طراحی سایت شمش فولادی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت شمش فولادی کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

0912-8238263 ارسال سریع بار به تمام نقاط کشور 0912-8238263 شمش فولادی یکی دیگر از محصولات شهرآهن است که از جمله فرآورده های میانی نورد فولاد است.

شمش فولادی به دو صورت بیلت(Billet) و بلوم(Bloom) تولید می گردد.

شمش فولادی که به صورت بیلت تولید می گردد، تحت عنوان شمشال نیز شناخته می شود و دارای سطح مقطع دایره ای و یا مربعی شکل است.

بیلت دارای عرض کمتر از 15 سانتی متر و سطح مقطع کمتر از 230 سانتی متر مربع است و از این رو بیشتر برای مصارف تولید میلگرد و سیم استفاده می شود.

شمش فولادی که بصورت بلوم تولید می گردد، تحت عنوان شمشه نیز شناخته می شود.

بلوم نیز دارای سطح مقطعی کمتر 230 سانتی متر مربع است اما عرض آن بیش از 15 سانتی مترمربع است.

شمش فولادی بلوم معمولا برای مصارف ساخت ریل قطار، سپری، ناودانی، قوطی، تیرآهن کاربرد دارد.

شمش فولاد مواد اولیه تولید فرآورده ها فولادی است.

فولاد روش های مختلفی از جمله های کوره بلند (BF)، کوره قوس الکتریکی (EAF) و کوره القایی (IMF) برای تولید فولاد خام یا مذاب وجود دارد.

برای تولید شمش فولاد از روش EAF یعنی کوره قوس الکتریکی استفاده می شود.

تولید شمش فولاد به روش قوس الکتریکی ابتدا آهن قراضه داخل این کوره ریخته می شود سپس مخلوطی از آهن اسفنجی (Sponge Iron) ، آهک، کک، بنتونیت و مواد افزودنی دیگر به آن اضافه می شود.

سپس نمونه گیری انجام می شود و در آن اکسیژن دمیده می شود و به فولاد مذاب تبدیل می گردد.

مخلوط مذاب تولید شده پس از تخلیه سرباره به واحد ریخته گری ارسال می شوند.

سپس مواد مذاب داخل ظروف تانديش ریخته شده و بعد از آن داخل قالب مسی آبگرد و سپس در طول مسیر غلطکی با پاشش آب خنک و به شمش منجمد تبدیل می گردد.

شمش فولادي دارای 2 گرید 3SP و 5SP از استاندارد فولاد ST37 می باشند.

3SP و 5SP در دسته فولادهای ساده کربنی قرار می گیرند که قابلیت عملیات حرارتی ندارند.

از این رو کاربردهای آن، در مواردی است که استحکام بالا مورد انتظار نباشد.

3SP انعطاف بیشتری دارد و در صنایع نیازمند خمش و کشش استفاده می شود.

شمش 5SP انعطاف پذیری کمتری دارد و در صنایع باثبات استفاده می شود که تحت نیرو و فشار نباشند.

قیمت شمش فولادی قیمت شمش فولادی را می توانید در فروشگاه شهرآهن مشاهده کنید.

 قیمت شمش فولادی به عوامل مختلفی از جمله برند کارخانه سازنده، مواد اولیه مرغوب به کار رفته و قیمت شمش فولاد در بازارجهانی بستگی دارد.

قیمت شمش فولادی متأثر از نرخ دلار نیز می باشد و با توجه نوسانات اخیر ارزی شاهد بی ثبات بودن قیمت آن در بازار شمش بوده ایم.

قیمت شمش فولادی روز را می توانید در این صفحه مشاهده کنید.

در جدول زیر قیمت روز شمش فولادی کارخانه های تولید شمش فولاد در سراسر کشور به صورت شاخه ای نمایش داده شده است.

به منظور دریافت راهنمایی برای خرید و همچنین جهت آگاهی از قیمت های روز نرخ شمش فولادی می توانید با کارشناسان فروش شهرآهن تماس بگیرید.

قیمت هر کیلو شمش فولاد را با تماس با شماره 0912-8238263 پیگیری نمایید.

شمش فولاد علاوه بر شاخه ای به صورت کیلویی نیز فروخته می شود.

برای اطلاع از قیمت هرکیلو شمش فولاد می توانید جداول زیر را مطالعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش شهرآهن تماس حاصل فرمائید.

شمش آهن یکی از انواع شمش است که در صنایع اکستروژن کاربرد دارند.

برای تولید شمش آهن میزان حرارت خروجی اکستروژن بستگی به آلیاژ آلومینوم دارد.

برای تولید شمش آهنی از روش های کوره بلند نیز استفاده می شود.

شمش آهن در مرحله تولید: ابتدا سنگ آهن را پس از فرآوری و پیش پخت همراه با مخلوط آهک و کک وارد کوره بلند می کنند و سپس آهن خام یا همان چدن مذاب بدست می آید.

آهن خام بدست آمده حاصل از این مرحله را توسط تبدیل کننده(convertor) به فولاد مذاب تبدیل می شود.

در مرحله بعد توسط اکسیژن کربن و ناخالصی ها فولاد خام تولید می شود.

قیمت شمش آهن نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد.

در زمان خرید شمش آهن می بایست به موارد بسیاری همچون کیفیت کارخانه سازنده و اصل بودن کالا توجه فرمایید.

فروشگاه شهرآهن بر آن بوده تا با تولید مستقیم و عرضه محصولات شمش آهن بدون واسطه و با مرغوب ترین کیفیت این محصولات را بدست شما عزیزان برساند و برای اطلاع از قیمت شمش آهن جداول زیر را مطالعه فرمایید .

همچنین برای گرفتن مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان فروش و متخصصین شهرآهن تماس حاصل فرمایید.

در بازار ایران ، قیمت شمش فولاد در بورس به فروشگاه اینترنتی شهرآهن مراجعه نمایید و یا نسبت به سفارش محصولات مورد نظر خود با ما با شماره های 0912-8238263 و 0912-8238263-021 در تماس باشید.

12 کارخانه 120x120 کیلوگرم 5SP 6 کارخانه 125x125 کیلوگرم 5SP 12 کارخانه 150x150 کیلوگرم 5SP 6 کارخانه 100x100 کیلوگرم 5SP 6 کارخانه 125x125 کیلوگرم 5SP 6 کارخانه 150x150 کیلوگرم 5SP 6 کارخانه 125x125 کیلوگرم 5SP 6 کارخانه 150x150 کیلوگرم 5SP 12 کارخانه 150x150 کیلوگرم 5SP 6 کارخانه 125x125 کیلوگرم 5SP 6 کارخانه 125x125 کیلوگرم 5SP 6 کارخانه 125x125 کیلوگرم 5SP 6 کارخانه 150x150 کیلوگرم 5SP قیمت آهن آلات فعالیت های شهرآهن از آخرین مقالات و رویدادهای شهرآهن مطلع شوید لطفا جاوا اسکریپ را فعال نمایید نمودار نوسانات قیمت آهن آلات مجموعه تخصصی شهرآهن واقع در بازار آهن شادآباد مجموعه ی شهر آهن، فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و طی این مدت تجارب ارزنده ای در زمینه تامین و توزیع در صنعت فولاد کشور داشته است که منجر به تشکیل مجموعه کار آمد در زمینه فروش و عرضه آهن آلات ساختمانی و صنعتی گردیده است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شهر آهن می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map