نرم افزار طراحی شبکه موبایل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی وب اپلیکیشن از سال 85 در ایران شروع به رنگ دهی کرد و به تدریج در طی این سال ها بین مردم رواج پیدا کرد. شروع کننده این موج سایت بزرگ دیجی کالا که مالکین محترم آن برادران محمدی بوده اند، بوده است و تا به امروز که اسنپ و تپسی و افق کوروش یا همان اّکالا بوده و .. هستند رسیده است.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید نرم افزار و وب اپلیکیشن های توزیع شده است که با تکیه به تجربه و استفاده بجا از تکنولوژ های جدید در معماری نرم افزار تضمین یک وب اپلیکیشن مستحکم و توزیع پذیر و امن را به شما میدهد.با نرم افزار طراحی شبکه موبایل شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و در گوشی های موبایل برای ارائه خدمات و محصولات تان حضور مستمر پیدا کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

معرفی چند نرم افزارهای طراحی و بهینه سازی شبکه های موبایل اصولاً ما در بحث طراحی شبکه رادیویی با دو موضوع روبرو هستیم: 1-بهینه سازی شبکه موجود 2-طراحی شبکه بهینه سازی شامل بررسی وصع موجود و تغییر المانهای شبکه برای حصول نتیجه بهتر میباشد.

برای انجام گزارشگیری تجهیزات زیر مورد نیاز می باشد: ·رایانه قابل حمل (Laptop) ·نرم افزار که در زیر با آن آشنا خواهید شد.

·گوشی موبایل و کابل مربوطه برای ارتیاط با رایانه.

موبایل نیز باید دارای نرم افزار تست شبکه باشد.

·GPS برای ثبت موقعیت مکانی با استفاده از تجهیزات ذکر شده شما در سطح شبکه حرکت کرده و از شبکه گزارش می گیریم.

طراحی شبکه نیز شامل موارد زیر می باشد.

1-مشخصات مکانی ·مختصات جغرافیایی (طول و عرض جغرافیایی) ·ارتفاع آنتن ·مدل آنتن ·تیلت (خمیدگی) آنتنها 2-مشخصات شبکه اتنقال(Transmission): برای ارتباط سایت موردنظر اگر از روش مایکروویو استفاده شود با المانهای دیگر شبکه نظیر BSC مورد نیاز می باشد و شامل موارد زیر است: ·ارتفاع آنتن مایکروویو ·مدل آنتن ·خمیدگی ·فرکانس 3-مشخصات فرکانسی ·پلان فرکانسی : بدلیل محدود بودن کریرهای فرکانسی موبایل طرح فرکانسی برای استفاده بهینه از فرکانسهای موجود لازم می باشد.

4-مشخصات ترافیکی ·آرایش ترافیکی: برای صرفه جویی در هزینه ها لازم است که آرایش سایت براساس ترافیک منطقه باشد.

تمام نرم افزارهای شبکه موبایل نیازمند نقشه های دقیق می باشند.

برای طراحی شما نیازمند نقشه های سه بعدی دقیق می باشید که دارای اطلاعات ارتفاعی و ترافیکی باشند.

قیمت این نقشها بسیار بالا می باشد و لی امری مهم در طراحی شبکه به شمار می رود.

نرم افزارهای کاربردی: 1-بسته نرم افزاری Aircom Enterprise شامل: ADVANTAG: For automatic cell planning and network Optimization ARRAY WIZARD: Automated Coverage Prediction Tool ASSET3g: Radio Network Planning and Information Management for 2g & 3g Networks CONNECT: Network Transmission and Microwave Link Planning Software DATASAFE: Configuration Management Solution DIRECT: Transmission & Core Network Capacity Planning and Dimensioning Tool NEPTUNE: GSM Test mobile Analysis and Auto-Diagnostics OPTIMA: Network Performance Monitoring Reporting and Management QUALITA: QoS Management Tool TARGET: Data sharing and consolidation Tool RANOPT: Radio Network Optimization Tool WEB WIZARD: Web-based GIS and report distribution ·Asset برای طراحی موارد 1، 3 و 4 ·Connect برای طراحی مورد 2 ·Neptune برای تست و بررسی شبکه موجود برای بهینه سازی ·Optima برای مونیتور کردن Performance شبکه ·و بقیه نرم افزارها که در بالا ذکر شده اند.

2-بسته نرم افزاری Tems تولید شرکت اریکسون شامل: ·Tems Investigation: برای تست و جمع آوری اطلاعات شبکه بکار می رود که امری ضروری در بهینه سازی، طراحی نهایی و یا افزایش کیفیت شبکه می باشد.

نسخه های جدید این بسته نرم افزاری شامل نرم افزارهایData Collection برای جمع آوری اطلاعات (log file) و Route Analyze برای تحلیل اطلاعات گرفته شده،می باشد که با نصب این بسته شما به دو نرم افزار فوق دسترسی خواهید داشت.

·Tems Pocket: برروی گوشی موبایل نصب می شود تا قابلیت گزارش گیری داشته باشد و اطلاعات را به رایانه انتقال دهد.

·Tems Cellplanner: برای طراحی شبکه رادیویی ·Tems Linkplanner: برای طراحی شبکه انتقال نرم افزارهای دیگری نیز در این عرصه وجود دارند مانند NetAct شرکت نوکیا و دیگر نرم افزارها مانند Actix, Tornado و غیره می باشد.

نرم افزار طراحی ششبکه رادیویی استعلام اصالت مدرک آموزشی ثبت نام کار آموزی سال 99 عدم اجرای کلاس ها تا 99/2/3 شرکت آ د پارس آدرس: تهران تمام حقوق سايت متعلق به واحد آموزش شرکت آ د پارس مي باشد و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع حرام بوده و پیگرد قانونی دارد .

بازدید کننده گرامی ؛با عرض پوزش در حال تغییرات میباشیم و خدمات آنلاین به صورت موقت ارائه نمیگردد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map