تبلیغات سایت پزشکان متخصص اندودانتيکس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت پزشکان متخصص اندودانتيکس کسب وکار خودتان را در معرض نمایش قرار دهید. تبلیغات یکی از مهم ترین فاکتور های تمایز بین رقبا میباشد، در تبلیغات امروزه مهمترین نکته نه هزینه گزاف است نه کثرت آن، مهمترین نکته اصل خلاقیت است که با تکیه بر نیروی جوانی و ذهن ایده گرا میتواند ایده ای را مطرح کند که مثل یک بمب در بازار منفجر شود. شرکت سیماگر با تکیه بر نیروی خلاقیت و ذهن نیروی جوان میتواند بهترین ایده را در قالب یک کمپین تبلیغاتی ارائه دهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چهار شنبه ۳ دی ۱۳۹۹ وب سایت خانه پزشکان یکی از برترین وب سایت های حوزه سلامتی با بروزترین مقالات و اطلاعات پزشکان است که روزانه حدود 6 هزار بازدید کننده دارد و قطعا تبلیغات در این سایت در افزایش فروش و بازدید سایت شما، تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

سایت خانه پزشکان در سال 92 راه اندازی و با ارائه مقالات به روز، لیست کاملی از پزشکان خوب و تیم پشتیبانی قوی، توانسته است درصد ورودی گوگل بسیار خوبی، چه در سرچ تخصص ها و چه در سرچ مقالات بدست آورد.

رتبه فعلی الکسای خانه پزشکان در ایران 8 هزار میباشد که به صورت روزانه در حال پیشرفت است.

 از همین رو یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغ پزشک و یا کلینیک میباشد.

با توجه به نوع فعالیت سایت و کاربرانی که وارد سایت میشوند، پیشنهاد ما تبلیغ سایت های مرتبط است.

البته ما منعی برای تبلیغ سایت های غیر مرتبط نداریم.

* لینک تمامی تبلیغات به صورت no-follow میباشد * در تبلیغات به صورت رپورتاژ، مقاله شما در شبکه های اجتماعی نیز، منتشر میشود     شرایط رپورتاژ آگهی در این نوع تبلیغ شما خدمات و آگهی خود را در قالب یک مقاله متنی به ما تحویل میدهید و ما این مقاله را در قسمت مقالات سایت قرار میدهیم.

این مقاله در ساعت 10 صبح بر روی سایت قرار خواهد گرفت و تا ساعت 5 بعد از ظهر به عنوان اولین و بالاترین مقاله خواهد ماند.

لازم به ذکر است که مقاله شما از سایت ما پاک نخواهد شد و برای همیشه خواهد ماند.

توضیحات: - ریپورتاژ آگهی فقط برای موارد مرتبط با فعالیت سایت ما خواهد بود.

- حداکثر لینک مجاز در رپورتاژ 10 عدد می باشد.

  مواردی که از درج آگهی آن ها معذور هستیم: - تبلیغات شبکه ها و سایت های کسب در آمد - گروههای ایمیل - سایت هایی با فعالیت مشابه - شبکه ها و هرگونه سایت مرتبط با تجارت هرمی - سایت هایی در زمینه انتشار موزیک و یا فیلم های غیر مجاز یا بدون مجوز از وزارت ارشاد فعالیت می کنند - هرگونه آگهی و تبلیغی که باعث وهم بازدیدکنندگان و ارائه اطلاعات غیر واقعی به کاربران سایت شود - سایت هایی که به نحوی محتوای سایت های فیلتر شده توسط نهادهای ناظر بر اینترنت در ایران در اختیار کاربران قرار می دهند یا آن ها را تبلیغ می کنند - بنرهایی که از تصاویر ترسناک یا دلخراش استفاده می کنند و همچنین هرگونه بنری که از تصاویر زنان استفاده ابزاری کرده باشد - تبلیغ فروشگاه های، فروش محصولات زناشویی، روش های عبور از فیلتر و محصولات غیر مجاز   روال سفارش تبلیغات: 1- ارسال نشانی سایتی که قصد تبلیغ آن را دارید به همراه کد جایگاه تبلیغاتی مد نظر به نشانی: info@khanepezeshkan.

com جهت بررسی اولیه توسط مدیر 2- بررسی و پاسخ به ایمیل شما 3- واریز وجه به حساب سایت 4- ارسال اطلاعات مربوط به تبلیغ (متن/بنر + لینک) همراه با مشخصات وجه واریزی 5- درج تبلیغ شما در سایت (نهایتاً تا 48 ساعت بعد) چنانچه توضیحات بالا را خواندید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 76 74 254 0912 در تلگرام، با ما در ارتباط باشید.

کلیه حقوق این وبسایت متعلق به خانه پزشکان می باشد.

طراحی سایت حرفه ای توسط وب 24 و سئو توسط سئو 24

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map