طراحی سایت لوازم و تجهیزات الکترو کاردیوگرافی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت لوازم و تجهیزات الکترو کاردیوگرافی شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

همزمان با اولین نمایشگاه فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت تجهیزات پزشکی محصولات واحد علوم و تحقیقات و ۵ محصول از مرکز تحقیقات مهندسی در پزشکی و بیولوژی این واحد دانشگاهی رونمایی شد و در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش سیماگر، در این دوره از نمایشگاه فن بازار دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت تجهیزات پزشکی، از پنج محصول مرکز تحقیقات مهندسی در پزشکی و بیولوژی واحد علوم و تحقیقات با عناوین دستگاه الکترومایوگرافی بی‌سیم تک کاناله، گجت الکتروکاردیوگرافی تلفن همراه، دستگاه الکترومایوگرافی ۱۶ کاناله رومیزی، دستگاه ثبت بلندمدت الکتروانسفالوگرافی تک کاناله (سه الکترود) و دستگاه جیبی سنجش گاز الکل رونمایی شد.

علاوه بر دستگاه‌های مرکز تحقیقات مهندسی در پزشکی و بیولوژی واحد علوم و تحقیقات، ۱۵ دستگاه دیگر این واحد دانشگاهی با عناوین «سامانه امحاء زباله بیمارستانی با ظرفیت یک تا پنج تن در روز»، «تشخیص زردی نوزاد به روش غیر تهاجمی»، «افزایش‌دهنده کیفیت خواب»، «الکتروانسفالوگرام ۸ کاناله»، «الکترومغناطیسی کاهش درد»، «تحریک‌کننده درمانی بیماری افتادگی پا»، «تشخیص پارکینسون بوسیله لرزش دست» نیز در معرض دید عموم قرار گرفت.

دستگاه‌های «تولید فشار مثبت راه هوایی»، «ثبت فشار خون انسان»، «گرم‌کننده لوله‌های خون»، «مانیتورینگ نوزاد به همراه مخابره بلوتوثی و شارژر وایرلس»، «دستگاه نیمه اتوماتیک دربازکن لوله‌های آزمایشگاهی»، «ربات کمک جراح و شبیه‌ساز جراحی قلب تپنده»، «مدار پوشیدن برای اندازه‌گیری ضربان قلب و تنفس بر اساس سنسور حرکتی» و «سیستم مانیتورینگ نوزاد با کمک سنسور CO۲» نیز در این دوره از نمایشگاه فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی از سوی واحد علوم و تحقیقات ارائه شد.

«گجت الکتروکاردیوگرافی تلفن همراه» اولین دستگاهی بود که در این دوره از نمایشگاه در غرفه واحد علوم و تحقیقات رونمایی شد.

الکتروکاردیوگرافی یا به طور عام نوار قلب در تشخیص بیماری‌ها و پیشگیری از مشکلات ثانویه نقشی موثر دارد.

دستگاه تولیدشده توسط واحد علوم و تحقیقات با اتصال به تلفن همراه توانایی اخذ نوار قلب را دارد.

این دستگاه علاوه بر ویژگی بی‌سیم آن امکان اخذ نوار قلب را با شرایط آسان برای عموم مردم فراهم کرده است.

بر اساس نرم‌افزار طراحی شده امکان ارسال نتایج نوار قلب اخذ شده توسط آن به پزشک وجود دارد.

«دستگاه الکترومایوگرافی ۱۶ کاناله رومیزی» نیز دستگاه دیگری است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

این دستگاه ابزاری برای فهم عملکرد عضلات در دو کاربرد کلینیکی و تحقیقاتی است.

قیمت پایین، امکان سنکرون‌سازی سایر سنسورها از جمله سنسور فشار، نیرو و زاویه از جمله مزایای این دستگاه است که توسط نرم افزاری با امکان ذخیره‌سازی اطلاعات پشتیبانی می‌شود.

«الکترومایوگرافی بی‌سیم تک کاناله» نیز از جمله دستگاه‌های طراحی و ساخته‌شده توسط مرکز تحقیقات مهندسی در پزشکی و بیولوژی واحد علوم و تحقیقات است که در نمایشگاه فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

این ابزار برای اخذ داده‌های ورزشی و پزشکی در حالتی که فرد مشغول انجام حرکات مورد نظر خود است، مورد استفاده قرار دارد.

وزن کم و اندازه مناسب آن از جمله مزایای این دستگاه نسبت به مشابه خارجی است.

دستگاه دیگر رونمایی شده توسط واحد علوم و تحقیقات در این  دوره از نمایشگاه فن‌بازار با محوریت تجهیزات پزشکی دستگاه «ثبت بلند مدت الکتروانسفالوگرافی تک کاناله» است.

این دستگاه با امکان اتصال و سنکرون‌سازی سایر سنسورها از جمله سنسورهای gsr ، ضربان قلب، emg ، ecg و .

.

.

می‌تواند در گستره  وسیعی از تحقیقات مغز مورد استفاده قرار گیرد.

این دستگاه سیگنال‌های مغزی را به صورت تک کاناله، لوکالایز و بلندمدت در کارت حافظه ذخیره کرده و توسط کاربر نرم‌افزار، قابلیت مشاهده و آنالیز داده‌ها را دارد.

در حال حاضر این دستگاه امکان جمع‌آوری داده‌های تحقیقاتی برای استفاده در رفع مشکلات خواب را دارد و در آینده پردازش‌های مختلفی بر روی این ابزار اضافه خواهد شد.

«دستگاه سنجش گاز الکل» آخرین دستگاهی است که توسط واحد علوم و تحقیقات در این نمایشگاه رونمایی شد.

این دستگاه با ابعاد بسیار کوچک (جیبی) و وزنی پایین طراحی و ساخته شده است که کاربرد فراوانی برای آتش‌نشانان، مسؤولان ایمنی پتروشیمی‌ها، پلیس و .

.

.

.

در سنجش میزان الکل دارد.

الکل به دلیل خواص شیمیایی آن از نظر ایمنی بسیار حائز اهمیت است.

بر اساس اعلام روابط عمومی علوم و تحقیقات، طراحی و ساخت دستگاه‌های رونمایی شده توسط واحد علوم و تحقیقات در اولین دوره از نمایشگاه فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت تجهیزات پزشکی، توسط مرکز تحقیقات مهندسی در پزشکی و بیولوژی این واحد دانشگاهی به سرپرستی دکتر مجید پولادیان و بابک رضایی افشاردانشجوی دکتری مهندسی پزشکی بیوالکتریک واحد علوم و تحقیقات صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، اولین نمایشگاه فن بازار در حوزه تجهیزات پزشکی ‌با همکاری اداره کل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تعامل مستقیم صندوق‌های سرمایه‌گذاری با واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان از امروز، 17 آذرماه به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی دایر است.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map