استارت اپ در استان د تانگر مراکش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با استارت اپ در استان د تانگر مراکش در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. امروز استارت آپ ها جایگاه و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده اند . شما هم میتوانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی به کسب در آمد از طریق اینترنت بپردازید.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی استارت آپ و برنامه ریزی و استراتژی در زمینه بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی میباشد که با تجربه و توانایی توانسته یک جایگاه ویژه در بین همکاران داشته باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

۲۶ آذر ۱۳۹۹ به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید تاسا، دبیر برگزاری رویداد استارت آپ روبان گفت: این رویداد بزرگ با حمایت امور بانوان و خانواده استانداری قزوین و در راستای طرح جامع مشاغل خانگی جهاددانشگاهی برگزار می شود.

تاسا هدف از برگزاری این رویداد را در راستای ماموریت دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت افزایش مهارت و توسعه کار آفرینی و توانمندسازی دانش آموختگان عنوان کرد و گفت: این رویداد در دو بخش طراحی و دوخت لباس مشاغل با محوریت طرح های ایرانی و اسلامی لباس مشاغل و تغییرات پوششی ارگونومی در دوران کرونا برگزار می گردد.

48 منبع: خبرآنلاین کلیدواژه: استان قزوین درخواست حذف خبر: «خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.

khabaronline.

ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» م سئو لیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چنانچه در مورد انتشار این خبر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفاٌ کد 09121442355 را به همراه موضوع به آدرس ایمیل [KHABARBAN] ارسال فرمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

فیلم| جنجال رقص کارمند اداره پست/ بسیج خواستار اخراج مدیر روابط عمومی پست شد کارمند پست هرمزگان به دلیل رقص بازداشت شد! هشدار درباره چراغ سبز انتخاباتی مجلس به نظامیان برای ورود به پاستور نائب رئیس مجلس: می‌توانیم زیر دریایی اتمی آمریکا را با تور ماهیگیری شکار کنیم! بندرعباس نارنجی پوش کرونا در هرمزگان است دوازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا، در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به‌ گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این رویداد بین‌المللی قرار بود اسفند ۱۳۹۹ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شود که شیوع بیماری کرونا برگزاری آن را به سال آینده موکول کرد.

این در حالی است که جشنواره دوازدهم با استقبال گسترده انیماتورهای ایرانی و خارجی روبرو شده است به‌نحوی در مجموع بیش از ۱۶۰۰ اثر پویانمایی از ایران و ۸۴ کشور جهان در اختیار دبیرخانه دایمی این رویداد قرار گرفت که از این میان ۵۵۰ اثر به هنرمندان ایرانی و ۱۰۶۰ اثر به هنرمندان خارجی اختصاص داشت.

دبیرخانه جشنواره در همین حال درباره‌ی تعویق این رویداد هنری توضیح داده است: با توجه به تجربه‌های نه‌چندان موفق برگزاری مجازی رویدادهای سینمایی در جهان، اهمیت رعایت حق مولف و قانون کپی‌رایت از سوی کانون و درعین حال توجه به استانداردهای نمایش فیلم، از برگزاری جشنواره به‌صورت مجازی خودداری و تلاش می‌کنیم این جشنواره را در سال ۱۴۰۰ برگزار کنیم.

این دبیرخانه همچنین یادآور شده است که مجموعه‌ای از بهترین فیلم‌های پویانمایی سراسر جهان جهت نمایش در اختیار جشنواره دوسالانه پویانمایی کانون قرار گرفته است ضمن این‌که دو جلد کتاب تخصصی ویژه این رویداد در حال ویراستاری است و برنامه‌ریزی نشست‌های تخصصی نیز صورت گرفته بود.

تمامی حقوق برای خبربان محفوظ است.

© ۱۳۹۹

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map