طراحی سایت مسافرخانه ها

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت مسافرخانه ها در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

با علم به این شرایط، طراحی سایت با عملکرد رزرواسیون هتل و اقامتگاه رد خور ندارد .

تجربه نشان می دهد برخی کاربران با هدف رزرو محل اقامتی وارد وبسایت می شوند اما در نهایت در کنار رزرو هتل (یا هر محل اقامتی) ، از آنجا که فرهنگ خرید اینترنتی نسبت به سال 1393 به میزان 200 درصد افزایش داشته ، چمدان و تجهیزات سفری نیز خریداری می کنند .

یعنی با قطعیت می توان ادعا کرد یک فروشگاه اینترنتی شامل تجهیزات مسافرتی در یک وبسایت رزرواسیون محل اقامتی بسیار مورد توجه واقع خواهد شد .

اگر سر رشته ای در دنیای مجازی داشته باشید ، حتما جای خالی یک وبسایت جامع در خدمات مسافرتی را حس می کنید .

برای رفاه حال مشتری ایجاد گالری تصاویر اماکن اقامتی و ثبت تصویر هر محل به صورت جداگانه نیز توصیه می شود .

بهتر است زیر هر تصویر امکان کامنت (نظر) گذاری تعبیه شود تا مراجعه کنندگان جدید بتوانند بازخورد مراجعه کنندگان پیشین را ببینند و بر اساس تجربیات آنها راحت تر تصمیم بگیرند .

از آنجا که سیل مسافرت ها در ایام تعطیل و اعیاد صورت میگیرد ، برای جذب مشتری می توانید پکیج های مسافرتی در نظر بگیرید به این صورت که به طور مثال اگر 1 ماه قبل رزرو اقامتگاه را انجام دهند با یک قیمت استثنایی از آنها میزبانی خواهید کرد و خدمات و سرویس های به خصوصی را به صورت رایگان (یا تخفیف دار)  در اختیارشان قرار خواهید داد .

ارائه این خدمات به شرایط شما بستگی دارد و می تواند یکی از موارد زیر را شامل شود : در طراحی سایت هتلداری یک بانک اطلاعاتی غنی شامل لیست تمامی اماکن سیاحتی ، تفریحی و زیارتی شهر ها به انضمام آدرس و تمام اطلاعات لازم ایده جذاب و کارایی برای جلب کاربران از کانالی جدید است .

وبسایت شما باید تمام نیاز های مسافران را پوشش دهد به طوری که آنها به این مهم دست یابند که مراجعه و استفاده از وبسایت شما در پول و زمانشان صرفه جویی می کند و آنها ر ابه مسیری راهنمایی می کند که بهترین انتخاب است و بدین جهت آنها با کمال میل دعوت شمارا به گذران وقت در وبسایتتان لبیک می گویند و زمان طولانی را در آن سپری می کنند .

اطلاعات این بانک اطلاعاتی به مسافران کمک می کند برنامه ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشند و به بهترین نحو مدیریت زمان و مکان را انجام دهند .

مطمئن باشید کاربران دنیای وب همگی به دنبال منبع قابل اعتمادی هستند که دسترسی به بخش های آن ساده باشد ، اطلاعاتش جامع و بی نقص باشد و نیاز های آن ها را پوشش دهد .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map