طراحی سایت کود جلبک های دریایی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کود جلبک های دریایی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود نام کاربری یا ایمیل * رمز عبور * ورود 165,000 تومان – 220,000 تومان مشاوره کود و سموم کشاورزی مهندس مقدم: ارسال پیام در واتساپ 0912-8238263 مشاوره کود و سموم کشاورزی مهندس مقدم: ارسال پیام در واتساپ 0912-8238263 کود جلبک دریایی آلگاستیم دارای بیش از ۶۰ نوع مواد ارزشمند معدنی و آلی می باشند که مواد معدنی آن شامل پتاسیم، کلسیم، منیزیم، آهن و گوگرد و… مواد آلی آن شامل اسید های آمینه، آلجنیک اسید، گلوسید ها، فیتو هورمون ها، ویتامین ها و… می باشد که هر کدام از این ترکیبات به طور اختصاصی نقش متفاوتی را در گیاه ایفا می کنند.

آلگاستیم عصاره جلبک دریایی می تواند به دو روش تقویت دیواره سلولی و افزایش سنتز آنزیم های دخیل در سنتز فیتو آلکسین ها و دیگر آنزیم های بازدارنده و کاهنده بیماری مانع از شیوع بیماری های گیاهی شود.

آلگاستیم با دارا بودن فیتو هورمون های طبیعی اکسین، سایتو کنین و… باعث تسریع رشد سلولی و در نهایت افزایش رشد گیاه می‌شود.

تهیه محلول ۱ گرم در لیتر آلگاستیم و آغشته کردن با بذر و غده تهیه محلول ۲٫۵ گرم در لیتر آلگاستیم قراردادن قلمه و ریشه های برهنه به مدت یک شبانه روز     تهیه محلول ۱۰-۵ درصد بسته به نوع محصول و آغشته کردن با بذر و غده تهیه محلول ۵ درصد و قراردادن قلمه و ریشه های برهنه به مدت یک شبانه روز آلگاستیم – Algaestim شرکت اگروناترینتز دل نورته فرتاک تجارت افرا مکزیک بطری, پاکت, گالن 1 کیلوگرم, 1 لیتر, 5 لیتر پودری, مایع 68947, 99610 آهن, بُر, پتاسیم, روی, فسفر, کلسیم, گوگرد, مس, منگنز, منیزیم, مولیبدن, نیتروژن کود افزایش تعداد میوه, کود افزایش قند و شیرینی میوه, کود افزایش کمی و کیفی محصول, کود افزایش گل‌دهی, کود افزایش ماندگاری محصول, کود رشد رویشی, کود رنگ دهی میوه, کود ریشه زایی, کود ضد تنش و استرس (گرمایی، سرمایی و شوری), کود مقاوم کننده به آفات و بیماری, کود های درشتی میوه, کودهای رشد زایشی محمد دانشمند – 1399-02-04 سلام.

ساخت کدوم کشوره حافظ بهاری – 1399-02-05 سلام ساخت کشور مکزیک است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه شما * نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تجارت سبز آبان با بکارگیری تجارب 10 سال در عرصه صنعت کشاورزی زمینه تولید نشاء سبزی و صیفی، خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، مشاوره و گیاه پزشکی و مشاوره ساخت و تاسیس گلخانه ، تولید انواع گل و گیاه خدمات ارائه می‌دهد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map