برندینگ در والی دو بنداما ساحل عاج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با برندینگ در والی دو بنداما ساحل عاج کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. برندینگ مهم ترین بخش یک بیزینس است که از زیرساخت آن یعنی همان تبلیغات و ایده های شرکت شکل میگیرد.

برند شدن در سطح اینترنت امروز با توجه به میزان رقابتی که وجود دارد هنوز در مرحله فرصت قرار داد و شما میتوانید با شروع پرقدرت و هزینه های معقول به صرفه خودتان را در بازار نمایان کنید و در ذهن مشتریان جای بگیرید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در سطح ایران میباشد که با ایده های خلاقانه و نو سعی در متمایز کردن شما در برندینگ و تبلیغات نماد شما دارد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سفیر ایران در ساحل عاج در دیدار با وزیر بازرگانی آن کشور در «ابیجان»، بر توسعه روابط تجاری دوجانبه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «سلیمان دیاراسوبا» وزیر بازرگانی، صنایع و توسعه موسسات کوچک و متوسط ساحل عاج در ملاقات با منصور شکیب مهر سفیر جمهوری اسلامی ایران در آن کشور، خواستار ارتقاء روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور شد.

  وی درخصوص برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠١٨ ابراز امیدواری کرد تا به همراه هیاتی از تجار و اتاق بازرگانی و صنعت ساحل عاج به تهران سفر کنند.

دیاراسوبا همچنین با استقبال از برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در ابیجان، برای حمایت از این رویداد اعلام آمادگی کرد.

وی همچنین بر ضرورت تماس و همکاری میان شرکت های کوچک و متوسط دو کشور تاکید کرد و افزود: یکی از نیازهای اساسی کشور ما در حوزه سرمایه گذاری خارجی، تاسیس کارخانه‌های فرآوری صنایع غذائی بخصوص دانه کاکائو و بادام هندی است.

  در این دیدار سفیر کشورمان با تشریح برنامه های پیش بینی شده برای ارتقاء روابط دوجانبه، خواستار حمایت و همکاری طرف ساحل عاجی برای اجرایی کردن آنها شد.

کپی شد All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.

0 International License.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه طراحی استارت آپ، تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد.

ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید.

انواع خدمات

image
map