تبلیغات سایت پزشکان متخصص گفتار درمانی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت پزشکان متخصص گفتار درمانی مسیر آینده کسب و کارتان را تغییر دهید تبلیغات و برندینگ مهم ترین فاکتورهای توسعه ای شرکت میباشد که باید بر اساس یک برنامه ریزی قبلی پیش رود، یکی از بزرگ ترین اشتباهات کسب و کار ها یا بیزینس ها فعلی نداشتن استراتژی و برنامه ریزی است ، شرکت سیماگر یک شرکت ارائه دهنده راه حل برای خروج از شکست و وضعیت بحرانی است. برای انجام یک کار سازمان یافته با یک تیم سازمان یافته همکاری کنید تا نتیجه انتخاب شما یک عمل سازمان یافته و موثر باشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در پایین لیستی از مراکز گفتار درمانی قم و استان قم را مشاهده می کنید.

لیستی از بهترین متخصص های گفتاردرمانی در قم ، که همگی عضو سازمان نظام پزشکی هستند.

نام آسیب شناسان گفتار و زبان ، آدرس و شماره تلفن به راحتی قابل جستجو می باشد.

مرکز گفتاردرمانی زهرا صدیق آسیب شناس گفتار و زبان : زهرا صدیق خدمات :ارزیابی و درمان اختلالات گفتار و زبان آدرس : قم ، خیابان هفت تیر ، بین کوچه ۶۶ و ۶۸ پلاک ۸۴ تلفن پذیرش :09121442355 در صورت نیاز به خدمات ویزیت در منزل بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مراکز گفتاردرمانی در منزل قم توجه : اگر گفتاردرمانگر شاغل در قم هستید و نام خود را در لیست متخصص های گفتار درمانی قم نمی بینید با وارد کردن اطلاعات خود را فرم ثبت اطلاعات مطب و اعتبار سنجی آن ، اطلاعات شما نیز نمایش داده خواهد شد.

آسیب شناسان گفتار و زبان ، با مدرک لیسانس از دانشگاه علوم پزشکی فارغ التحصیل می شوند.

  همانند دیگر رشته های حوزه توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی و.

.

) این افراد در صورت داشتن ۵ سال سابقه کار ،  می توانند در قم مطب گفتار درمانی تاسیس کنند.

امکان ادامه تحصیل تا مقطع دکتری برای فارغ التحصیلان این رشته وجود دارد.

از نظر ما بهترین مرکز گفتار درمانی قم مرکزی است که توسط گفتاردرمانگر اداره می شود و دارای تجربه بالا و اطلاعات به روز می باشد.

یکی دیگر از ویژگیهای مثبت یک درمانگر ، تخصصی کار کردن او است.

بدین منعنا که بر روی یک یا چند حیطه فعالیت می کند.

تخصصی کار کردن موجب می شود که به مرور مهارت و تجربه درمانگر در آن حیطه بالاتر برود.

متاسفانه در سالهای اخیر مشاهده شده است که برخی از افرادی که دارای مدرک رشته گفتار درمانی نیستند خود را بعنوان گفتاردرمانگر معرفی می کنند و گاها اقدام به پذیرش بیماران می کنند.

مراجعه به این افراد نه تنها کمکی به این بیماران نمی کند بلکه حتی می تواند آسیب های جدی به فرد وارد کند.

برای اینکه مطمعن شوید متخصص دارای مدرک معتبر است می توانید از لیست فوق ( متخصص های گفتار درمانی قم ) استفاده کنید یا از سازمان نظام پزشکی اطلاعات او را بررسی کنید.

گفتاردرمانی یا آسیب‌شناسی گفتار و زبان[۱] رشته‌ای از علوم توانبخشی است که توسط یک متخصص بالینی بنام گفتار درمانگر یا آسیب شناس گفتار و زبان (SLP) به بررسی ، تشخیص و درمان اختلالات ارتباطی ، اختلالات درکی ، اختلالات صوت و مشکلات بلع می پردازد .

یک تصور غلط و رایج این است که گفتار درمانی را شاخه ای از روانشناسی می دانند که با صحبت کردن با مردم به اصلاح اختلالات رفتاری می پردازد .

عده ای زیادی از مردم این رشته را محدود به اصلاح کردن اختلالات تلفظ میدانند ( مثلا فردی که توانایی تلفظ حرف ر را ندارد .

) این در حالیست که متخصص گفتار درمانی قم طیف وسیعی از اختلالات گفتار و زبان را پذیرش می کند.

فهرست کلینیک های پیشنهادی :مراکز کاردرمانی قم کلینیک های شنوایی سنجی قم مراکز مشاوره و روانشناسی قمکلینیک های فیزیوتراپی در قم لیست بهترین مراکز گفتار درمانی قم به همراه شماره تلفن و آدرس را در بالا مشاهده کردید.

اگر به دنبال دکتر گفتاردرمانی خوب در قم هستید از لیست بالا استفاده کنید.

همچنین در صورت نیاز به مشاهده اطلاعات متخصصین گفتار و زبان سایر شهرها می توانید از لیست مراکز گفتاردرمانی کشور استفاده کنید.

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت م سئو لیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد.

لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map