تبلیغات سایت پزشکان متخصص دندان - دندانپزشكان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

با تبلیغات سایت پزشکان متخصص دندان - دندانپزشكان شما میتوانید در بین تمامی رقبا متمایز شوید به شرطی که خلاقیت را در اصل امور خود قرار دهید. شرکت ما در یکی از شرکتهای زیر مجموعه خودش بنام شرکت سئو راز با داشتن تجربه اجرای 6 استارت آپ ابن موضوع را به جد مشاهده کرد که در یکی از استارت آپ ها بنام اهوازیشو یک طرح کمپین تبلیغاتی با توجه به اصل خلاقیت را اجرا نمود. شرح این اتفاق این بود که بدلیل گرم بودن هوا در اهواز پرده های خودرو پر استفاده هستند و برای جلوگیری از گرم شدن اتاق خودرو بسیار پر استفاده است ازاین رو با سفارش ده هزار پرده سایه بان که روی شیشه های عقب خودرو نصب میشد تواسنت با به معرض دید قرار دادن لوگو اهوازیشو برند خودش را در شهر اهواز جا بیاندازد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

از آنجایی که تبلیغات دندانپزشکی برای برقراری ارتباط با افراد نیازمند به این خدمات در فضای اینترنت بسیار گسترده و رقابتی شده است، لذا برنامه بازاریابی و ایجاد تبلیغ دندانپزشکی در اینترنت با تکنیک اینباند مارکتینگ inbound marketing و اوتباند مارکتینگ Outbound Marketing و استراتژی‌های تولید محتوا جهت جذب و اعتماد‌سازی مخاطبان از طرف وب‌سایت کلینیک‌ها ارائه می‌شود.

من به عنوان مشاور و مجری تبلیغ دندانپزشکی و پزشکی و غیره در 9 سال گذشته، تمام موارد لازم برای فروش خدمات دندانپزشکی را تجربه و بدست آورده‌ام.

تمام نمونه‌های خارجی را بررسی کرده‌ام و هزینه‌های زیادی برای این تبلیغات توسط مشتریانم انجام شده است چه در مجلات، آگهی‌نامه‌ها و اینترنت و شبکه اجتماعی و پیام رسان‌ها.

با حرف‌های تئوری و پکیج‌های آموزشی توسط استاتید یا دوره‌های مجازی ممکن نیست باید بررسی، مورد کاوی شود و بر اساس نیاز جامعه، نوع خدمات ارائه دهنده، تخصص و امکانات کلینیک یا دندانپزشک اقدامات لازم انجام شود شما بایستی همیشه در مسیر صحیح و هدفمند به دنبال افرادی باشید که نیاز سریع به دریافت خدمات دندانپزشکی زیبایی و درمانی دارند.

تجربه نشان داده است که دندانپزشکان یا کلینیک‌هایی که می‌خواهند خدمات ترمیم دندان، جراحی لثه، لمینت دندان و ایمپلنت دندان را معرفی کنند همیشه با انجام تبلیغ دندانپزشکی مرسوم و مختلف به بهترین نتیجه ممکن نرسیده‌اند و هزینه‌های زیادی هدر می‌رود تا تعدادی افراد تماس بگیرند و آن هم با شک و شبه ممکن است نوبت مشاوره خود را کنسل کنند.

در حال حاضر افراد به خود شخص پزشکان باید در ابتدا اعتماد کنند تا تماس بگیرند و البته همیشه گروهی از پذیرندگان آغازین وجود دارند که همیشه به دنبال خدمات جدید و مدرن هستند اما تعداد این افراد کم هست.

تبلیغات دندانپزشکی در اینترنت به سبک گذاشتن بنر و لینک خریدنی و گوگل ادورز و داشتن یه شبکه اجتماعی با عکس‌های تبلیغاتی فتوشاپی و متن‌های تکراری و کپی و اغراق آمیز را فراموش کنید این روزها بعضی از دندانپزشکان به دنبال ساده و ارزان‌ترین تبلیغات برای جذب مراجعه کننده به وب سایت و مطب یا کلینیک خود هستند.

اقدام به جمع کردن کلیک‌ها در سایت ها و دنبال کننده یا follower جوابگوی کار شما نیست.

خیلی از پزشکان هنوز طعم مراجعه کنندگان بدون تخفیف زیاد برای خدمات را حس نکرده‌اند و دست به دامن کوپن‌های تخفیفی به طور دائمی می‌شوند.

و در نتیجه انتخاب ارازنترین روش برای تبلیغات دندانپزشکی می‌شود که راه حل این نیست.

تعداد مطب و کلینیک‌ها برای تبلیغات دندانپزشکی و جذب متقاضیان خدمات مرتبط زیبایی و درمانی روز به روز بیشتر می‌شود و دندانپزشکان تازه کار باید در مقابل مطب و کلینیک‌های قدیمی یک جنگ بازاریابی داشته باشند تا بتوانند سهمی از خدمات دندانپزشکی شهر خود را داشته باشند.

البته در تهران و شهرهای بزرگ این کار سختر است چون تراکم دندانپزشکان بیشتر می‌شود.

گاهی لازم است به جای تمرکز روی بازاریابی و تبلیغات پزشکی و دندانپزشکی اینترنتی بر روی اخذ مجوزهای لازم تخصصی و کلینیکی خود متمرکز شوید تا افرادی که در صفحات هدف فروش خدمات شما می رسند اعتماد بیشتری پیدا کنند.

تجربه ما می گوید که افراد در حال حاضر بعد از دیدن صفحات هدفمند برای بازاریابی و دندانپزشکی اینترنتی، به دنبال یک دندانپزشک متخصص در آن زمینه و اینکه آیا شما تجربه های لازم را دارید می گردند.

البته مجموعه‌های کلینیکی وجود دارند که نام هیچ پزشکی در برنامه بازاریابی و تبلیغات دندانپزشکی اینترنتی آنها وجود ندارد جز نام برند کلینیک و به علت تبلیغات میلیونی گسترده و یا نوع خدمات خاص خود مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته اند ما از چندین سال گذشته قبل از احداث این وب سایت، در زمینه بازاریابی و تبلیغات پزشکی و دندانپزشکی و مکمل غذایی در فضای وب و اینترنت فعالیت کرده‌ایم و در طول این مدت واکنش‌های مختلفی در مورد ترویج این خدمات و محصولات دیده‌ایم.

امروزه گشت و گذار در اینترنت چندین برابر شروع کار ما از سال 1390 شده است، اما علاوه بر این تغییر یک تغییر مهم دیگر این است که دیگر فضای اینترنت در موبایل خلاصه می‌شود و افراد دیگر مثل قبل صفحات وب سایت و بازاریابی و تبلیغات دندانپزشکی اینترنتی شما را نمی‌بینند.

اینستاگرام و پیام رسان تلگرام رفته اند در صورتی که اینها بخش مکملی هستند و برای هر صنفی کافی نیستند.

ما فکر می‌کنیم هر جا که مردم اکنون حضور بیشتری دارند حتما می شود به خوبی برنامه بازاریابی اینترنتی خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی را اجرا کرد، به تجربه کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرام زیادی را دیده‌ایم که حجم زیاد دنبال کننده و اعضای آن فقط یک ارقام بوده‌اند نه دنبال کننده و پیگیر واقعی.

افراد جامعه ما به خصوص شهر تهران با توجه به حجم زیاد تبلیغات چابی و ارسال پیامک انبوه (که قانونی نیست مگر با درخواست شخص)، تراکت، شبکه اجتماعی، وب‌سایت‌های شخصی دندانپزشکان و وب خبری و پرتال، آگاهی بیشتری پیدا کرده‌اند و این آگاهی بیشتر یعنی آنها با هر وعده و پیشنهاد تخفیفی ممکن است تحریک به تماس و تصمیم قطعی نگیرند.

همیشه گروهی هستند که فقط به دنبال خدمات ارزانتر می‌گردند از هر جایی و همیشه افراد زیادی هستند که به دنبال بهترین خدمات دندانپزشکی زیبایی و درمانی می‌گردند نه ارزانترین.

ما در این صفحه بیشتر در مورد خدمات دندانپزشکی پر مصرف مورد نیاز جامعه صحبت می کنیم نه خدمات درمانی اورژانسی، بیمارستانی و پزشکی و روش های درمانی بیماری های خاص، گاهی ممکن است شما با دفترچه بیمه خدمات رایگان نیز دریافت کنید.

یکی از اشتباهات رایج در تبلیغات اینترنتی دلخوشی به بیشتر دنبال کنندگان و اعضای گروه و کانال و کلیک کردن بنر و لینک در یک وب سایت است.

ما سالهاست که روزانه چند هزار ورودی برای بازاریابی و تبلیغات پزشکی و دندانپزشکی در اینترنت داشته ایم اما اعداد و ارقام بالای کلیک و کانال و صفحه اینستاگرام راه حل اصلی جذب نیازمندان به خدمات پزشکی درمانی و زیبایی سنتی و مدرن نبوده است.

آنها به دنبال نمونه‌های کاری واقعی شما و نتایج مثبت سایر افراد مراجعه کننده به یک کلینیک یا مطب هستند.

یک پزشک بدون نمونه های کاری راضی و دست نوشته و صدای رضایت مراجعه کنندگان خود نمی تواند موفقیت کاملی داشته باشد و با زور هر نوع تبلیغاتی مرتبط نمی توان بهترین ورودی را ایجاد کرد.

آنها به دنبال قیمت واقعی تعریف شده خدمات دندانپزشکی زیبایی و درمانی هستند.

آنها می خواهند بدانند مثلا اگر برای ایمپلنت دندان X تومان پرداخت می کنند آیا این هزینه واقعا تعریف شده است آیا توسط ارگان دولتی خاصی تایید شده است.

آنها به دنبال نتایج زیبایی و درمانی هستند که برگشت نداشته باشد قبلا از طریق تبلیغات آشنا شده‌اند و از خدمات شما استفاده نکرده‌اند یا توسط مشتریان قبلی شما آشنا شده‌اند.

09121442355 تماس تلفنی یا واتساپ درباره مدیر این وب سایت بیشتر بدانید.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map