طراحی وب سایت در امین آباد در تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی وب سایت در امین آباد در تهران شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

مراسم اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی برگزار شداولین مراسم پاسداشت عروج آسمانی سردار بزرگ اسلام، سردرار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین و کارکنان مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) این مرکز برگزار گردید.

پیام تیریک ریاست مرکز به مناسبت کسب رتبه‌های برتر در همایش سالیانه انجمن علمی روان‌پزشکانریاست مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی با انتشار پیامی کسب رتبه‌های برتر همایش سالانه انجمن روانپزشکان ایران توسط اعضای هیأت علمی گروه روانپزشکی را تبریک گفتند افزایش مراجعه به درمانگاه‌های روانپزشکی در دوران پاندمی کرونارییس مرکز روانپزشکی رازی گفت: بر اساس مشاهدات در دوران پاندمی کرونا مراجعه افراد به دلیل اضطراب، افسردگی و به ویژه سوگواری‌های حل نشده ناشی از مرگ ‌و میر عزیزان خود بر اثر ابتلا به کووید-19 این به درمانگاه‌های روانپزشکی سرپایی افزایش نسبی پیدا کرده ‌است.

سند همکاری شهرداری منطقه ٢٠ و مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی به امضا رسید سند همکاری شهرداری منطقه ٢٠ و مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی طی نشستی با حضور مسئولان شهرداری منطقه 20 و مرکز روانپزشکی رازی در محل شهرداری این منطقه، منعقد شد.

معاون اجتماعی شهرداری منطقه 20، از پرستاران مرکز روانپزشکی رازی قدردانی کرد شاهین معبودی معاون اجتماعی شهرداری منطقه 20 تهران و مدیران این مجموعه با حضور در مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی به مناسبت روز پرستار، از پرستاران این مرکز بزرگ درمانی قدردانی کردند.

مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح، از مرکز آموزشی – درمانی روانپزشکی رازی دیدن کرد مدیرعامل سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح و هیات همراه، با حضور در مرکز آموزشی، درمانی روانپزشکی رازی، از بخش‌های مختلف این مرکز دیدن کرده و در جریان روند فعالیت‌ها و خدمات این مجموعه در زمینه مراقبت و درمان بیماران اعصاب و روان قرار گرفت.

نیکوکاران سلامت و خادمین آستان حضرت عبدالعظیم حسنی، از پرستاران مرکز روانپزشکی رازی (امین آباد) تقدیر کردند به مناسبت ولادت بزرگ پرستار واقعه‌ی کربلا حضرت زینب (س) و روز پرستار و مصادف شدن این مناسبت با بلندترین شب سال ( شب یلدا )، جمعی از نیکوکاران سلامت به سرپرستی حاج آقا روحی و همچنین خادمین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی، در برنامه های جداگانه ضمن بازدید از برخی بخش های بستری بیماران مرکز آموزشی - درمانی روانپزشکی رازی، از پرستاران و کارکنان بخش ها تقدیر کردند.

مرکز تحقیقات سایکوز آدرس : تهران ، شهرري ـ سه راه تقی آباد ـ بلوار شهيد رستگار ـ كد پستي 18664 صندوق پستي:1866958891 تلفن :   9-33401220 نمابر دبيرخانه : 33401600 پست الكترونيك : razi.

pr@uswr.

ac.

ir روابط عمومی بیمارستان : 33401605 مدیریت اطلاع رسانی و ارتباطات پزشکی کتابخانه مرکزی دانشگاه فصلنامه های دانشگاه معرفی سایتهای مرتبط   Copyright © 2009 U.

S.

W.

R - All rights reserved.

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map