طراحی سایت شمش مس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت شمش مس شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

MetalPrices شرکت تولیدی مسبار کاوه با هدف توسعه و رشد صنعت برق و همچنین استفاده بهینه از منابع زیرزمینی کشور و تکمیل زنجیره تولید صنعت مس و آلومینیوم در راستای ایجاد ارزش افزوده بیشتر در سال ۱۳۸۰ با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر صنعتی کاوه واقع در شهر ساوه در زمینی به مساحت ۱۰۸۰۰ متر مربع تاسیس گردید.

فعالیتهای اصلی این شرکت عبارتند از : در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از تجارب مدیریتی و تخصص کارشناسان با تجربه و با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژیهای روز دنیا از کشورهای فنلاند ، آلمان ، انگلیس ، ایتالیا ، اسپانیا ، تایوان ، چین و… توانسته محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی جهت صنایع سیم و کابل ، ترانس ، پست ، تابلو توزیع برق و دیگر صنایع وابسته ، به بازارهای داخلی و جهانی عرضه نماید.

دارای استاندارد ملی دارای استاندارد ISO 9001:2008 واقع در شهرکرد (استان چهارمحال و بختیاری ) قطب صنعتی فرخ شهر تولید کننده راد آلومینیومی خالص و آلیاژی و انواع هادی های هوایی خطوط انتقال و توزیع میباشد که درسال ۱۳۸۵ ثبت و در سال ۱۳۸۸ به بهره برداری رسیده است.

خط تولید راد آلومینیومی این مجموعه مجهز به جدیدترین سیستم های کنترلی و تکنولوژی شرکت معتبر کانتینیوس پروپرزی ایتالیا میباشد .

این تکنولوژی با بهره گیری از سیستم های کاملا برنامه ریزی شده با استفاده از (PLC) کلیه پارامترهای تاثیر گذار را به دلیل به حداقل رساندن خطاهای انسانی تحت کنترل دارد.

وب سایت شرکت آلومینیوم کوهرنگ زاگرس شرکت آلوم کابل کاوه با پشتوانه ای قوی از سالها تجربه ، بهره گیری از برترین ماشین آلات و فن آوری نوین روز دنیا این مجموعه را به تولید کننده ای قوی در زمینه انواع تولید کابل های هوایی و روکش دار فشار ضعیف و کابلهای خود نگهدار با ظرفیت تولید ماهیانه ۱۰۰۰ تن، مبدل ساخته است.

این شرکت به عنوان یکی از حلقه های اصلی زنجیره تبدیل شمش آلومینیوم به محصولات نهایی سیم و کابل، بسیارسریع و با نهایت دقت انجام وظیفه مینماید.

وب سایت شرکت آلوم کابل کاوه شرکت تولیدی و صنعتی صبا خازن در سال ۱۳۷۴ با انتقال تکنولوژی ساخت خازن از شرکت زیمنس آلمان نسبت به تولید انواع خازنهای فشار ضعیف شروع بکار نمود.

این شرکت اولین و تنها تولید کننده خازنهای گازی تیپ MKKدر ایران بوده و سپس نسبت به تولید خازنهای خشک رزینی اقدام کرده و تاکنون در جهت نصب خازن خدمات شایانی به کلیه کارخانجاتی که نیاز به خازن داشته ارائه نموده و در راستای بهینه سازی شبکه های فشار ضعیف شرکت های توزیع نیروی برق نیز اقدام نموده و همچنان آمادگی این شرکت را بمنظور مشاوره و راهنمایی شما در جهت ارائه خدمات زیر اعلام میداریم.

۱-ارائه راه حل های بهینه سازی مصرف برق و برآورد میزان ظرفیت بانک خازنی مورد نیاز به منظور حذف کامل هزینه مصرف راکتیو.

۲-شناسائی و اندازه گیری هارمونیک های موجود در شبکه به لحاظ استفاده از موتورهایDC و سافت استارتر و درایو با نصب فیلترهای حذف هارمونیک در بانکهای خازنی.

۳-نصب کنتاکتورهای دینامیکی جهت کنترل لحظه ای COS و قطع و وصل سریع خازنها در مکانهای که قطع و و صل بصورت لحظه ای (میلی ثانیه ) همانند (جوش های لحظه ای – ذوب سریع- جرثقیل های بنادر و بالابرهای قطع سریع و سایر موارد مشابه ) میباشد.

این شرکت تحت عنوان نماینده رسمی و با ارتباط تجاری و فنی مستقیم با شرکت زیمنس آلمان ( EPCOS ) آماده اخذ کلیه درخواست های خرید کالا و ارائه اطلاعات فنی در زمینه طراحی و ساخت بانک های خازن میباشد.

وب سایت شرکت صبا خازن شرکت TDK فعالیت خود را در سال 1935 در شهر توکیو ژاپن آغاز نمود.

مرکز اصلی شاخه اروپایی شرکت TDK  در شهر مونیخ آلمان است و محصولات خود را با دو برند TDK  و EPCOS  عرضه میدارد که از آن جمله محصولات میتوان به ادوات کنترل و اصلاح ضریب قدرت مانند خازنها و رگولاتور و تایریستور ماژول با برند EPCOS  اشاره کرد.

شرکت DRIESCHER یک شرکت خانوادگی آلمانی است و یکی از پیشگامان عرضه کننده سوییچها و سوییچگیرهای ولتاژ متوسط تا سطح 52KV  در سطح جهان است.

نو آوری در تکنولوژی و انعطاف پذیری و بالاترین کیفیت ممکن دریشر را یکی از تولید کنندگان پیشرو در جهان ساخته است.

شرکت BELUK آلمان فعالیت خودرا از سال 1956 در شهر مونیخ در زمینه ساخت رگولاتورهای اصلاح ضریب قدرت آغاز نموده است.

هم اکنون محصولات زیادی در رابطه با سیستمهای کنترل ضریب قدرت دارد.

شرکت EXIMPROD یک شرکت رومانیایی است.

این شرکت فعالت خود را در بخش انرژی برق از سال 1994 آغاز نموده است و توانسته است تا کنون سهم بالایی از بازار فروش را از آن خود کند.

از جمله محصولات این شرکت میتوان به فیوزهای فشار متوسط و کلیدهای قدرت ولتاژبالا و انواع مقره اشاره کرد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map