طراحی سایت صابون شستشوی دست

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت صابون شستشوی دست در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

باید توجه داشته باشیم رعایت بهداشت در مکان‌های عمومی با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: اولین نکته دستور العمل جهانی برای مقابله با کرونا شستشوی دست در مدت ۲۰ ثانیه و استفاده از مواد ضدعفونی کننده در مکان‌هایی که به تجهیزات شستشوی دست دسترسی نداریم.

حتما در هنگام سرفه و عطسه جلوی بینی گرفته شود البته بعد از این اقدام سپس دستمال را در فضای عمومی رها نکنیم و از تماس نزدیک به افرادی که علائم تب و سرفه دارند اجتناب کنیم و اگر علائم تب سرفه و علائم تنفسی داریم به پزشک مراجعه کنیم.

از مصرف محصولات خام حیوانی پرهیز شود و موادی که خوب پخته نشده اند را مصرف نکنیم اگر این موارد را رعایت کنیم عمده مواردی که باعث ابتلا به کرونا می‌شود را رعایت کرده ایم.

شستشوی دست با آب و صابون مهمترین راه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس و بسیاری از بیماری‌های عفونی دیگر است.

شستشوی دست کلیدی‌ترین و موثر‌ترین روش پیشگیری از کرونا شستشوی دست کلیدی‌ترین و موثر‌ترین روش پیشگیری از این بیماری است و برای شستشوی دست باید از محلول‌های بر پایه الکل استفاده شود، ولی با توجه به اینکه این روز‌ها دسترسی به این مواد مشکل است بهتر است از روش جایگزین ضدعفونی دست استفاده کنیم.

روش خانگی ضدعفونی و گندزدایی سطوح این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ادامه درباره روش جایگزین گندزدایی سطوح برای پیشگری از ابتلا به کرونا گفت: همه ما در زندگی روزمره از محلول‌های ضد عفونی کننده که به نام وایکتس شناخته می‌شود استفاده می‌کنیم.

این محلول از نظر علمی محلول هیپوکلرید سدیم است.

وایکتس غلظت ۵ درصد دارد و اگر بخواهیم از وایکتس برای شستشوی سطوح و ضدعفونی کردن آن‌ها استفاده کنیم یک پیمانه از آن را با ۹ پیمانه آب شیر سرد مخلوط می‌کنیم.

این محلول برای ضد عفونی سطوح بسیار کاربردی و موثر و مورد توصیه سازمان جهانی بهداشت است.

وی همچنین اظهار داشت: یک دستمال نخی را در آ ن خیس می‌کنیم البته با دستکش و آن دستمال را روی سطوح مد نظر می‌کشیم و این محلول وقتی که یک دقیقه روی سطح باقی بماند تمام میکروب‌ها از جمله ویروس کرونا را از بین می‌برد.

بعد از یک دقیقه می‌توان با دستمال تمیز سطوح را خشک کرد.

از این محلول می‌توان در سطوح خانه و محل و کار که با آن در تماس هستیم استفاده کرد.

این محلول را به اندازه مصرف روزانه تهیه کنید ندافی در ادامه گفت: این محلول را به اندازه مصرف روزانه تهیه کرده و استفاده کنید و به اندازه زیاد و برای چند روز آماده نکنید.

خانواده‌ها مطمئن باشند که این محلول گندزدایی کامل را انجام می‌دهد.

منبع:میزان نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند.

بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map