طراحی سایت شرکتی در مخابرات در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت شرکتی در مخابرات در تهران کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای دریافت رایگان کتاب سئو 2020 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را در زیر وارد نمائید وب سایت شرکت مخابرات ایران امکانی را برای مخاطبان و کاربران خود فراهم کرده است تا بدون حضور مستقیم در شرکت از خدمات سازمان استفاده کنند.

برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

وب سایت شرکت مخابرات ایران، وب سایتی است که مخاطبان و کاربران آن آحاد جامعه شامل اشخاص حقیقی و حقوقی می باشند، که می خواهند بدون حضور مستقیم در شرکت، از خدمات سازمان که شامل خدمات تلفن ثابت، خدمات اینترنت پر سرعت، خدمات مشتریان تجاری، کمپین ها و طرح ها، و سایر خدمات استفاده کنند.

شرکت مخابرات ایران که یک شرکت سهامی عام می باشد در 6 اردیبهشت ماه سال 1372 تاسیس شد و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

  رتبه الکسا وب سایت شرکت مخابرات ایران در جهان 4292 واحد بوده است که که 183 واحد نیز کاهش داشته است و این رتبه در ایران 81 واحد می باشد.

نرخ پرش وب سایت شرکت مخابرات ایران 70/26 درصد است که 7 درصد نیز کاهش داشته است.

میانگین تعداد مخاطبان و کاربرانی که از این وب سایت بازدید کرده اند 97/3 درصد است که 24/1 درصد نیزکاهش داشته است.

میانگین مدت زمانی که کاربران و مخاطبان در این وب سایت سپری می کنند 6 دقیقه است که 5 درصد نیز کاهش داشته است.

از عوامل مهم و تاثیر گزار جایگاه وب سایت در اینترنت ترافیک ورودی به وب سایت می باشد.

طبق آمار وب سایت الکسا ترافیک ورودی به وب سایت شرکت مخابرات ایران 70/15 درصد است که 16 درصد نیز افزایش داشته است.

بیشتر مخاطبان و کاربران این وب سایت از ایران می باشند.

  در طراحی سایت شرکت مخابرات ایران از اسلایدر بسیار مناسبی استفاده شده و تصاویر استفاده شده در آن از وضوح و کیفیت مناسبی برخوردارند.

رنگ های استفاده شده در طراحی وب سایت شرکت مخابرات ایران بسیار زیبا و جذاب هستند و ظاهر زیبایی به وب سایت داده اند.

فونت استفاده شده در نوشتار متون وب سایت و سایز آن بسیار مناسب است و کلمات از وضوح مناسبی برخوردارند.

در طراحی وب سایت شرکت مخابرات ایران از دو منوی مجزا جهت استفاده کاربران و مخاطبان از خدمات وب سایت استفاده شده است که در منوی اول می توان مراکز مخابراتی را در کادر جستجو، جستجو کرد و در منوی دوم مواردی مانند محصولات و سرویس ها، درباره شرکت، اخبار، راهنما و پیوند ها وجود دارد که کاربران و مخاطبان به راحتی می توانند با استفاده از این منو از خدمات شرکت از طریق این وب سایت از راه دور بهره مند شوند.

در طراحی وب سایت از طرح بندی شبکه ای استفاده شده که اطلاعات درون وب سایت به صورت بسیار منظمی کنار هم قرار گرفته اند.

طراحی لوگوی وب سایت شرکت مخابرات ایران بسیار خلاقانه و هوشمندانه است و از رنگ های زیبا و جذابی در آن استفاده شده است در طراحی لوگوی این وب سایت به وضوح به اطلاع کاربران و مخاطبان می رساند که جهت ارتباطات تلفنی و اینترنتی در سطح کشور و مناطق دیگر جهان می باشد و اینکه هم نام و هم نوع مالکیت سهام را نشان می دهد.

در طراحی سایت شرکت مخابرات ایران مخاطبان و کاربران می توانند نظرات خود را در قسمت نظر سنجی اعلام کنند.

      برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

اولین نظر را شما ثبت نمائید جهت درخواست مشاوره رایگان شماره موبایل خود را وارد نمائید تا کارشناسان دیجیتال مارکتینگ در اسرع وقت با شما تماس بگیرند برای دریافت مشاوره رایگان بازاریابی اینترنتی با شماره زیر تماس حاصل نمائید تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.

عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند.

شعبه انقلاب: تهران-میدان انقلاب-ابتدای کارگر جنوبی-کوچه رشتچی-پلاک 14-طبقه اول-واحد 3 شعبه آمل: میدان 17 شهریور-نبش آفتاب 15.

1-ساختمان قائم-طبقه سوم-واحد 302 شعبه اصفهان خیابان پروین، نرسیده به عسگریه دوم، جنب پل عابر پیاده، طبقه فوقانی باشگاه بدنسازی تک تن، طبقه اول واحد دوم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map