طراحی سایت کدو آجیلی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت کدو آجیلی کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد از تولید بیش از ۲۰۰ تن کدو آجیلی در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۲۲۰ هکتار از اراضی شهرستان به کشت کدو آجیلی اختصاص داشت که از این میزان اراضی در سالجاری بیش از ۲۰۰ تا ۲۱۰ تن محصول برداشت و روانه بازار شده است.

سقراط بیرنگ در گفت‌وگو با ایسنا، میانگین تولید هر هکتار از تخم آجیلی را ۸۰۰ کیلوگرم برشمرد و افزود: محصول برداشت شده شهرستان اکثراً به صورت واسطه توسط دلالان خرید شده و به دیگر شهرستان ها و استان به فروش رسیده و از طریق این استان ها با واسطه به کارخانجات تهران و اصفهان ارسال می شود.

وی با بیان اینکه کدو آجیلی از محصولاتی است که نیاز به آب بسیار کم دارد به طوریکه با یک تا دو نوبت آبیاری می توان محصول خوبی برداشت کرد، یادآور شد: این محصول از ارزش افزوده نسبتاً خوبی برخوردار بوده و وجود کارگاه های تخمه پزی و بوجاری و حذف واسطه ها می تواند ارزش افزوده بیشتری را برای بهره برداران این امر ایجاد کند ضمن اینکه در حال حاضر کارگاه های محدودی در این رابطه در شهرستان در حال فعالیت هستند.

بیرنگ هدف از اجرای این کشت را تنوع الگوی کشت و رعایت تناوب زراعی مناسب و مصرف بهینه آب کشاورزی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر علاوه بر کشت کدو آجیلی، کشت کدو حلوایی نیز در حاشیه مزارع شهرستان رواج  دارد که کشاورزان اسدآبادی امسال بیش از ۴۰ هکتار از حاشیه مزارع و جالیزهای خود را به کشت این محصول اختصاص داده و بیش از ۱۶۰۰ تن کدو حلوایی برداشت کردند که اکثر این میزان محصول تولید شده به مصرف شهرستان می رسد.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map