تبلیغات در اسماعیل آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در اسماعیل آباد شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شهر بیست/ شهردار منطقه پنج قم از بی توجهی دستگاه ها و م سئو لان دیگر نسبت به اسماعیل آباد انتقاد کرد و افزود: نزدیک انتخابات که می شود تمام ایران می خواهند مشکل اسماعیل آباد را حل کنند و از آن به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می کنند اما بعد رها می شود.

.

.

.

ادامه خبر جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک).

برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید .

.

.

) سایر منابع: با دوستان خود به اشتراک بگذارید می پسندم 0 سایر خبرها محله در راستای حفظ، بازسازی و ارتقای روابط اجتماعی و هویت محله دارند، گفت: محله حسین آباد در محدوده منطقه پنج شهرداری واقع که از شمال به محتشم کاشانی، از غرب به خیابان وحید، از شرق به خیابان حکیم نظامی و از جنوب شرقی به اراضی ارتش محدود می شود.

حسینی نیا تصریح کرد: در نخستین سال های دهه 30 آهنگ افزایش سریع جمعیت محله، آغاز ساخت و سازهای مسکونی را به همراه دارد، مادی حسین آباد در ابتدا .

.

.

در دو منطقه آذر و بلوار یادگار امام خبرداد و گفت: از ظرفیت موجود در شهرداری برای این دو منطقه که نیازمند دریافت خدمات اجتماعی هستند و کمتر خدمات اجتماعی و فرهنگی به آنها داده شده است، استفاده می کنیم و این دو سرای محل به خدمات دهی به شهروندان می پردازند و از همین ایام روز قم آغاز به کار خواهد کرد.

وی بیان داشت: افتتاح طرح محله سبز با همکاری سازمان فرهنگی و سازمان پارک ها و مجموعه ای از .

.

.

.

زارعی خاطرنشان کرد: براساس قرارداد ساخت این پروژه، مدت ساخت 12 ماه مقرر شده که تاکنون سه ماه از آغاز آن گذشته است.

این مقام مسئول یادآور شد: طرح کرامت از سال 97 در محله حضرت جوادالائمه(ع) با دبیری ناحیه مقاومت بسیج بجنورد و همراهی ادارات و دستگاه های دولتی جهت رفع حاشیه نشینی از این محله شروع شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ اسماعیل زاده .

.

.

.

مقیمی در ادامه با اشاره به تالیف کتاب هایی در حوزه فرهنگ شهروندی، گفت: تا پایان امسال هشت سرفصل فرهنگ شهروندی در اختیار شهروندان قرار می گیرد که برای مدارس و مجموعه های فرهنگی قابل استفاده است که اولین کتاب از این مجموعه با عنوان رانندگی و برازندگی خواهد بود.

وی خاطر نشان ساخت: برگزاری جشنواره عکس روز قم، برپایی نمایشگاهی از زیبایی ها و نارسایی های شهر، نام گذاری 40 کوچه به .

.

.

از بزرگراه شهید یاسینی در مرداد ماه و شهریور ماه سال جاری و با توجه به عدم کفایت اطلاعات ارسالی و بازدید کارشناسان از بخش های اجرا شده این پروژه در دو هفته اخیر حاکی از اجرای ناصحیح، نا ایمن، خطرآفرین و منقطع پروژه مورد نظر دارد.

او ادامه داد: به نحوی که باعث هدایت دوچرخه سوار به بخش بزرگراهی و وقوع حوادث احتمالی در بزرگراه می شود.

لذا به شهردار تهران تذکر داده می شود دستور فرمایند نسبت .

.

.

اداره ارزیابی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با تلاش مضاعف وهمت اداره فنی معاونت خدمات شهری منطقه یک با اقداماتی که در راستای طرح نگهداشت شهر انجام شده است منطقه یک توانست بین مناطق 22 گانه از نظر پیشرفت فیزیکی پروژه ها جایگاه خود را از رتبه 21 در مدت مشابه سال گذشته، امسال به رتبه اول برساند.

وی گفت: با توجه به دستورالعمل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و تاکید بر نگهداشت شهر، روزهای .

.

.

تاریخی و فرهنگی ساکن هستند.

او، با اشاره به تفاهم نامه همکاری میان شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، افزود: موضوع این تفاهم نامه، افزایش همکاری های دو جانبه با جلب مشارکت عمومی و ارائه خدمات متقابل در زمینه های مدیریت یکپارچه شهری، استفاده از ظرفیت ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری طرفین در حفظ، مرمت و احیای بنا ها و محدوده های دارای ارزش تاریخی و میراثی در راستای ارتقای کیفیت فضا های شهری و بازآفرینی اماکن و محدوده های مورد نظر با استفاده از ابزار های مختلف است.

انتهای پیام/ .

.

.

به گزارش شهر بیست به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به پروژه جمع آوری و دفع آب های سطحی به عنوان یکی از اساسی ترین پروژه های منطقه 6 اظهار داشت: با توجه به بافت منطقه و شیوه ساخت و سازها و از طرفی تراکم جمعیتی منطقه نیاز به جمع آوری و دفع آبهای سطحی به شدت ضرورت دارد.

شهردار منطقه شش قم با بیان اینکه شوارع و توپوگرافی منطقه به گونه ای است که با مشکل آب گرفتگی .

.

.

قبلی از مشارکت شهروندان این ناحیه در چنین طرح هایی داشته اید؟ طی حدود 5 ماهی که شهردار ناحیه 9 هستم مشارکت اهالی محله های اراج و ازگل با شهرداری قابل تحسین است.

اقدامات خوبی با تعامل شهروندان در این ناحیه انجام شده است.

به عنوان مثال بخش ساماندهی زمین های بایر برای جلوگیری از انباشت زباله و نخاله، ساماندهی محوطه زیر پل خیابان های منطقه، رسیدگی به مشکلات بوستان ها، ساخت بوستان در خیابان مدرسه .

.

.

شب ساعت 9 در کوچه مقدسی حاضر می شود و به اهالی یادآور می کند که وقت قراردادن زباله ها خارج از خانه است.

از توان مردم بهره بردیم معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه 11 هم با قدردانی از مشارکت اهالی کوچه مقدسی در اجرای طرح کاپ می گوید: طرح کاپ به صورت داوطلبانه و بدون برخورداری از امکانات در اختیار منطقه های پایلوت، در منطقه 11 شروع شده و با نتایج دلگرم کننده ای هم همراه بوده .

.

.

افتتاح می شود.

کتابخانه عمومی شهدای نوبهار در سال 1377 در محله نوبهار، یکی از مناطق کم برخوردار قم واقع در ضلع شمال غربی شهر تاسیس شد و در سال 1389 ساختمان قدیمی این کتابخانه به منظور بازسازی تخریب شد که به دلایل مختلف کار ساخت و ساز و بهره برداری از آن قریب به 10 سال به درازا کشید که سرانجام طی مراسمی در آستانه هفته کتاب، خدمت رسانی به مردم شهر قم را آغاز خواهد کرد.

کتابخانه .

.

.

نیامده بودم اما برداری بزرگتر از خودم دارم.

من آذرماه سال 1307 به دنیا آمدم.

سال 1314 زمین خانه بوسار را دایی ام برای ما به مبلغ 14 تومان خرید و این طور شد که من از بچگی تاکنون در همین محله زندگی کرده و شاهد تغییرات محله بوده ام.

آن زمان تنها 6 خانوار در این محدوده زندگی می کردند.

رشت قدیم چند محله بیشتر نداشت.

ساغریسازان، چمارسرا، صندوق عدالت و باقرآباد، سرخ بنده و خط ماشین محله های مهم .

.

.

) اقداماتی است که در سال 99 انجام شده یا در حال انجام است.

طلایی خاطرنشان کرد: فضای سبز و بوستان های احداث شده در منطقه موجب شده سرانه منطقه به بیش از 23 مترمربع برسد.

وی یکی از مشکلات منطقه هشت را واگذاری 25 درصد اراضی تجاری به شهرداری عنوان کرد و گفت: هنوز با گذشت 9 سال این واگذاری که تعهد اداره کل راه و شهرسازی بوده انجام نشده است و باید این واگذاری صورت گیرد تا مشکلات منطقه حل شود.

انتهای پیام/ 137 .

.

.

به گزارش شهرآرانیوز ،محمدرضا کلائی شهردار مشهد در پست اینستاگرامی نوشت: مردم نازنینِ مشهد، سلام شاید همه شما اسم کشف رود رو شنیده باشید هر چند از پیشینه این رودخانه اساطیری و وضعیت فعلیش احتمالاً آنچنان مطلع نباشین.

معضلات و مشکلات متنوع کشف رود و حریم اون توی چند سال گذشته همیشه مطرح بوده و اقداماتی هم از طرف دستگاه های متولی انجام شده، ولی از سال گذشته هماهنگی و .

.

.

و هوای خنکش توجه او را به خود جلب کرد.

با این حال دربند تا دوره پهلوی اول و ساخته شدن هتل دربند چندان دستخوش تغییر نشده بود.

هتل دربند نخستین ساختمان مدرن این روستا بود که به دستور رضاشاه در کنار 8 ویلای اختصاصی دیگر ساخته شد و راه ساخت و سازهای بعدی در این روستا را باز کرد.

به طوری که سال هاست خبری از بافت روستای دربند و مغ محله نیست و این منطقه کوهپایه ای، تهران را تا دامنه های البرز امتداد می .

.

.

یکی دیگر از مطالبات شورایاری شهرک غرب از مدیریت شهری است: میدان صنعت به عنوان میدان اصلی محله شهرک غرب هیچ المان مشخصی ندارد.

در حالی که می توان از فضای میدان برای زیباسازی استفاده کرد.

2 سال است که مترو میدان صنعت به بهره برداری رسیده.

اما شهرداری هنوزکاری برای زیباسازی میدان انجام نداده است.

بوستان 27 هکتاری خیابان ایران زمین و فضای سبز بلوار پاک نژاد و دیگر بوستان های محله شهرک غرب .

.

.

خانه استاد شهریار در محله مقصودیه شهر تبریز؛ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده و به صورت موزه درآمده است.

به گزارش موکریان بوکان آنلاین؛ در بوکان هم شهرداران یکی پس از دیگری در سال های اخیر نتوانستند هیچ برنامه و جشنواره شاخص و موفق فرهنگی و هنری اجرا کنند و حتی خانه استاد عباس حقیقی هم که 7 سال است به ابزار تبلیغاتی دست شهرداران قبلی و فعلی تبدیل شده و ثابت کردند که بی خیال .

.

.

معاون شهرسازی شهردار تهران درباره موضوع لغو محدودیت ارتفاع ساخت وساز در محله جماران گفت: در ماه های گذشته درباره لغو محدودیت ارتفاع ساخت وساز در محله جماران مباحث و حاشیه های مختلفی مطرح شده است.

به فرض اینکه تصمیم گیری در شورای عالی شهرسازی، لغو محدودیت ارتفاع در جماران باشد، براساس صراحتی که در قانون وجود دارد، امکان اجرای آن توسط شهرداری تهران نیست.

به گزارش فارس، عبدالرضا گلپایگانی .

.

.

و کوسن های سنتی، آموزش و توانمندسازی دختران و بانوان سرپرست خانوار نیز در آن انجام خواهدگرفت.

غفوری ادامه داد: برای داشتن شهری شهروندمدار، کسب رضایت شهروندان ضروری است و این امر زمانی محقق می شود که حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی، به عنوان یکی از اولویت ها در نظر گرفته شود و برای آن برنامه ریزی دقیق داشته باشیم.

وی افزود: زنان سرپرست خانواری که با تکیه بر توانمندی و اراده خود برای .

.

.

بابت نگرانی دارد.

بنابراین مالکان این گودها تا آخر هفته اگر شروع به عملیات نکنند، شهرداری نسبت به پر کردن این گودها اقدام خواهد کرد.

شهردار منطقه 6 در ادامه درباره گود حجاب که دارای عمق 26 متری و وسعتی 7947 متر مربعی و مربوط به یکی از نهادهاست، عنوان کرد: قبل از انقلاب مسابقه ای برگزار شد و قرار بود در مکان این گود، هتلی ساخته شود که بعد از انقلاب رها شد والبته در یک مقطعی قرار شد .

.

.

پیشرفت فیزیکی معاونتهای تخصصی مناطق 22 گانه در شش ماهه اول سال جاری اشاره کرد و افزود: طبق اعلام اداره ارزیابی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با تلاش مضاعف وهمت اداره فنی معاونت خدمات شهری منطقه یک با اقداماتی که در راستای طرح نگهداشت شهر انجام شده است منطقه یک توانست بین مناطق 22 گانه از نظر پیشرفت فیزیکی پروژه ها جایگاه خود را از رتبه 21 در مدت مشابه سال گذشته، امسال به رتبه اول برساند.

وی گفت: با .

.

.

اعتبار پایدار برای انجام خدمات و نبود ماشین آلات نو را عنوان کرد.

محمدیونس حقانی افزود: آموزش شوراها و شهرداران در خصوص آشنایی بهتر قوانین و مقررات از الزامات است و باید هر چه سریعتر اختلافات دستگاه های اجرایی با شهرداری ها رفع شود.

وی الحاق شهر به محدوده منطقه آزادچابهار را یکی از اقدامات خوب عنوان کرد که میتواند برای عمران وآبادانی شهر موثر باشد و امیدواریم بزودی کمربندی از بندر شهیدکلانتری با مشارکت 70 درصدی منطقه آزاد اجرایی شود.

ارسال دیدگاه نام: ایمیل: دیدگاه: .

.

.

.

.

.

، برای کاهش آسیب های اجتماعی در آن تدبیر شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در مناطق درگیر موضوع حاشیه نشینی، معضلات اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی بسیاری وجود دارد که عدم توجه و رفع این معضلات، می تواند همه ی سطوح شهر ها را درگیر کند تصریح کرد: ساماندهی حاشیه نشینی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و دستگاه های اجرایی نیز برای حل هرچه سریعتر این معضل، اهتمام دارند.

.

.

.

تراکم بالای جمعیت در این منطقه را یکی از دلایل پایین بودن فضای سبز منطقه دانست و تصریح کرد: نبود لکه های خالی و هزینه بالای تملک زمین برای ساخت بوستان و پارک های محله ای امکان توسعه فضای سبز شهری را به شهرداری نمی دهد.

شهردار منطقه دو قم، تعداد بوستان های منطقه دو را 35 بوستان عنوان و بیان کرد: در حال حاضر ایمن سازی و تجهیز بوستان ها در دستور کار قرارگرفته تا شهروندان از 35 بوستان منطقه .

.

.

به گزارش شهر بیست به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به فعالیت برخی صنوف مزاحم در این منطقه، اظهار داشت: اقدامات خیلی خوبی در راستای ساماندهی صنوف مزاحم در منطقه 6 انجام شده است.

شهردار منطقه شش قم، بارزترین بخش ساماندهی صنوف مزاحم را خیابان مطهری خواند و افزود: آهن فروش های این محدوده به طور کلی ساماندهی شده اند و حتی یک مورد هم در محدوده خیابان مطهری درحال حاضر .

.

.

این پروژه مشکل دفع آب های سطحی در محدوده خیابان شیخ محمدتقی به صورت پایدار حل شود.

شهردار بافق همچنین از شروع عملیات اجرایی رفع مشکل آبگرفتگی خیابان مسجد جامع و اجرای آن تا دو ماه آینده خبر داد.

او بیان داشت: با توجه به توپوگرافی خیابان های شیخ محمد تقی و مسجدجامع و ساخت و ساز های انجام شده، امکان دفع آب های سطحی این دو محور از طریق ثقلی به صورت شیب بندی امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/ .

.

.

یند انتصابات در مناطق شهرداری تهران از صف تحمیل می شود.

چطور می توان شهردار یا مدیر سازمانی را انتخاب کنیم و همه عوامل زیر دست و معاونین روسای ادارات را دیکته کرده و بعد از آن ها کار می خواهیم.

سالاری افزود: قاعدتا آن هایی که از طریق معاونین یا شهردار تهران یا ستاد معرفی می شوند احساس می کنند از حمایتی فراتر از شهردار منطقه برخوردارند.

ما باید حداقل سطحی از این اختیارات را به خود شهردارا .

.

.

حاضر نیز عملیات عایق کاری پشت بام و دیوار چینی مسجد در حال انجام است.

توکلی همچنین با اشاره به عملیات تکمیل سنگ نما، نصب کاشی نما (آیه) و سنگ بدنه راهروهای داخلی مسجد امام زمان (عج) در ناحیه دو بیان کرد: عملیات بازسازی این مسجد از 90 درصد نیز فراتر رفته و بزودی آماده بهره برداری برای نمازگزاران و شهروندان می شود.

شهردار منطقه در بخش دیگری به عملیات برداشت نشست های موضعی در .

.

.

دست اجرا داریم.

تلاش زیادی انجام گرفت تا مرزها مشخص شود.

سال گذشته محدوده منطقه آزاد از 14 هزار هکتار به 82 هزار هکتار تغییر کرد.

در طرح جدید مرز زمینی، دریایی و هوایی پیش بینی شده است.

با ساخت فرودگاه مسأله مرز هوایی حل می شود.

با توسعه بندر شهید بهشتی در داخل منطقه مرز دریایی داریم.

نقطه صفر مرزی ریمدان هم محدوده منفصلی به مساحت 6 هزار هکتار مشخص کردیم که مرز خشکی ما با کشور پاکستان و اتصال ما .

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map