طراحی سایت ورق اکسید منیزیم

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت ورق اکسید منیزیم شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این مطلب می خوانید: مشخصات فنی پنل اکسید منیزیم مشخصات ظاهری پنل اکسید منیزیم مزایای پنل های اکسید منیزیم معایب پنل های اکسید منیزیم موارد استفاده پنل های اکسید منیزیم روش نصب و اجرای پنل اکسید منیزیم الزامات نصب پنل اکسید منیزیم اکسید منیزیم یک ماده ی معدنی تطبیق پذیر است که هنگامی که به عنوان بخشی از یک مخلوط سیمانی مورد استفاده واقع شده و وارد یک روند عمل آوری مناسب و ممارست در این روند شود، به شکل پانل های سیمانی نازکی قالب ریزی می شود که این محصول در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد.

پنل های اکسید منیزیم یا (MgO Boards) محصولی است سازگار با محیط زیست از نوع پنل های پوششی که به صورت پیش ساخته و فاقد عایق است که جایگزینی است برای کلیه پنل های پوششی گچی، سیمانی و چوبی و می توان آن را در بخش های مختلف ساختمانی، از جمله کف، سقف، دیوار و نما مورد استفاده قرار داد.

مقاومت و استحکام قابل ملاحظه این محصول به دلیل وجود پیوند بین اتم های منیزیم و اکسیژن که مولکول اکسید منیزم را شکل می دهد، است.

پیشنهاد ویژه: گچ کاری ساختمان، مراحل اجرا و قیمت انواع گچ کاری لازم به ذکر است که در صورت کاربرد این محصول به صورت ترکیبی با مواد عایقی همچون XPS، ESP، پشم سنگ، فوم پلی اورتان و فایبر گلاس می تواند عایق حرارتی، صوتی یا رطوبتی مقاوم تری ایجاد گردد.

در مقایسه این محصول با محصولات مشابه، پنل های اکسید منیزیم ازDry Wall سخت تر هستند و به نوعی شبیه سمنت برد ها هستند.

این محصول به گونه ای که ترکیبی از عملکرد Dry Wall و سمنت برد است عمل می کند.

لذا این ذهنیت در مورد ورق های اکسید منیزیم وجود دارد که آنها نوعی ورق پوششی همانندDry wall یا سمنت برد ها می باشند اما در حقیقت خواص بسیار پیشرفته تری را دارا هستند.

از آن جمله می توان به مقاومت حرارتی بالای این محصول، قابلیت عدم فرسایش در مجاورت هوا، استحکام بالا و مقاومت در برابر قارچ و کپک را نام برد.

پنل های اکسید منیزیم در فرم های گوناگونی یافت می شوند و ابعاد و ضخامت های متفاوتی را بسته به اینکه مورد استفاده چه بخشی از ساختمان قرار می گیرند، دارا هستند.

رتبه های متفاوتی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

از آن جمله می توان به سطوح نرم، بافت زبر و رتبه های کاربردی متفاوت آن اشاره نمود.

این محصول در سه رنگ سفید، خاکستری و بژ یافت می شود و اکثر کارخانه های تولید کننده  این محصول در آسیا واقع هستند.

نتیجه واحد عنوان کلاس 1 کلاس سطح گسترش شعله A1 رتبه رده بندی بر اساس پاسخگویی در برابر حریق غیر قابل احتراق - نرخ قابل احتراق 16 MPA مقاومت خمشی خشک 22 MPA مقاومت خمشی مرطوب 3.

98 MPA تنش فشاری ≤22% % جذب آب بدون آزبست - محتوی آزبست غیر سمی - سمی بودن 0.

8 % ثبات ابعاد 0/85-1/05 g/cm3 چگالی 0.

14 w/m.

k رسانایی گرمایی 44 دسی بل عامل کاهش صوت بدون آزبست - محتوی آزبست 34 % ورم خوب - انعطاف پذیری مقاوم - کپک و حشرات 113-498 - بار شکستن 1% % میزان انبساط در اثر حرارت 0.

11-0.

14 mg/m*h*Pa نفوذ پذیری بخار 26%≤ % نرخ تغییر طول   مواداولیه اکسیدمنیزیم(40%)، کلرید منیزیم (35%)، پرلیت (5%)، پوشش کوچک شیشه ای (1%)، خاک اره (15%)،مواد کامپوزیت مرتبط (4%) طول 240-244 سانتی متر پهنا 120-122 سانتی متر ضخامت 3، 6، 8، 10، 12، 16، 18، 20 وزن حجمی 0/95-1/10 شکل برد خام یک رو صاف ونرم با لبه های ساده و روی دیگر بافتی شن مانند دارد با قابلیت رنگ شدن، نصب کاغذ دیواری و پانل بر روی آن پنل های اکسید منیزیم از پنج لایه اصلی تشکیل شده اند:   پنل های اکسید منیزم را می توان به آسانی علامت گذاری کرد، با ابزار های متعارف برید، کوتاه کرده و شکل داد.

آنها قابلیت دریل شدن، اره شدن و نصب شدن بر روی قاب های فلزی (عضو مخصوص نصب این مصالح) را دارا می باشند.

سیستم های متفاوتی برای نصب این پنل ها بسته به شرایط وجود دارد که بهترین روش Dry wallمی باشد.

هنگام انبار کردن این مصالح باید مد نظر داشت که این مصالح بر روی سطح صاف و مسطح  انبار شوند.

همچنین می بایستی این اطمینان حاصل شود که کلیه ی ورق ها با پوشش و در جای خشک انبار می شوند.

چنانچه ورق ها مرطوب باشند قبل از نصب بایستی خشک شوند در هنگام حمل بایستی ورق ها به صورت عمودی حمل شوند، حمل افقی ورق ها باعث ایجاد خمش و شکستن ورق ها می شود.

لینک های مرتبط: سامانه آنلاین خدمات ساختمانی با پاسخ به چند سوال، بهترین متخصصین به شما معرفی می شوند با تشکر از مقاله خوب شما باید اصلاح کنم که دو ماده اولیه اصلی برای تولید این محصول، در داخل کشور با بهترین قیمت و کیفیت تولید می شود شرکت ما سال های سال است که کلرید منیزیم را به بازار عرضه می کند با سلام و احترام ممنون از اطلاعات و اخبار خوشحال کننده شما.

.

با تشکر از انتخاب شایسته شما کارگشا سامانه آنلاین خدمات ساختمانی است; شما می توانید با کیفیت‌ترین خدمات ساختمانی را از متخصصین مورد اعتماد دریافت کنید.

ما با بررسی دقیق درخواست های شما، بهترین متخصصین را متناسب با درخواست شما پیشنهاد می دهیم.

به علاوه، شما در کارگشا می توانید از قیمت های بروز مصالح، تجهیزات و دستمزد انجام کارها مطلع شوید، مطالب تخصصی ساختمانی را مطالعه کنید و اطلاعات ساختمانی مورد نیاز خود را از کارگشا دریافت کنید.

 

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map