طراحی سایت نان روغني پزي

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت نان روغني پزي کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نان مهم ترین و پر مصرف ترین خوراکی در بین مردم ما است.

همه ما انواع نان را امتحان کرده ایم و البته از جمله خوراکی هایی است که در خانه تهیه نمی کنیم و معمولا از بیرون از خانه می خریم.

سابقا در کشور ما نان در خانه ها تهیه می شد و مادر خانواده با استفاده از تنور نان را تهیه می کرد ولی اکنون کمتر کسی نان را در خانه تههی می کند و برخی نان های سنتی در خانه ها و در فر تهیه می شود.

طرز تهیه نان روغنی سنتی را در نیک صالحی ببینید.

شیر یا مخلوط شیر با آب ۳ لیوان خمیر مایع فوری ۱ قاشق سوپ خوری سرصاف نمک ۲ قاشق چایخوری آرد حدود ۸ لیوان ۱٫۳کره یا روغن مایع ۳ قاشق روغن مایع برای چرب کردن دست شکر ۱ قاشق سوپخوری(در صورت استفاده از خمیرمایع معمولی) زنجبیل یک و نیم قاشق سوپخوری(میزان زنجبیل بسته به ذائقه میتونید کم و زیاد کنید) زرده تخم مرغ ۱ عدد شیر ۱ قاشق سوپخوری زعفران دم کرده ۱ قاشق سوپخوری کنجد شیر را گرم کنید نمک رو توی شیر بریزید.

بگذارید تا شیر ولرم بشه.

مایع خمیر رو داخل شیر بریزید.

زنجبیل رو هم اضافه بکنید، بعد آرد رو کم کم اضافه بکنید و ورز میدهیم، یکبار دست را به آرد میزنیم و خمیر را ورز میدهیم و یک بار دستمان را با روغن چرب بکنید و خمیر را ورز میدهیم، این کار رو چند بار تکرار کنید تا خمیر یکدست بشه و چسبندگی نداشته باشه.

سعی کنید چسبندگی خمیر را با ورز دادن بگیرید اضافه کردن زیاد آرد باعث میشه خمیرتون سفت بشه و بعد از پخت نون تردی نداشته باشید.

در آخرین مرحله هم دستتون رو با روغن چرب کنید و خمیر رو به شکل توپ در بیارید داخل یه کاسه بگذارید و روش یک پارچه تمیز بکشید،پارچه نباید با خمیر تماس داشته باشه.

خمیر رو تابستون در محیط آشپزخونه و در زمستون بهتره نزدیک منبع گرما مثل شوفاژ یا بخاری حدود دوساعت قرار بدید تا خمیر ور بیاد و حجمش دو برابر بشه.

بعد خمیر رو با دست کمی ورز بدید تا حبابهای خمیر گرفته بشه.

داخل تابه یا قالب مورد نظر رو چرب کنید و خمیر رو داخل تابه باز کنید روی ظرف را بپوشونید دوباره بیست دقیقه خمیر را استراحت بدید.

بعد از این مدت روی نان را هر جور دوست داشتید شکل بندازید و شیر و زرده تخم مرغ و زعفران رو مخلوط کرده و روی نان ها بمالید و روش کنجد بپاشید.

به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه با حرارت ۱۸۰ درجه سانتیگراد.

مدت زمان بسته به میزان حرارت فر و اندازه نونهاتون داره.

اگه خواستید روی گاز بپزید: روی اجاق شعله پخش کن بگذارید و حرارت رو کم کنید و تابه رو روی حرارت بگذارید و روی دربش رو دم کنی بکشید و در تابه رو بگذارد به مدت یک ربع وقتی یک طرفش طلایی شد برگردونید طرف دیگه نون هم پخته بشه.

اگر یک کاسه آب در زمان پخت نان داخل فر قرار دهید، نانتان خشک نخواهد شد.

بعد از پخت توی یه پارچه تمیز بپیچید تا نون نرم بمونه.

نکته: با این مقدار خمیر سه تان نان به قطر بیست سانت بدست میاد.

یا اینکه میتونید مقدار خمیرها رو به اندازه نارنگی بردارید و نانها رو در اندازه کوچیک درست کنید.

اگه نان رو روی اجاق می پزید باید مراقب باشید که حرارت کم باشه تا نان در حین اینکه طلایی میشه مغز پخت هم بشه، در غیر این صورت روش طلایی میشه ولی مغزش خمیر می مونه.

فرآورده های مختلفی از زنجبیل در سراسر جهان موجود است که شامل پودر، محلول الکلی، اسانس و عصاره تازه زنجبیل است.

میزان مصرف آن تا سه گرم در روز بلامانع است.

البته این میزان ممکن است به صورت ۲ تا ۳ نوبت مصرف شود (مثلاً سه نوبت یک گرمی) و یا به عنوان ضد تهوع می توان یک جا از ۲ گرم آن استفاده کرد.

نون و آب ـ عصر ایران ©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.

com مجاز میباشد .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map