تبلیغات سایت پزشکان متخصص تغذیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت پزشکان متخصص تغذیه شما در هر نقطه و مکانی جهت بهتر شدن نام برندتان ، تبلیغات بیشتری انجام میدهید، اما کم هزینه ترین تبلیغات کدام اند ؟ آیا هزینه کم تبلیغات پاسخگو خواهد بود ؟ پاسخ همه این سوالات را از مشاوران شرکت سیماگر بخواهید. تیم تخصصی بازاریابی و برندینگ و تبلیغات ما بدون هیچگونه اتلاف وقتی و کمترین زمان ممکن درست ترین مشاوره را به شما خواهند داد. شرکت سیماگر با شعار پیشرو بودن در رونق کسب و کار شما بعنوان یک تیم حرفه ای تبلیغات در کنار شما خواهد بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

علاوه بر دریافت رژیم خود به صورت آنلاین با مراجعه به وبسایت، ویزیت های شما به طوراختصاصی از طریق واتساپ (صوتی) با دکتر  فرشچی برگزار می شود که در طی آن می توانید مشاوره اختصاصی جهت حل مشکلات خود طی دوره درمانی (نکات رفتاری و درمان دارویی) را دریافت نمایید.

شما می توانید در یک دوره رژیم درمانی اینترنتی، رژیم های غذایی خود را به صورت آنلاین از طریق اینترنت با ورود به پروفایل خود در سایت نوین دایت دریافت کنید.

علاوه بر این، از مشاوره اختصاصی مشاوران ما برای حل مشکلات خود را در طی دوره رژیم درمانی می توانید استفاده نمایید علاوه بر برگزاری جلسات ویزیت از طریق واتساپ (صوتی، تصویری) با دکتر فرشچی، رژیم شما به صورت آنلاین و نیز از طریق واتساپ ارسال می شود.

همچنین شما می توانید برای مشکلات خود در طی دوره درمانی،  در طی روزهای هفته از مشاورین ما، مشاوره دریافت نمایید.

دکتر حمیدرضا فرشچی پس از دریافت دکترا در رشته پزشکی برای گذراندن دوره تخصصی در رشته تغذیه بالینی به کشور انگلستان عزیمت نمود.

وی پس از دوره تخصصی تغذیه بالینی (Clinical Nutrition & Metabolism) و فلوشیپ چاقی و دیابت (Diabetology) از دانشگاه ناتینگهام انگلستان  در سال ۱۳۸۴ به کشور بازگشت.

وی علاوه بر تحصیل در رشته تغذیه بالینی و متابولیسم در طی دوره فلوشیپ در بخش دیابت و چاقی در یکی از بیمارستان‌های فوق‌تخصصی انگلستان (Queen’s Medical Centre) به تحصیل و طبابت زیر نظر اساتید مبرز این رشته مشغول بوده است.

رژیم لاغری نه فقط برای تناسب اندام و زیبایی ضروری است، بلکه شما با رژیم لاغری به شیوه علمی می توانید در پیشگیری و درمان بیماریهای وابسته به چاقی مانند دیابت، فشار خون بالا، بیماریهای قلبی و عروقی، کبد چرب و افزایش چربی خون موفق باشید.

گرچه رژیم های کاهش وزن متنوعی این روزها در کلینیک های لاغری و یا تبلیغات فراوان توصیه می شوند، ولی رژیم لاغری با اصلاح شیوه زندگی و رفتارهای تغذیه ای کاهش وزن ماندگار را برای شما ایجاد خواهد کرد.

رژیم برای بیماری دیابت ( نوع یک و نوع دو) علاوه بر کنترل قند خون می تواند به کنترل وزن و نیز کنترل عوارض دیابت کمک نماید.

رژیم دیابتی به صورت تخصصی با کنترل نوسانات قند خون نقش اساسی در پیشگیری و درمان بیماران دیابت نوع یک و دیابت نوع دو ایفا می کند.

رژیم دیابتی فقط شمارش کالری و نیز شمارش قند مصرفی نمی باشد، بلکه شما می آموزید با اصلاح شیوه زندگی در درمان دیابت و نیز پیشگیری از مصرف بی رویه دارو موفق باشید.

کبد چرب و سندرم متابولیک شامل: افزایش چربی خون، چاقی شکمی و افزایش فشارخون از بیماریهای رایجی است که با اصلاح شیوه زندگی و رژیم درمانی قابل پیشگیری و درمان می باشد.

متاسفانه خیلی از این بیماران، حتی بدون افزایش وزن از این بیماریها رنج می برند.

استفاده از رژیمهای تخصصی می تواند درمان کبد چرب و اختلالات متابولیک را نه تنها در افراد چاق بلکه در افراد با وزن طبیعی  که از اختلالات متابولیک رنج می برند امکان پذیرنماید.

رژیم شیردهی به شما کمک می کند تا پس از بارداری از فرصت طلایی شیردهی، برای رسیدن به وزن مطلوب و تناسب اندام قبل از بارداری استفاده نمایید.

این یک باور نادرست است که شما برای اصلاح وزن خود باید تا پایان شیردهی صبر کنید، ولی از طرف دیگر، رژیم شیردهی بایستی با توجه به نیازهای مادر و نیز نوزاد تهیه شود تا علاوه برموفقیت در کاهش وزن ، کیفیت شیر مادر را تامین نماید تا منجر به رشد متناسب کودک در دوران شیردهی گردد.

افزایش بی رویه وزن و چاقی در دوران کودکی و  بلوغ از مشکلات رایجی است که نتیجه آن شیوع انواع بیماریهای متابولیک مانند دیابت، کبد چرب و اختلالات هورمونی بویژه در دختران مانند تخمدان پلی کیستیک و کوتاهی قد در سنین نوجوانی می باشد.

رژیم تخصصی کودکی و دوران بلوغ علاوه بر تامین مواد مغذی برای رشد متناسب در دوران کودکی و بلوغ، با اصلاح شیوه زندگی از چاقی و بیماریهای وابسته به آن پیشگیری می نماید.

رژیم بارداری، علاوه برتامین مواد مغذی مورد نیاز برای مادر باردار و نیز رشد متناسب جنین، از افزایش بی رویه وزن در دوران بارداری پیشگیری می نماید.

این باور نادرست است که مادر باید هر چه میل دارد بخورد تا نوزاد سالمی بدنیا آورد، بلکه رژیم تخصصی دوران بارداری با کنترل متناسب افزایش وزن مادر باردار، از عوارض دورن بارداری مانند دیابت بارداری و افزایش فشارخون در بارداری ( اکلامپسی، پراکلامپسی) پیشگیری می نماید.

موفق بودن لزوما به میزان کاهش وزن شما بستگی ندارد.

این کیفیت زندگی شماست که باید تغییر کند! کیفیت یعنی حذف بیماری‌های متابولیسم شما، یعنی طبیعی بودن فشار خون شما، یعنی نداشتن کبد چرب….

داستان اعضای باشگاه افراد موفق ما را از زبان خودشان بشنوید داشتن اطلاعات صحیح شیوه زندگی و کنترل بیمارهاي مرتبط با تغذیه مفید ضروري است، ما سعی نموده ایم اطلاعات مفید را در این زمینه تحت عنوان کلینیک هاي اینترنتی ارائه نماییم.

امروزه اطلاعات تغذیه ای فراوان در فضای مجازی و نیز رسانه ها ارائه می شود.

مشکل اساسی آنست که خیلی از این اطلاعات بر اساس شواهد علمی و معتبر نیست.

ما سعی نموده ایم که اطلاعات مبتنی بر شواهد علمی را در قالب مقالات، نسخه سلامت و نیز اخبار علمی ارائه نماییم.

بدون شک تلویزیون و رسانه ها از منابع اصلی در افزایش آگاهیهای عمومی در زمینه سلامت، تغذیه و مباحث پزشکی است.

دکتر فرشچی به عنوان یکی از مشهورترین پزشکان متخصص تغذیه کشور در بیش از یکصد برنامه تلویزیونی در طی سالهای اخیر شرکت نموده است.

درآشپزی رژیمی، شما می آموزید غذاهای خوشمزه را با دستور آشپزی سالم تهیه کنید.

از طرف دیگر، شما پی خواهید برد که غذای مورد استفاده شما حاوی چه میزان انرژی، و نیز انواع درشت مغذیها می باشد و بر آن اساس مصرف غذایی خود را مدیریت خواهید کرد.

جهت عضویت در ماهنامه ایمیل خود را وارد کنید جهت عضویت در ماهنامه ایمیل خود را وارد کنید شنبه تا چهارشنبه: 9:00 الی 18:00 پنج شنبه و جمعه: تعطیل کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به رژیم درمانی نوین – دکتر حمیدرضا فرشچی می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map