طراحی سایت نان نیمه آماده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت نان نیمه آماده شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

اصلی ترین شرط تولید یک محصول خوب و با کیفیت استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و بعد از آن استفاده از ماشین آلات مدرن و تکنولوژِی روز میباشد .

خوشحالیم که مواد اولیه محصولات ما دو قوت اصلی سبد خانوار هاست و مفتخریم که بگوییم تهیه این ها با بیشترین حساسیت و از بین بهترین ها انجام میگیرد .

یوفکا نانی نیمه آماده است بسیار نازک که زادگاه آن کشور ترکیه میباشد و در تهیه لذیذترین غذاهای این کشور مورد استفاده قرار میگیرد ، راحتی در پخت و لذیذ بودن این محصول باعث شده است که یکی از پرطرفدارترین غذاها در بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی شود که در بعضی از این کشورها این خمیر با نام فیلو شهرت یافته است .

خمیری گرد و صاف که قدمت آن برمیگردد به قرن ها قبل و در دو نوع نازک و ضخیم مورد استفاده قرار میگیرد ، پیتزا که اصلی ترین بنیان آن خمیر آن است امروزه یکی از محبوب ترین غذاها در سطح دنیاست و به عنوان یکی از پرطرفدارترین خوراکی ها در برنامه غذایی افراد قرار گرفته است و به همین دلیل تهیه خمیری مرغوب و آماده برای پخت سریع یک پیتزا خوشمزه میتواند بسیار حائز اهمیت باشد .

خمیری منجمد در اندازه ای بسیار کاربردی که با آن میتوان لذیذ ترین غذاهایی که به سرعت آماده می شوند را تهیه نمود، این خمیر در اکثر کشورهای جهان به ویژه در جنوب شرق آسیا و اروپا طرفداران بسیاری دارد و همینطور در دیگر کشورها .

از ویژگی های خوب این محصول میتوان به پخت آسان آن درون فر و همینطور درون روغن اشاره کرد .

پنیر پیتزا از دیرباز جزو یکی از محبوب ترین خوراکی ها به شمار میرود ، و امروزه طیف استفاده گسترده ای در تهیه انواع غذاهای فست فودی دارد .

این پنیر در نوع های متفاوتی از جمله موزارلا و پروسس و همینطور انواع مختلفی از پنیرپیتزاهای طعم دار و همینطور غنی شده با کلسیم تولید میشود که مصرف آن را بسیار محبوب تر کرده است .

گروه کارخانجات احیانان ایرانیان همواره با تلاشی مستمر در جهت بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد و نیز تجهیز و تامین مجموعه با ماشین آلات مدرن و بهره مندی از تکنولوژی برتر، سعی در ایجاد تولید و تحولی بی سابقه در زمینه تولید خمیر پیراشکی، خمیر پیتزا ، خمیر یوفکا و پنیر پیتزا با فرمول کاملا جدید را دارد.

گروه کارخانجات احیانان ایرانیان همواره با تلاشی مستمر در جهت بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد و نیز تجهیز و تامین مجموعه با ماشین آلات مدرن و بهره مندی از تکنولوژی برتر، سعی در ایجاد تولید و تحولی بی سابقه در زمینه تولید خمیر پیراشکی، خمیر پیتزا ، خمیر یوفکا و پنیر پیتزا با فرمول کاملا جدید را دارد.

ایران – مشهد – منطقه گردشگری سپاد ، بلوار بهارستان ، بهارستان 7/8 ، پلاک 4 ، ساختمان 9595 051-37573500 051-37629595 051-37579500 info@9595.

ir ایران – مشهد – منطقه گردشگری سپاد ، بلوار بهارستان ، بهارستان 7/8 ، پلاک 4 ، ساختمان 9595 تلفن تماس 051-37573500 051-37629595 صدای مشتری 051-37579500 ایمیل tamas@9595.

ir طراحی سایت و توسعه توسط شرکت نما اندیشان روشن تمامی حقوق برای گروه کارخانجات احیانان ایرانیان محفوظ است – 1399© تمامی حقوق برای گروه کارخانجات نان آوران رضا محفوض است – 1399© طراحی سایت و توسعه توسط شرکت نما اندیشان روشن

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map