحی شما خیلی خوشم اومد.

تنوع خوبی واسه سایت در نظر گرفتید.

حبوبات قبل از پخت بهتره که بدون نمک و تنهادرآب خیسانده بشن چون نمک باعث سفت شدن پوسته حبوبات میشه و دیرتر جا میفتن.

ممنون از سایتتون سلامت باشی رویا جان ، ممنون عزیزم شما لطف داری ، پیشنهاد خوبی بود حتما انجامش میدم ، بازم ممنونم از توجهت 🙂 تشکر بسیار، بسیار عالی بود و مشکل مارا حل کرد.

خواهش میکنم ، خوشحالم مفید بوده 🙂 دیدگاه نام (ضروری) ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری) وب سایت برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری | ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed © 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که م سئو لیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map