تبلیغات در شمس آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات در شمس آباد شما امکان بیشتر دیده شدن و تسهیل فروش را برای شرکت خود به ارمغان می آورید ، تبلیغات اینترنتی و تبلیغات محیطی نقش مهم و کلیدی در سازمان ها و شرکت ها و مغازه و فروشگاه ها دارد و همیشه یکی از مزیت های رقابتی قابل تکیه در سناریو های بازاریابی بوده است.

شرکت سیماگر با حضور متخصصان برتر علوم بازاریابی و تبلیغات و برندینگ و استاتید برتر دانشگاه های کشور در این حوزه و یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید نرم افزار میباشد که با هوشمند سازی کسب و کار یک پکیج درآمد زا را برای شما فراهم میکند.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  مشاوره برای راه اندازی کارخانه 09121442355 مشاوره برای جواز تاسیس 09121442355  کاربر گرامی : شهرک صنعتی اشتهارد در مقابل آگهی ها مسولیتی ندارد ! لطفا قبل از خرید بررسی نمایید کاربر گرامی : شهرک صنعتی اشتهارد در مطابق آگهی ها مسولیتی ندارد لطفا قبل از خرید بررسی نمایید .

  معرفی بسته بازاریابی و تبلیغاتی در شهرک صنعتی اشتهارد : طی مصوبه جلسه 1 / 8 / 1390 مدیران وب سایت ، قرار بر این شد که جهت معرفی خدمات و محصولات شرکت های مختلف و ارائه اطلاعات جهت بازاریابی ، یک بسته شامل موارد زیر طراحی و ارائه گردد ، لازم بذکر است که تمامی خدمات و یا محصولات با هم می باشد و به هیچ عنوان جداگانه عرضه نمی شود : 1 - ارسال SMS تبلیغاتی به مدیران کارخانجات شهرک صنعتی اشتهارد .

2 - تبلیغات در وب سایت اشتهارد تبلیغاتی و یک صفحه کامل بدون محدودیت در تعداد عکس و یا مقدار متون .

  به مدت یک سال  - و درچ بنر تبلیغاتی ( مثلا تبلیغ شرکت رسوب آب ) - به مدت یک ماه   3 - ارسال بانک اطلاعاتی کارخانجات واقع در شهرکهای صنعتی استان تهران ( اشتهارد ، شمس آباد ، عباس آباد و .

.

.

     ) شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی ، شهرک های صنعتی استان مرکزی  - نکته : به هیچ عنوان در مورد بروز بودن و یا صحیح بودن اطلاعات تضمین وجود ندارد - البته اطلاعات تقریبا کامل و بروز می باشد -  و در ضمن اطلاعات به صورت فایل اکسل می باشد و نحوه ارسال هم به صورت ایمیل است .

  4 - مشاوره در زمینه اوضاع بازار شهرک صنعتی اشتهارد و معرفی شرکت های برتر  - حدودا  15 دقیقه به صورت تلفنی - توسط کارشناس مسلط به اوضاع و شرایط تجارت در شهرک صنعتی اشتهارد 5 - ارسال ایمیل تبلیغاتی به اعضا وب سایت شهرک صنعتی اشتهارد .

  هزینه بسته بازاریابی و تبلیغاتی : 200 هزار تومان باز هم تاکید می شود که همه موارد فوق با هم انجام می شود و به هیچ هنوان یک و یا چند موردی نمی باشد تبلیغات در شهرک صنعتی اشتهارد   پس از انتخاب بسته تبلیغاتی خود ، لطفا مبلغ 200 هزار تومان را به حساب زیر واریز نمایید .

سپس متن و تصاویر تبلیغات خود را ایمیل نمایید .

جهت هماهنگی بیشتر با شماره تلفن  ( مجری تبلیغات سایت اشتهارد ) تماس حاصل نمایید : 09121442355   با تشکر از بازدید شما از وب سایت شهرک صنعتی اشتهارد  کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بخش خصوصی می باشد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

map