طراحی سایت شیرآلات انشعاب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت شیرآلات انشعاب کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  هر ساختمان دارای انشعابات مختلفی است.

در واقع انشعابات زندگی و سکونت را در ساختمان ممکن می‌سازد.

بنابراین یکی از اقدامات مهم قبل از ساخت و ساز درخواست انشعابات ساختمان است.

ملک با هر نوع کاربری اعم از کاربری تجاری و اداری و کاربری مسکونی نیاز به انشعابات ساختمان دارد.

انشعابات ساختمان شامل: انشعاب گاز و انشعاب برق و یک نیاز حیاتی یعنی انشعاب آب و فاضلاب است.

برای درخواست هر یک از انشعابات ساختمان باید به شرکت مربوطه مراجعه کرد، مثلاً درخواست انشعاب گاز ساختمان باید به شرکت گاز مراجعه و درخواست ثبت کرد، به این ترتیب برای گرفتن دیگر انشعابات ساختمان یعنی انشعاب برق و انشعاب آب و فاضلاب باید به شرکت‌‌های برق و آب مراجعه و درخواست ثبت کرد.

مالک باید در درخواست انشعابات ساختمان تعداد انشعابات مورد نیاز خود را ذکر کند.

بعد از اینکه شرکت‌های آب و فاضلاب، گاز و برق واگذاری انشعابات ساختمان را انجام دادند، مالک اشتراک انشعابات ساختمان را به دیگر مالکان را واگذاری می‌کند.

که در اصطلاح به آن تفکیک انشعابات می‌گویند.

متقاضی: هر فرد و شخصیت حقیقی یا حقوقی که درخواست انشعابات ساختمان و یا تغییر در انشعابات ساختمان را داده است تا شرکت مربوطه به آن رسیدگی کند، متقاضی است.

مشترک: هنگامی که به تقاضای فرد متقاضی رسیدگی شود و فرد از انشعابات ساختمان استفاده کند، مشترک می‌گویند.

در حال حاضر همه ساکنین ساختمان‌ها مشترک ادارات برق، آب، گاز هستند.

    بعد از اینکه شرکت‌های آب و فاضلاب، گاز و برق واگذاری انشعابات ساختمان را انجام دادند، مالک اشتراک انشعابات ساختمان را به دیگر مالکان را واگذاری می‌کند.

که در اصطلاح به آن تفکیک انشعابات می‌گویند.

  یکی از حساس‌ترین انشعابات ساختمان، انشعاب برق است، دلیل حساسیت زیاد در انشعاب برق موارد ایمنی و تعیین درست نیاز برای هر واحد است، چه واحد تجاری و چه واحد مسکونی.

عدم رعایت این نکات هزینه سنگینی را برای مالک به همراه دارد.

انشعاب برق انواع مختلفی مانند: انشعاب برق مصارف خانگی، انشعاب برق برای مصارف اشتراکی، انشعاب برق برای مصارف عمومی، انشعاب برق تجاری، انشعاب برق برای تولیدات کشاورزی، انشعاب برق برای تولیدات کشاورزی، انشعاب برق برای تولیدات صنعتی، انشعاب برق آزاد و انشعاب برق برای فروش مجدد.

به دلیل تنوع انشعاب برق و حساسیت زیاد آن باید حتما از کارشناس تاسیسات ساختمانی برای تعیین مقدار برق کمک گرفت.

شرکت توزیع برق نیز برای قوانین و مقرارتی را تعیین کرده که طبق آن انشعاب برق را واگذار می‌کند.

    در همین رابطه بخوانید:   انشعابات برق: یعنی استفاده و بهره برداری از جریان برق توسط نصب سیم‌کشی‌ها و وسایل اندازه‌گیری طبق مقررات شرکت برق.

هزینه‌های عمومی برقراری انشعابات برق: شامل سهم درخواست‌کننده از هزینه‌های انجام شده برای ایجاد و راه اندازی تاسیسات برقی مورد نیاز برای رفع درخواست متقاضی است.

وسایل اندازه گیری: وسایل اندازه گیری شامل کنتورها، فیوز‌ها و سایر تجهیزات که به منظور سنجش میزان مصرف یا محدود کردن مصرف برق استفاده می‌شوند.

نقطه تحویل: محل اتصال تجهیزات و تاسیسات شرکت برق به تجهیزات و تاسیسات مصرف‌کننده تامین برق: به ارائه توان و برق مصرفی با توجه به ولتاژ و فرکانس موجود در شبکه به مصرف‌کننده تحویل داده می‌شود، حتی اگر برق ارائه شده مصرف نشود.

قرارداد برقراری انشعاب برق: قرارداد منعقد شده بین شرکت برق و متقاضی که با توجه به انشعاب برق اجرا و نصب می‌شود.

    در همین رابطه بخوانید:   انشعاب برق خانگی: انشعاب برق خانگی برای استفاده در واحد‌های مسکونی و تجهیزات متعارف خانگی در مناطق شهری ایجاد می‌شود.

طبق تعریف شرکت برق به واحدی که دارای حداقل یک اتاق، یک دستشویی، یک آشپز خانه و یک ورودی مستقل یا اشتراکی با سیم کشی مجزا باشد انشعاب برق خانگی تعلق می‌گیرد.

در مناطق روستایی تشخیص مسکونی بودن به عهده شرکت برق است.

انشعابات برق اشتراکی: انشعاب برق اشتراکی برای راه‌اندازی تاسیسات اشتراکی مانند آسانسورها، فن‌کویل، سیستم‌های تهویه مطبوع، روشنایی عمومی و سایر تجهیزات اشتراکی در مجتمع‌ها و شهرک‌های مسکونی و صنعتی استفاده می‌شود.

نکته قابل توجه این است که در مجتمع‌های دارای واحد‌هایی با کاربری یکسان تنها یک انشعاب تعلق می‌گیرد، اما اگر تاسیسات مجتمع دارای چند کاربری متفاوت، می‌توان بیش از یک انشعاب برق واگذار کرد.

انشعاب برق عمومی: به  انشعابی گفته می‌شود که برای مصارف عمومی به کار برده می‌شود.

    طبق تعریف شرکت برق به واحدی که دارای حداقل یک اتاق، یک دستشویی، یک آشپز خانه و یک ورودی مستقل یا اشتراکی با سیم کشی مجزا باشد انشعاب برق خانگی تعلق می‌گیرد.

در مناطق روستایی تشخیص مسکونی بودن به عهده شرکت برق است.

  انشعاب گاز یکی از مهم‌ترین انشعابات ساختمان است.

قیمت گاز بالا است، بنابراین چنانچه درخواست انشعاب بیش از حد نیاز ساختمان باشد هزینه زیادی را مالک و مشترکان از طریق قبض باید پرداخت کنند.

علاوه‌بر هزینه زیاد، کوچک‌ترین اشتباه در گاز‌کشی ساختمان خسارت‌های جبران ناپذیری را به بار می‌آورد.

مشترک جزء: طبق قوانین شرکت گاز مشترکی که از گاز طبیعی با فشار یک چهارم  پوند بر اینچ مربع استفاده کند و یا حداکثر مصرف ساعتی مورد تقاضای او کمتر یا برابر ۱۶۰ متر مکعب در ساعت باشد، مشترک جز محسوب می‌شود.

مشترک عمده: به مشترکی که از گاز طبیعی با فشار بیش از یک چهارم  پوند بر اینچ مربع استفاده کند و یا حداقل مصرف ساعتی مورد تقاضای او بیشتر از ۱۶۰ متر مکعب در ساعت باشد.

هزینه برقراری انشعاب: مبلغی که به تناسب ظرفیت کنتور و یا ایستگاه اندازه‌گیری از مشترک گرفته می‌شود و معادل مجموع مبالغ حق اشتراک و هزینه انشعاب گاز است.

حق اشتراک: بخشی از هزینه برقراری انشعاب که بابت واگذاری اشتراک و امتیاز استفاده از گاز طبیعی از مشترکین گرفته می‌شود.

هزینه انشعاب: بخشی از هزینه برقراری انشعاب گاز که بابت تامین قسمتی از هزینه‌های تمام شده تاسیسات ( تاسیساتی که از خطوط انتقال و خطوط تغذیه و شبکه توزیع را به تاسیسات مشترک متصل می‌شود) از متقاضی دریافت می‌شود.

    در همین رابطه بخوانید:   آبونمان آزاد: مبلغ ثابتی که ماهیانه به تناسب ظرفیت کنتور یا ایستگاه از مشترکین جزء یا دارای انشعاب آزاد اخذ می‌شود.

گاز بها: بهای یک متر مکعب گاز طبیعی که مبنای محاسبه برای مشترکین جزء رقم شمارشگر کنتور و برای مشترکین عمده متر مکعب استاندارد، گازبها است.

آبونمان ثابت: مبلغی که از مشترکین جزء به تناسب حداکثر ظرفیت کنتور و از مشترکین عمده به تناسب حداکثر مصرف ساعتی گرفته می‌شود.

همانطور که اشاره شد یکی از انشعابات ساختمان با هر نوع کاربری تجاری یا اداری انشعاب گاز است، برای واگذاری انشعاب گاز و نصب علمک گاز مشترکین خانگی و تجاری طبق مراحل زیر است: مراحل اجرایی نصب انشعاب گاز و علمک     انشعاب برق اشتراکی برای راه‌اندازی تاسیسات اشتراکی مانند آسانسورها، فن‌کویل، سیستم‌های تهویه مطبوع، روشنایی عمومی و سایر تجهیزات اشتراکی در مجتمع‌ها و شهرک‌های مسکونی و صنعتی استفاده می‌شود.

  پس از نصب علمک گاز مالک برای لوله‌کشی ملک خود، تجاری یا مسکونی مراحل زیر را باید طی کند: در صورتی که لوله کشی گاز ساختمان مورد تایید مهندس ناظرِ سازمان نظام مهندسی بود، کلیه نقشه‌ها توسط پیمانکار مهر شده و جهت تائید نهایی به سازمان نظام مهندسی منطقه تحویل داده می‌شود و توسط رابطین مدارک در بسته‌های پلمپ شده یا از طریق سیستم مکانیزه به اداره گاز منطقه تحویل داده می‌شود.

    برای واگذاری انشعابات ساختمان متقاضی باید به شرکت‌های مربوطه یعنی شرکت آب، سرکت برق و شرکت گاز مراجعه کند.

  مراحل اجرای تفکیک انشعاب گاز و نصب کنتور و رگلاتور به شرح زیر است: همه انشعابات ساختمان مهم و ضروری هستند، انشعاب آب و فاضلاب از حیاتی‌ترین انشعابات ساختمان است.

برای گرفتن انشعاب آب و فاضلاب ساختمان متقاضی باید به شرکت آب و فاضلاب مراجعه کند.

زمانی که متقاضی برای گرفتن انشعاب آب و فاضلاب مراجعه می‌کند باید سایز لوله اصلی آب را با توجه به تعداد طبقات، متراژ واحدها و نوع کاربری ساختمان مشخص کند، که این کا با راهنمایی کارشناس دادگستری تاسیسات ساختمانی مشخص می‌شود.

کارشناس دادگستری تاسیسات ساختمانی با تعیین اندازه لوله اصلی و نوع مصرف متقاضی انشعاب آب و فاضلاب را تعیین می‌کند.

    در همین رابطه بخوانید:   انواع انشعاب آب و فاضلاب شامل: مسکونی: به انشعاب آب و فاضلاب که فقط در حدود متعارف آب شرب و بهداشت و دفع فاضلاب خانگی باشد و به واحدهای مسکونی واگذار می‌شود.

غیرمسکونی: انشعاب آب و فاضلاب غیر مسکونی شامل: شرایط واگذاری انشعاب آب شامل:     در همین رابطه بخوانید:     نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تهران، خیابان وزرا، کوچه نهم، پلاک 26     |     0912-8238263

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map