طراحی سایت گل اختر

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت گل اختر کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آوالانچ با همفکری و همکاری تعدادی از ایده پردازان، طراحان در زمیـنه های روف گاردن ، بام سبز ، طراحی روف گاردن ، طراحی بام سبز ، طراحی آلاچیق ، طراحی دیوار سبز ، طراحی تراس سبز ، طراحی برکه ، طراحی آبنما ، طراحی و ساخت انواع گلخانه ، محوطه سازی ویلا ، طراحی فضای سبز و .

.

.

خواستار ارائه خدماتی متفاوت در زمینه طراحـی و اجرای فضای سبز به دوستداران طبیعت میباشد.

آوالانچ با دارا بودن گلخانه های مدرن و همکاری با سازندگان ادوات داخلی و خارجی توانائی تولید و تهیه هرگونه محصولی با خواسته مشتری میباشد.

آوالانچ با بهرمندی از متخصصین خبره در زمینه گیاه شـناسی و فضای سبز سعی بر آن دارد بهترین گیاهان را برای اقلیم های  مورد نظر پیشنهاد نماید.

آوالانچ پس از بازدید اولیه از پروژه ها و ارائه طرح های مورد نظر، به صورت دو بعـدی و سه بعدی به مشتریان محترم امکان چیدمان گیاهان و ادوات را قبل از اجرا و با سلیقه مشتری فراهم می آورد.

آوالانچ با بهره گیری از متخصصین مجرب سعی برآن داشــته تا دراجرای بام سبز تمامی مراحل بصورت علمی و طبق آخرین روشهای روز صورت گیرد.

روف گاردن یا بام سبز به فضای سبز پشت بام خانه ها، دفاتر اداری، هتل ها، رستوران ها و .

.

.

گفته می شود که هدف از ایجاد آن فراهم آوردن یک فضای سر سبز و دلنشین برای اعضا و ساکنین ساختمان یا هتل می باشد.

اعضای ساختمان ی مشتریان رستوران و هتل می توانند از فضای سبز و دلنشین آن بهره برده و از لحظات خود لذت ببرند.

طراحی فضای سبز، در واقع چیدن المان ها و ابزار ویژه فضای سبز و محوطه سازی مختلف در جایگاه خود می باشد.

در عصر حاضر و مشکلات ناشی از زندگی شهری و ماشینی، آلودگی هوا، انواع استرس، کم تحرکی، افسردگی و .

.

.

باعث افزایش تقاضا جهت توسعه فضای سبز، محوطه سازی، بام سبز و در کل طراحی و اجرای فضای سبز شده است.

همه ما علاقه مند به داشتن فضای سبز و با نشاط در منزل یا محل کار خود هستیم ولی به دلیل محدودیت های کاری و اجتماعی و همرنگ با سایر افراد جامعه به زندگی ماشینی و شهری تن داده ایم.

یکی از موارد و المان هایی که می تواند تا حدودی ما را به این علاقه دیرینه خود نزدیک سازد استفاده از تراس سبز (Green Terrace) است.

نام فارسی: گل اختر نام علمی: CANNA WYOMING تیره - خانواده: CANNACEAE - گل اختر نام گیاه: گل اختر - INDIAN SHOT WYOMING مشخصات گیاه: گل اختر گونه از گیاهان گلدار از جنس Canna است.

این جنس دارای نوزده گونه است.

این گیاه از خانواده Cannaceae بومی مناطق استوایی است ولی امروزه در بیستر مناطق نیمه گرمسیری و معتدل جهان کشت میشود و ارزش زینتی دارد.

این گونه دارای شاخ و برگ های بزرگ و زیاد میباشد و به عنوان یک گیاه باغی تبدیل شده است.

نام گل اختر از کلمه سلتیکی آمده و مشتق شده از نیشکر یا نی است.

ريشه اين گياه به شكل ريزوم بوده (ریزوم اندامی است که مواد غذایی ساخته شده در برگ را در خود ذخیره می کند و هر بار که قسمت هوایی به هر دلیل از بین برود گیاه مجددا به کمک مواد ذخیره ایی ریزوم رشد میکند اما اگر چند بار این عمل یعنب حذف بخش خوایی تکرار شود ذخیره ریزوم هم تمام شده و گیاه کلا نابود می شود) و داراي برگهاي پهن و سرنيزه اي به رنگ سبز _ ارغواني و بسيار جذاب مي باشد كه پس زمينه خوبي براي گياه علفي زينتي كه داراي برگهاي شمشيري هستند به شمار مي رود.

در اواخر تابستان گلهاي زرد _ نارنجي آن روي گل آذين هاي سنبله ظاهر مي شوند.

باز شدن گلها تا اواسط پاييز ادامه مي يابد.

بوتة گل اختر پر پشت به بلندی 70 تا 120 سانتیمتر با برگهای خیلی پهن سبز یا سبز مایل به ارغوانی است که از میان آن ساقه های متعدد که منتهی به چندین گل درشت یا خیلی درشت به رنگهای قرمز ، سفید ، زرد ، ابلق ، زردآلوئی ، زرد طلائی ، خال خال یا راه راه میشود بیرون می آید.

آنها می بایست حداقل 6 تا 8 ساعت از نور خورشید به طور متوسط ​​در طول تابستان بهره ببرید.

گل: گل اختر نیاز به مکان آفتابي، خاك سبك و غني از مواد آلي كه مرتباً مرطوب نگهداشته شده دارد و بهتر است با كود مايع تقويت شود.

در اوايل زمستان كه برگهاي گياه خشك و سياه شدند ريزومها را از خاك درآورده و آنها را در مكاني خنك درون كمپوست كمي مرطوب نگهداري مي كنند تا چروكيده نشوند.

ريزومها را در بهار مي توان در هواي آزاد كاشت.

گل اختر دارای گلهای متعدد به رنگهای مختلف میباشد و برای حاشیه کاری و تشکیل تپه گلها یا تک کاری میان تپه گل یا چمن زار قابل توجه است .

کاشتن اقسام اصلی و اولیة این گل امروز تقریبأ متروک شده و فقط آنها را یا نزد اشخاصی که مجموعه ای از اقسام مختلف آن را دارند یا در گلکاریهای درجه دوم و سوم میتوان دید.

چون گیاه اختر طاقت سرمای زمستان را در مناطق سرد و معتدل ندارد بمجرد شروع اولین سرما و یخبندان بوته های آنرا سرما زده برگها در حالت سبزی پلاسیده و خراب میشوند ، همان زمان باید ساقه های آنرا از سطح زمین بریده ریشه های بوته را که ساقه زیر زمینی گوشتی است از خاک بیرون آورده دو سه روز آنها را در محل سایه و هواگیر در معرض هوا قرار داد تا رطوبت زیادی خود را از دست بدهند ، سپس آنها را در زیر زمین یا انبار خشک و گرمی که محفوظ از یخ زدن باشد زیر ماسه خشک بگذارند.

راحتترین و بهترین روش نگهداری و انبارداری ریزومهای گل اختر به این صورت است که ریزومها را از 20 سانتیمتری سطح خاک قطع کرده و سپس یک گودال به عمق 70 سانتیمتر تا یک متر حفر کرده و داخل آن را ماسه میریزیم (ماسه قبلا با قارچ کش مخلوط و خشک شده باشد) بعد ریزومها را داخل گودال میگذاریم باید توجه داشته باشیم گودال در محل آبگیر قرار نداشته باشد تا آب باران وارد آن نشود بهتر است روی آن را پلاستیک بکشیم.

تکثیر: بخش مناسب برای تکثیر گیاه اختر یک ریزوم بسیار جوان، فعال و مرتب در حال جوانه زدن است بنابراین میتوان با قطعه کردن ریزوم که یک یا چند جوانه داشته باشد گل اختر را تکثیر گردد.

ازدیاد گل اختر از طریق تقسیم در فصل بهار و کاشت بذر در فصل زمستان در دمای 20 درجه سانتیگراد یا بیشتر امکانپذیر است.

چون گیاه اختر طاقت سرمای زمستان را در مناطق سرد و معتدل ندارد به محض شروع اولین سرما و یخبندان بوته های آن را سرما زده و برگها در حالت سبزی پلاسیده و خراب میشوند.

همان زمان باید ساقه اختر را از خاک بیرون آورده و دمهای آن را از سطح زمین بریده ریشه های بوته را که ساقه زیرزمینی گوشتی است در معرض هوا قرار داد تا رطوبت زیادی خود را از دست بدهد و سه روز آنها را در محلی سایه و هواگیر قرار دهید سپس آنها را در زیرزمین یا انبار خشک که محقوظ از یخ زدن باشد زیر ماسه خشک بگذارید.

طراحی سایت و بهینه سازی سایت : آریا سافت

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map