تبلیغات سایت پزشکان متخصص روماتولوژی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

درخواست مشاوره

image
جهت انجام مشاوره فیلد زیر را پر کرده و هزینه مشاوره را بپردازید تا با شما تماس بگیریم.

تبلیغات مهم ترین اصل در یک شرکت جهت رشد و توسعه آن میباشد، تبلیغ به هرنوعی سبب بیشتر دیده شدن و خوش نام شدن نام تجاری شما خواهد شد شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در بازاریابی اینترنتی میباشد .با تبلیغات سایت پزشکان متخصص روماتولوژی شما میتوانید فرصت های فروش خود را افزایش دهید و در راستای رشد کسب و کارتان حرکت کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نوبت دهی اینترنتی دکتر روماتولوژی خوب در تهران - بهترین فوق تخصص روماتولوژی تهران - فوق تخصص روماتولوژی خوب در تهران روماتولوژی (به انگلیسی: Rheumatology) یک فوق تخصص در پزشکی داخلی و پزشکی اطفال است که به مطالعه و درمان بیماری‌های بافت همبند و استخوان‌های بدن انسان (بیماری های روماتیسمی) توجه دارد.

به متخصص این رشته روماتولوژیست می‌گویند.

بسیاری از بیماری‌های مورد توجه این تخصص ریشه سیستم ایمنی دارند و لذا روماتولوژی بیشتر به مطالعه ایمنی شناسی می‌پردازد.

روماتولوژیست در زمینه‌های زیر فعالیت می‌کند:   بیماری‌های مفصلی در صورت مشاهده علائم و نشانه های زیر بهتر است حتما توسط یک متخصص روماتولوژی خوب در تهران معاینه شوید.

علل و منشأ انواع بیماری‌های مفصل:   مشکلات خارج مفصلی مشکلات خارج مفصلی: در اطراف مفصل ضمائمی وجود دارد که هرکدام از آن‌ها می‌توانند با علل متفاوت دچار آسیب شده و ایجاد بیماری نمایند.

ضمائم مفصل عبارتند از: بیماری‌های استخوان بیماری‌های استخوان که با علل متعددی ایجاد می‌شود:   بیماری بدن بیماری‌های ستون فقرات که عوامل مختلف می‌تواند در ایجاد آن دخیل باشد که عبارتند از: الف.

بیماری‌های التهابی مانند اسپوندیلیت آنکیلوزانت (Ankylosing spondylitis) سردسته آنهاست.

ب.

بیماری‌های با علت‌های مکانیکال که علل آن استئوآرتریت مهره‌های گردن یا بیماری‌های فتق دیسک(Disc herniation) می‌باشد که باعث ایجاد اثر فشاری بر روی ریشه عصب شده و دردهای ارجاعی به اندام‌های فوقانی و تحتانی ایجاد می‌کند.

ج.

علل عفونی که در آن عفونت‌های مختلفی مانند باکتری‌ها، سل یا بروسلا می‌توانند باعث دیسک شده و مهره‌های کمر را مبتلا نمایند.

  بیماری چشم درد بیماری‌های بافت همبند (Convective tissue) که در آن تمامی قسمت‌های مختلف می‌تواند مراتبی از ابتلا را داشته باشد.

مانند بیماری لوپوس اریتماتوز سیستمیک ( SLE/Systemic Lupus Erythematosis) با توضیح فوق متوجه می‌شویم دامنه علم روماتولوژی بسیار وسیع است.

شیوع این بیماری‌ها در مطالعات جهانی حدود 40-30 درصد می‌باشد.

در مطالعه صورت گرفته در ایران شیوع این بیماری در جامعه شهری 42 درصد و در جامعه روستایی 66 درصد می‌باشد.

لطفا کمی لبخــند بزنیــد 😉 دکتریاب، درحال پردازش درخواست شما 😍 است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت ، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان م سئو لیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

انواع خدمات

image
map