طراحی سایت ماشین آلات روغن کشی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت ماشین آلات روغن کشی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت ماشین آلات روغن کشی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی و ماشین آلات صنعتی توسط گروه بکردانه انجام می گردد.

گروه تولیدی بکردانه به مدیریت آقای محمد صادق شرکت العباسیه است که در سال 1390 فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت دستگاه روغن گیری و دستگاههای روغن کشی پرس سرد آغاز نمود و توانست در مدت زمان کوتاه ، با تکیه بر طراحی بروز و حرفه ای محصولات ، به عنوان یکی از معتبرترین برند های تولید کننده دستگاه های روغن گیری در سطح کشور شناخته شود.

بهره گیری از تیم طراحی و مهندسی مجرب ، استفاده از قطعات با کیفیت و همچنین ارائه خدمات پس از فروش سریع و مطمئن بکردانه را به عنوان یک شریک قابل اطمینان در عرصه تجهیزات غذایی معرفی کرده است.

جدیدترین محصول دارنده ی گواهی نامه ی CE اروپاو گواهی نامه ایزو 9001 اخبار بکردانه ادامه مطلب.

.

.

گروه تولیدی بکردانه از شما عزیزان جهت بازدید از غرفه این مجموعه در نمایشگاه بین المللی تهران ،سالن 41B دعوت به عمل می آورد.

ادامه مطلب.

.

.

حضور گروه تولیدی بکردانه در پانزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان از تاریخ 16 الی 19 بهمن ماه 1397 پل شهرستان، محل دائمی نمایشگاه بین المللی ادامه مطلب.

.

.

تاریخ 21 آبان ماه مراسم افتتاحیه و رونمایی از محصولات ایرانی در نمایشگاه دائمی در قرقیزستان (بیشکک) برگزار گردید.

برگزاری جلسات B2B ، دیدار سفیر.

.

.

ادامه مطلب.

.

.

با برنامه ریزی های انجام شده در ابتدای سال ۱۳۹۶ مبنی بر حرکت به سمت یک خط تولید پویا و مدرن و کسب جایگاه در بازارهای جهانی گروه بکردانه اقدام به.

.

.

ادامه مطلب.

.

.

با درخواست های مکرر مشتریان و با توجه به کیفیت پایین دستگاه های روغن گیری خانگی کوچک موجود در بازار ، تیم مهندسی بکردانه اقدام به طراحی و ساخت یک.

.

.

ادامه مطلب.

.

.

امروزه مورد استقبال مشاغل خانگی و صنعتی بسیاری قرار گرفته است.

بکردانه از جمله گروه های صنعتی ارائه دهنده دستگاه های مربوط به مشاغل خانگی و صنعتی است.

ارزش غذایی روغن های حاصل از دستگاه های روغن گیری برهمگان آشکار است.

از این رو افزایش میزان تقاضا برای روغن دانه های خوراکی منجر به افزایش استفاده از دستگاه روغن گیری شده است.

دستگاه روغن گیری تکنولوژی است که از سال 1876 یعنی حدودا 140 سال پیش برمی گردد.

دستگاه روغن گیری در ابتدا با مصرف انرژی بالایی همراه بود اما در راستای پیشرفت تکنولوژی محصولاتی در این زمینه تولید شد که مصرف انرژی را به حداقل رسانده و با بازده بالا همراه شد.

  گروه صنعتی بکردانه همراه و همیشگی شما در چندین دهه بوده و با ارائه دستگاه های صنایع غذایی خود در زمینه دستگاه های رغن گیری و روغن کشی، میوه خشک، ارده گیر یو  کره گیری سعی برآن داشته است تا بتواند کارآفرینی را برای جوانان عزیزن ارائه دهد.

مشاغله حاصله به دلیل مصارف خوراکی و کاربردهایی که در درمان بیماری ها دارد امروزه مورد استقبال مردم واقع شده است.

  تکنولوژی روز دنیا در مکانیزم دستگاه های تولیدی گروه بکردانه و استانداردهای روز دنیا در راستای ایجاد ایمنی و بهداشت با آن تلفیق گردیده است.

شرکت بکردانه ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی و دستگاه های مربوط در حوزه صنعت غذایی می باشد.

دستگاه کره بادام زمینیدستگاه آسیاب ادویه جاتدستگاه آسیاب سنجددستگاه روغن کشی هسته اناردستگاه آسیاب سماقدستگاه روغن گیری هسته خرمادستگاه روغن گیری کلزادستگاه آسیاب دانه های سختدستگاه روغن گیری زیتوندستگاه روغن گیری کنجددستگاه آسیاب زردچوبه صنعتی ارتباط با کارشناسان فروش: طراحی سایت فروشگاهی پونه مدیا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map