طراحی سایت کمان اره

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کمان اره شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت کمان اره شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

725بازدید شنبه 10 آذر 1397تاریخ امتیاز کمان اره و ویژگی های آن   ابزارکمان اره چیست؟ کمان اره با شکلی متفاوت از اره های معمولی برای برش دادن ساخته شده است.

شکل قدیمی تر این ابزار ، به نام اره کلافی بوده که درحال حاضر دیگر در صنعت نجاری کاربردی ندارد.

تفاوت اره کلافی با اره امروزی این بوده که ضخامت  تیغه اره کلافی 1میلی متر و طول کمانی 60 سانتی متر داشته و ابعاد آن با اره های امروزی متفاوت می باشد، ولی کمان اره دارای طول کمانی 60 سانتی متر و تیغه ای با ضخامت 1 الی15 میلیمتر را برخوردار است.

کمان اره ها به دلیل این که تیغه های مختلف ونوع و شکل ظاهری متفاوتی دارند، باعث می شود که از این ابزار برای انواع برش چوب ،هن و پلاستیک استفاده کرد.

  کمان اره چوب دندانه های درشت کمان اره چوب، باعث میشود سرعت کار را افزایش دهد این نوع تیغه ها برای ساختارهای نرم تر مورد استفاده قرار میگیرند.

کمان اره چوب ،برای برش پی وی سی و چوب قابل استفاده است و معمولا اره هایی که دارای تیغه ریز می باشند برای برش فلزات مناسب هستند.

  کمان اره اهن بر کمان اره اهن بر  مخصوص برش برای فلزات است این نوع ابزار، به علت دارا بودن تیغه های دندانه ریز،جنس مقاوم و محکمی دارند که در هنگام برش از اصطکاک کمتری برخوردار می شوند.

کاربر باید به یاد داشته باشد که هرچه جنس فلز سخت تر باشد باید از ابزاری که دندانه تیغه آن ریزتر است استفاده نماید.

 کمان اره کوچک زمانی که حجم کار به گونه ای باشد ،که استفاده از کمان اره های دیگر با  این اندازه  وجود نداشته باشد کاربر باید از ابزار کمان اره کوچک استفاده کند.

  کمان اره مویی تیغ اره مویی  برای برش چوب و صنایع مرتبط به فلزات استفاده می شود، معمولا از اره مویی بیشتر در هنر معوق کاری مورد استفاده قرار میگیرد،  اغلب این نوع تیغ اره ها به صورت بسته چند تایی به فروش میرسند.

  ویژگی کمان اره کاربر باید به نوع کیفیت ساخت کمان اره توجه ویژه ای داشته باشد،این نوع کمان اره ها ازدسته ارگونومیک ساخته شده و ارگونومیک بودن  ابزار باعث راحتی کاربرو خسته نشدن آن در کار طولانی مدت می شود ،دسته نرم این ابزار باعث می شود که از دست کاربر لیز نخورد و مچ دست و انگشتان کاربر را دچار مشکل نکند.

برای تعویض تیغه، کاربر می تواند با پبچ بزرگی که دارد به راحتی تیغه را تنظیم نماید.

در طراحی و ساخت جدید کمان اره ها یک دسته اضافه بر روی کمان اره نصب شده که این ویژگی در کمان اره های مدل های قدیمی وجود ندارد .

در ساخت دسته، یک تکیه گاه پیش برنده اره ،مد نظر قرار دادند که با استفاده از آن کاربردر حین انجام کار قطعا انرژی کمتری مصرف می کند.

نکته:هنگام  استفاده، از پیچ و تاب دادن زیاد و یا تغییر جهت های ناگهانی بر روی قطعه کار حتما خودداری نمایید.

همچنین استفاده درست هر ابزار باعث طول عمرو حفظ کیفیت آن می شود.

  امتیاز : تهران ، میدان امام خمینی (ره ) ، خیابان فردوسی ، پلاک 68 ، فروشگاه ابزار میهن فروشگاه اینترنتی چسب و ابزار میهن  یک فروشگاه فعال در ضمینه خرده و عمده فروشی چسب و ابزار الات میباشد که انواع برند های معتبر ابزار از قبیل نووا ، رونیکس ، متابو و .

.

.

و انواع برند های چسب از قبیل چسب رازی ، چسب هنکل و چسب غفاری را با نازلترین قیمت عرضه میکند .

فروشگاه اینترنتی ابزارمیهن ، یک فروشگاه معتبریست در قلب بازار ابزار که فعالیت خود را در ضمینه فروش اینترنتی ابزار مانند ( ابزار دستی ، ابزار برقی ، ابزار بادی ، ابزار باغبانی چسب  ) آغاز نموده است .

فروشگاه ابزار میهن ، در گذشته یک فروشگاه ابزار یراق سنتی و ساده بوده که فروش چسب و  ابزارآلات   ، ابزار کار و چسب را به صورت سنتی انجام می داد .

 اما با گذشت زمان و توسعه در فضای اینترنتی ، تصمیم به فروش اینترنتی ابزارآلات گرفت و پرفروش ترین ابزارآلات مانند فرز ، دریل ، انواع اره ها ، دریل بتن کن ، انواع کمپرسور هوا ، دمنده مکنده ، سمباده لرزان ، چسب و رنگ را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار عزیزان قرار داده است .

  فروشگاه ابزار میهن همواره سعی دارد علاوه بر قیمت مناسب ؛ با کیفیت ترین ابزارآلات را به مشتریان ارائه دهد .

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت نزد فروشگاه ابزار میهن محفوظ می باشد.

طراحی و پیاده سازی سایت : ایران طراح | میزبانی وب : پرسام هاست

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map