طراحی سایت کیت های مقاوم سازی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کیت های مقاوم سازی در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ملات ترمیمی اپوکسی ملات ترمیم کننده بتن مصالح تقویتی بتن الیاف کربن الیاف شیشه رزین اپوکسی بهسازی لرزه‌ای سازه چسب کاشت میلگرد تست‌های تخصصی بتن الیاف کربن رزین اپوکسی گروت اپوکسی بتن مش فایبرگلاس AR الیاف چاپد کربن الیاف PP پوشش‌های حفاظتی مقاوم سازی خطوط لوله مقاوم سازی مخازن تست اولتراسونیک بتن اسکن در آرماتور بتن آزمایش Pull off بتن مقاوم سازی تکنوپل ارائه دهنده محصولات و راهکارهای پیشرفته مقاوم سازی، بهسازی لرزه‌ای و پوشش‌های حفاظتی برای سازه‌های مهندسی در صنایع مختلف و زیرساخت‌های عمرانی در سراسر کشور مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشد.

تکنوپل همچنین ارائه کننده طیف وسیعی از محصولات مورد نیاز صنعت ساختمان، بتن، مقاوم سازی و پوشش‌های حفاظتی کامپوزیتی جهت مصارف تجاری و صنعتی، تحقیقاتی دانشگاهی، آزمایشگاهی و … در ایران می‌باشد.

هدف تکنوپل ارائه برترین و شناخته شده‌ترین برندهای معتبر تجاری مصالح و محصولات مقاوم سازی با بالاترین کیفیت است.

عمده محصولات و خدمات ارائه شده در این شرکت شامل فروش محصولات کامپوزیتی FRP، مشخصات، قیمت، خرید و فروش مصالح مقاوم سازی با FRP نظیر الیاف کربن سیستم‌های CFRP و الیاف شیشه GFRP، رزین اپوکسی FRP، چسب اپوکسی اشباع کننده FRP، ژل اپوکسی، بتونه اپوکسی، گروت اپوکسی، پرایمر اپوکسی، ملات ترمیمی بتن و ترمیم کننده بتن و چسب کاشت میلگرد، آرماتور و بولت می‌باشد.

تکنوپل قصد دارد باافزایش سطح آگاهی و ارائه مشاوره ‌های فنی و تخصصی به مشتریان و مهندسین گام موثری در جهت بهبود اوضاع صنعت مقاوم سازی سازه ‌ها بردارد.

خدمات پشتیبانی و فنی تکنوپل شامل بازدیدهای کارشناسی، طراحی و توسعه راهکارهای بهسازی، برآورد هزینه اجرای طرح مقاوم سازی، مشاوره‌های فنی خاص متناسب با نیاز هر پروژه، مهندسی کاربردی (Application Engineering)، طرح ریزی برنامه‌های کنترل کیفیت و تجهیزات و مشاوره روش‌های اجرا می‌باشد.

محصولات و سیستم‌های ارائه شده توسط تکنوپل به منظور بهبود عملکرد، افزایش طول عمر سازه و همچنین برطرف نمودن خطاهای اجرایی و طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد که عبارتند از: راهکارها ارائه شده توسط تکنوپل جهت ترمیم، بهسازی لرزه‌ای و مقاوم سازی سازه ها و زیرساخت‌های عمرانی موجود و در نتیجه افزایش طول عمر سرویس‌دهی آنها ارائه می‌شود که عبارتند از: محصولات و سیستم‌های حفاظتی تکنوپل در قالب پوشش‌های مقاوم در برابر عوامل محیطی و مواد شیمیایی در صنایع مختلف ارائه می‌شوند که عبارتند از: شرکت مقاوم سازی تکنوپل خدمات اجرا و نصب محصولات مختلف در صنایع مختلف را انجام می‌دهد.

تکنوپل این اطمینان را به مشتریان و کارفرمایان می‌دهد که راهکارهای پیشرفته مقاوم سازی ارائه شده توسط متخصصین مجرب این شرکت، با بالاترین استانداردهای کنترل کیفی و ایمنی نصب و اجرا می‌شود.

ارائه محصولات مقاوم سازی، تست‌های تخصصی، مشاوره فنی و طراحی در کنار خدمات اجرا و پیمانکاری به تکنوپل این امکان را داده است تا عملیات ترمیم و مقاوم سازی پروژه‌ها از مراحل اولیه شناسایی آسیب تا مرحله نصب و اجرای سیستم به صورت یکپارچه ارائه گردد.

خدمات کنترل کیفیت پروژه‌های ترمیم و مقاوم سازی و نیز آموزش پیمانکاران جهت اجرا و نصب محصولات، از دیگر خدمات تکنوپل می‌باشد.

سایر خدمات ارائه شده در بخش اجرا:   شرکت تکنوپل ارائه دهنده خدمات مشاوره، طراحی، فروش و تست محصولات در صنایع مقاوم سازی ساختمان، بتن و مصالح کامپوزیتی FRP شامل الیاف کربن، الیاف شیشه و چسب اپوکسی جهت مصارف ساختمانی، صنعتی و تحقیقاتی دانشگاهی در ایران می‌باشد.

0912-8238263 021 0912-8238263 0910 نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟ نام کاربری * آدرس ایمیل * گذرواژه * عضویت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map